Moderator: Moderafo's
mohamed schreef:Ga wat langer als drie weken!
Jvslooten schreef:Ik denk dat ik een week of 9 neem volgend jaar zomer.. lekker lui
Haha er moet ook gespaard wordenmohamed schreef:Groot gelijk, al is negen weken ook nog vrij kort. Op jouw leeftijd kun je nog een studiebeurs aanvragen en in een mooie zuid Europese stad een paar jaar vrije tijd besteding studeren.
Marnix schreef:Wij zouden eerst naar Zuid-Afrika met mensen uit 3 gemeenten maar dat gaat niet door, is een jaar uitgesteld. Omdat we na 4 weken trekken met een oud Volkswagenbusje in Noorwegen de smaak van rondtrekken aardig te pakken hebben willen we komend jaar voor het hoogseizoen 3 weken gaan trekken, via Karinthie naar Slovenie en mogelijk Kroatie... en dan maar zien hoe ver we komen. We plannen nooit teveel van tevoren, boeken geen campings, bedenken een globale route en wijken daar toch altijd van af.... maar goed, als mensen nog goede tips hebben hoor ik het graag
Marnix schreef:Dat wordt een beetje lastigVorig jaar 4 weken weggeweest maar dat gaat niet ieder jaar lukken ivm werk , vrije dagen enz. Dan ben je na de zomervakantie ook echt wel heel snel door je uren heen. En ik bewaar liever wat uren voor als we een keer echt ver weg gaan
Maar goed in 3 weken moet je best wat kunnen doen en zien... en we zullen niet elke dag of om de dag verkassen hoor.... paar dagen hier, paar dagen daar.... en verder maar zien hoe ver je komt. Dit keer weer gewoon met een tent. Volkswagenbusje was leuk.... maar ik heb de tent toch ook wel gemist.
Boerin schreef:Deze zomervakantie boek ik mooi een huisje, ik spaar wel ff, voor mij geen tent meer pfffff, de kinderen wilden nooit meer naar een camping.
mohamed schreef:Ik zou ook liever in een huisje gaan maar helaas zit dat er sowieso niet in.
mohamed schreef:Ik zou ook liever in een huisje gaan maar helaas zit dat er sowieso niet in.
Boerin schreef:Nou ja, al is het maar een caravan of bungalowtent die je kunt huren, dat centerparcs was inderdaad wel achterlijk duur, maar in een 3persoonstentje met z'n vieren ga ik niet meer.
mohamed schreef:Duur en niks aan. Ik begrijp werkelijk niet waarom Nederlanders naar centerparcs op vakantie gaan, het kan toch niet zo zijn dat men gaat om de kinderen? Wat hebben kinderen daar behalve films en een zwembad? Om een film te kijken doe je de dvdspeler aan en wil je zwemmen ga je naar het zwembad in je woonplaats. Nee, waarom Nederlanders in hemelsnaam in Centerparcs op vakantie willen? It beats the **** outta me!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 28 gasten