Moderator: Moderafo's
Sabra schreef:Ik overweeg om voor één keer niet de kicksen onder te binden en mezelf te verlagen om in de zaal te spelen.
JialiKelly schreef:Hehe... willen de jongens misschien niet zo hard tegen die bal trappen als dat de jongens uit mn klas doen?
Het dak komt bijna naar beneden en je hoofd wordt bijna van je afgetrapt, maar voor de rest valt het wel mee
butterfly schreef:JialiKelly schreef:Hehe... willen de jongens misschien niet zo hard tegen die bal trappen als dat de jongens uit mn klas doen?
Het dak komt bijna naar beneden en je hoofd wordt bijna van je afgetrapt, maar voor de rest valt het wel mee
haha jij trekt gewoon je dr martens aan met stalen neuzen![]()
miep19 schreef:Snerterdesnert. Henkie kan het niet begin maart?? Ik weet nu al dat ik elke do en vrijavond moet werken in februari en ik wil wel weer es voetballen. De laatste keer heb ik ook overleefd en dat was met een groep jongens (boeren en ze waren grooooooot en breed en ook wel een beetje sterk)
henkie schreef:Dat jullie niet kunnen voetballen is heel eerlijk van jullie, maar dat wisten we al. Dat geldt voor alle vrouwen![]()
Maar dat maakt niet uit hoor...als het maar leuk is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten