Ik ben het helemaal met je eens hoor Mechianza, ik zou me ook zorgen maken als zoiets zou gebeuren, en angst hebben om er je vriend evt. in mee getrokken te zien worden.
M.i. is het niet bijbels. Ik vind het gewoon eng!
Moderator: Moderafo's
Maninne schreef:Ik ben het helemaal met je eens hoor Mechianza, ik zou me ook zorgen maken als zoiets zou gebeuren, en angst hebben om er je vriend evt. in mee getrokken te zien worden.
M.i. is het niet bijbels. Ik vind het gewoon eng!
Equilibrist schreef:
Dit lijken me twee totaal verschillende dingen.
Het eerste: genuanceerd, bedachtzaam en te onderbouwen met een schriftplaats/profetie...? kom maar op dan!
Het tweede: tja. Jammer.
Maninne schreef:Equilibrist schreef:
Dit lijken me twee totaal verschillende dingen.
Het eerste: genuanceerd, bedachtzaam en te onderbouwen met een schriftplaats/profetie...? kom maar op dan!
Het tweede: tja. Jammer.
Kun jij een gedeelte aanwijzen in de bijbel waar het wel gebeurt dan?
Ik lees wel in het nieuwe testament dat de soldaten die Jezus gevangen moesten nemen áchterover vielen, toen Hij alleen maar sprak Ik ben het, maar die vielen niet voor Hem neer om Hem te aanbidden.
Het was geen best teken dat ze achterover vielen.
Waarom ik het eng vind? Ik weet het niet, het geeft me gewoon een onbehaaglijk gevoel als ik het alleen al lees, dus ik zit er niet om te trappelen om het mee te maken. Ik hou me er liever vandaan.
(Doe maar gewoon, eenvoud siert de mens!)
Marnix schreef:
meschianza, een tip: Probeer eens een half uur voor je gaat slapen te gaan bidden, niet in bed of zo... maar gewoon op de bank, zittend op een stoel etc. Heb je minder kans halverwege in slaap te vallen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten