Moderator: Moderafo's
Raido schreef:Een farizeer gebed of een tollenaars gebed? De lengte van het gebed maakt God niks uit hoor. Je kunt beter niet dan niet oprecht biddentenminste dat vind ik.
Raido schreef:ik ga er vanuit dat MM dat geloofd, dus dan mag ik dat toch gebruiken? Ik ben gergem opgevoed, ga netjes twee x naar de kerk (morgen en avond) ... lees de bijbel elke dag, bid voor mijn eten... het probleem is dat ik er niet in geloof....
en MM het is niet rot of gemeen bedoeld.... ik denk dat niet ... ik twijfel er alleen aan, of een lang gebed beter is dan een kort gebed... ik oordeel nietover het geloof van anderen...
en Aragorn... waar schrijf ik zo kwaad over het christendom?
Mariamagdalena schreef:nou dan![]()
of doe je dat dan expres?
Vrouwe Justitia schreef:Ik heb alleen het idee, dat satanisme voor iemand die niet helemaal wanhopig is, of voor iemand die niet in het duister wil leven, weinig aantrekkingskracht heeft.
Ik moet zeggen, dat satanisme nogal goedkoop op me overkomt, banaal, een beetje voor de massa die tegen is... (heh, of was dat een hele foute opmerking..?)
Vrouwe Justitia schreef:Inderdaad, naar mijn idee is het een religie, die aantrekkingskracht heeft op gefrustreerden... Hm ja, en kan me op zich ook voorstellen, dat iemand die christen was, uit aversie daartegen satanist wordt.
Vrouwe Justitia schreef:Hm, ja. Maar satanisten zullen wel een ander type mens zijn. Ik begrijp het iig niet, ik zou het toch wel als zelfvernederend ervaren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten