Moderator: Moderafo's
Doortje schreef:huh wat bedoel je?
Je bedoelt een filter voor sexsites? De tv heeft toch ook een knop of een afstandsbediening, je kunt toch gericht kijken?
En buiten sex om vind ik dat er hele rare programmas zijn op internet
Doortje schreef:Je bedoelt een filter voor sexsites? De tv heeft toch ook een knop of een afstandsbediening, je kunt toch gericht kijken?
En buiten sex om vind ik dat er hele rare programmas zijn op internet
Ja je kan inderdaad gericht kijken, maar doe je dat altijd? Je komt best wel snel in de verleiding, of je moet wel heel sterk zijn!
En wat voor programma's bedoel je dan?
caprice schreef:Mariamagdalena schreef:De vreze des Here??????
Doe mij maar de liefde van God
Dat is het nu juist.
De 'vreze des Heeren' is geen mensenvrees, maar een Godsvreze. Een dienen van God. Met vreze wordt hier geen 'angst' of 'bangheid' voor God bedoeld.
Mariamagdalena schreef:caprice schreef:Mariamagdalena schreef:De vreze des Here??????
Doe mij maar de liefde van God
Dat is het nu juist.
De 'vreze des Heeren' is geen mensenvrees, maar een Godsvreze. Een dienen van God. Met vreze wordt hier geen 'angst' of 'bangheid' voor God bedoeld.
Oh, zeg dat dan, ik dacht al dat het met een kastijding op het achterwerk te maken had....... (daar bent u toch zo gek op, Caprice? )
tanteoranje schreef:... maar om niet off-topic te raken, het gaat over ongeloof maar er kan klein geloof zijn en dat is net zo goed geloof. Maar je kunt zelf voor stroorzenders zorgen in je geloofsleven en die moet je dan wegwerken want die vormen een barriere tussen God en jou.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten