Mariamagdalena schreef:hijwel schreef:En de negers in afrika hebben ook gewoon een peniskoker. Daar is opzich niks mis mee
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie je denken.... zeg het maar wat je denkt.

Ik kan dr wel tegen hoor

Moderator: Moderafo's
Mariamagdalena schreef::oops: nou, k vind het een beetje een eng idee, van die negers, sorry, ik heb nix tegen negers, maar met peniskoker..... brrrrrrrr
hijwel schreef:Daar is iedereen volgens mij niet zo overbesext als in nederland.
Daarmee wou ik dus aangeven dat het niet aan de kleding licht maar aan de overbesexte maatschapij.
Soms, als mensen bijvoorbeeld erg verhongerd zijn, dan is het niet goed om ze meteen een 3 gangen menu voor te zetten. Dat kan hun maag niet aan. Je begint dan met melk en andere licht verteerbare dingen, om zo langszaam het lichaam te herstellen. Zo ook met onze ziel. Soms dan is het heilzamer om te beginnen met kleine slokjes, of bijvoorbeeld een film.essieee schreef:en een film kan nooit de volledigheid van de Bijbel laten zien!
hijwel schreef: Daar is iedereen volgens mij niet zo overbesext als in nederland.
Daarmee wou ik dus aangeven dat het niet aan de kleding licht maar aan de overbesexte maatschapij.
Vin schreef:Soms, als mensen bijvoorbeeld erg verhongerd zijn, dan is het niet goed om ze meteen een 3 gangen menu voor te zetten. Dat kan hun maag niet aan. Je begint dan met melk en andere licht verteerbare dingen, om zo langszaam het lichaam te herstellen. Zo ook met onze ziel. Soms dan is het heilzamer om te beginnen met kleine slokjes, of bijvoorbeeld een film.essieee schreef:en een film kan nooit de volledigheid van de Bijbel laten zien!
De film gaat over de laatste twaalf uur van het leven van Jezus. De film heeft al veel kritiek mogen ontvangen, onder andere van joodse groeperingen die de film antisemitisch noemen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten