vakantie 2013

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

arjanhkc
Verkenner
Verkenner

Re: vakantie 2013

Berichtdoor arjanhkc » 12 dec 2013 14:35

Met Kerst vier ik wel vakantie, maar ga ik niet op reis. In februari(voorjaarsvakantie) hoop ik ca. 12 dagen naar Kaapverdië te gaan.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 12 dec 2013 17:05

Wij zouden eerst naar Zuid-Afrika met mensen uit 3 gemeenten maar dat gaat niet door, is een jaar uitgesteld. Omdat we na 4 weken trekken met een oud Volkswagenbusje in Noorwegen de smaak van rondtrekken aardig te pakken hebben willen we komend jaar voor het hoogseizoen 3 weken gaan trekken, via Karinthie naar Slovenie en mogelijk Kroatie... en dan maar zien hoe ver we komen. We plannen nooit teveel van tevoren, boeken geen campings, bedenken een globale route en wijken daar toch altijd van af.... maar goed, als mensen nog goede tips hebben hoor ik het graag :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

mohamed

Berichtdoor mohamed » 12 dec 2013 17:25

Ga wat langer als drie weken!

Jvslooten

Berichtdoor Jvslooten » 12 dec 2013 17:29

mohamed schreef:Ga wat langer als drie weken!

Ik denk dat ik een week of 9 neem volgend jaar zomer.. lekker lui :mrgreen:

juf89
Mineur
Mineur

Berichtdoor juf89 » 12 dec 2013 17:41

ga de tweede week van de kerstvakantie een paar dagen naar maasstricht met een vriendin
Kijk omhoog en zie wat nog verborgen is

mohamed

Berichtdoor mohamed » 12 dec 2013 17:41

Jvslooten schreef:Ik denk dat ik een week of 9 neem volgend jaar zomer.. lekker lui :mrgreen:

Groot gelijk, al is negen weken ook nog vrij kort. Op jouw leeftijd kun je nog een studiebeurs aanvragen en in een mooie zuid Europese stad een paar jaar vrije tijd besteding studeren.

Jvslooten

Berichtdoor Jvslooten » 12 dec 2013 18:01

mohamed schreef:Groot gelijk, al is negen weken ook nog vrij kort. Op jouw leeftijd kun je nog een studiebeurs aanvragen en in een mooie zuid Europese stad een paar jaar vrije tijd besteding studeren.
Haha er moet ook gespaard worden :oops:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 12 dec 2013 18:17

Marnix schreef:Wij zouden eerst naar Zuid-Afrika met mensen uit 3 gemeenten maar dat gaat niet door, is een jaar uitgesteld. Omdat we na 4 weken trekken met een oud Volkswagenbusje in Noorwegen de smaak van rondtrekken aardig te pakken hebben willen we komend jaar voor het hoogseizoen 3 weken gaan trekken, via Karinthie naar Slovenie en mogelijk Kroatie... en dan maar zien hoe ver we komen. We plannen nooit teveel van tevoren, boeken geen campings, bedenken een globale route en wijken daar toch altijd van af.... maar goed, als mensen nog goede tips hebben hoor ik het graag :)

Leuk.

Wij hopen ook nog weg te gaan, een midweekje op een vakantiepark. Heel saai en degelijk. Maar tsja het was wel (spot) goedkoop.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 12 dec 2013 21:36

Dat wordt een beetje lastig :) Vorig jaar 4 weken weggeweest maar dat gaat niet ieder jaar lukken ivm werk , vrije dagen enz. Dan ben je na de zomervakantie ook echt wel heel snel door je uren heen. En ik bewaar liever wat uren voor als we een keer echt ver weg gaan :)

Maar goed in 3 weken moet je best wat kunnen doen en zien... en we zullen niet elke dag of om de dag verkassen hoor.... paar dagen hier, paar dagen daar.... en verder maar zien hoe ver je komt. Dit keer weer gewoon met een tent. Volkswagenbusje was leuk.... maar ik heb de tent toch ook wel gemist.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

mohamed

Berichtdoor mohamed » 12 dec 2013 21:45

Marnix schreef:Dat wordt een beetje lastig :) Vorig jaar 4 weken weggeweest maar dat gaat niet ieder jaar lukken ivm werk , vrije dagen enz. Dan ben je na de zomervakantie ook echt wel heel snel door je uren heen. En ik bewaar liever wat uren voor als we een keer echt ver weg gaan :)

Maar goed in 3 weken moet je best wat kunnen doen en zien... en we zullen niet elke dag of om de dag verkassen hoor.... paar dagen hier, paar dagen daar.... en verder maar zien hoe ver je komt. Dit keer weer gewoon met een tent. Volkswagenbusje was leuk.... maar ik heb de tent toch ook wel gemist.

Leuk zo'n vakantie.

Ik weet nog niet wat ik dit jaar ga doen, sowieso moet ik ernstig op het budget letten of het wordt weer een jaar overslaan. Misschien zit een camping in Noord-Italië er in.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 12 dec 2013 21:58

Deze zomervakantie boek ik mooi een huisje, ik spaar wel ff, voor mij geen tent meer pfffff, de kinderen wilden nooit meer naar een camping.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 12 dec 2013 22:05

Boerin schreef:Deze zomervakantie boek ik mooi een huisje, ik spaar wel ff, voor mij geen tent meer pfffff, de kinderen wilden nooit meer naar een camping.

Ik zou ook liever in een huisje gaan maar helaas zit dat er sowieso niet in.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 12 dec 2013 22:16

mohamed schreef:Ik zou ook liever in een huisje gaan maar helaas zit dat er sowieso niet in.

Nou ja, al is het maar een caravan of bungalowtent die je kunt huren, dat centerparcs was inderdaad wel achterlijk duur, maar in een 3persoonstentje met z'n vieren ga ik niet meer.
Zach91

mohamed

Berichtdoor mohamed » 12 dec 2013 22:21

mohamed schreef:Ik zou ook liever in een huisje gaan maar helaas zit dat er sowieso niet in.

Boerin schreef:Nou ja, al is het maar een caravan of bungalowtent die je kunt huren, dat centerparcs was inderdaad wel achterlijk duur, maar in een 3persoonstentje met z'n vieren ga ik niet meer.

Duur en niks aan. Ik begrijp werkelijk niet waarom Nederlanders naar centerparcs op vakantie gaan, het kan toch niet zo zijn dat men gaat om de kinderen? Wat hebben kinderen daar behalve films en een zwembad? Om een film te kijken doe je de dvdspeler aan en wil je zwemmen ga je naar het zwembad in je woonplaats. Nee, waarom Nederlanders in hemelsnaam in Centerparcs op vakantie willen? It beats the **** outta me!

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 12 dec 2013 22:36

mohamed schreef:Duur en niks aan. Ik begrijp werkelijk niet waarom Nederlanders naar centerparcs op vakantie gaan, het kan toch niet zo zijn dat men gaat om de kinderen? Wat hebben kinderen daar behalve films en een zwembad? Om een film te kijken doe je de dvdspeler aan en wil je zwemmen ga je naar het zwembad in je woonplaats. Nee, waarom Nederlanders in hemelsnaam in Centerparcs op vakantie willen? It beats the **** outta me!

Nou nog een ballenbak, autootjes, fietsen, overal speeltuinen en niet te vergeten een geweldig zwembad en je hoeft er maar een paar passen voor te lopen en je kunt overal rustig zitten aan een terrasje. Het is wel grappig, ik ken zoveel mensen die er een bloedhekel aan hadden en toen kregen ze kinderen en hop lekker burgerlijk en makkelijk naar Centerparcs. Ben weleens naar Griekenland geweest met de oudste, dat vond ie geweldig, maar ik ga toch echt geen vliegreis maken in m'n eentje met 3 kids, niet te betalen ook trouwens.
Zach91

Terug naar “Archief”