Moderator: Moderafo's
Het Weermannetje schreef:Maar eerst dat een mens in zijn ellende terecht komt! Het ergste voor een mens als hij getrokken wordt door God en in zijn ellende komt, is het Godsgemis.
Het Weermannetje schreef:Nee, ik geef God niet de schuld, want ik ben gevallen. Dus, even logisch nadenken, ik geef God niet de schuld.
@mic schreef:En wat ga je aan dat gevallen zijn doen?Het Weermannetje schreef:Nee, ik geef God niet de schuld, want ik ben gevallen. Dus, even logisch nadenken, ik geef God niet de schuld.
maar wat zeg jij dan als je straks geoordeeld wordt? Ik ben fout geweest? MAar God moet toch alles doen? dus dan is indirect God fout (als ik jouw redenering goed snap)
[/quote]Oké, als jij zin hebt in een eeuwigheidje hel moet jij dat weten....Het Weermannetje schreef:@mic schreef:En wat ga je aan dat gevallen zijn doen?Het Weermannetje schreef:Nee, ik geef God niet de schuld, want ik ben gevallen. Dus, even logisch nadenken, ik geef God niet de schuld.
Ik ben gevallen, dus ik wil niet meer terug.
Het Weermannetje schreef:@mic schreef:En wat ga je aan dat gevallen zijn doen?Het Weermannetje schreef:Nee, ik geef God niet de schuld, want ik ben gevallen. Dus, even logisch nadenken, ik geef God niet de schuld.
Ik ben gevallen, dus ik wil niet meer terug.maar wat zeg jij dan als je straks geoordeeld wordt? Ik ben fout geweest? MAar God moet toch alles doen? dus dan is indirect God fout (als ik jouw redenering goed snap)
Ja, omdat ik al gekozen heb, moet God mij weer tot zich trekken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten