Zwanger deel 13

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

gempa
Kapitein
Kapitein

Re: Zwanger deel 13

Berichtdoor gempa » 09 nov 2011 11:59

liefje schreef:Succes meiden..hoop snel op geboortenieuws! :D

:-({|=

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 nov 2011 12:47

d:)b :jaknikken:

We zitten hier met smart te wachten op nieuwe refowebbabytjes... 8)

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 09 nov 2011 12:53

Haha, vanuit hier dan nog even geduld denk ik hoor :-) Vanaf vandaag mag ik thuis bevallen, dus tjah...Haha, maar ik denk zomaar dat ik nog minimaal 4 weken loop ofzo :P
Heb vannacht trouwens héérlijk geslapen! Niet naar de wc gweest (vanmorgen pas). Daarna weer lekker terug gegaan en kwam er pas om 11.30 uit! :oops: En zit nu nog steeds in mn pyama :P Lang leve verlof :mrgreen:
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 nov 2011 12:56

@Dippie geniet er nog lekker van! Ik ging ook van 42 weken uit kan het alleen maar meevallen! Mijn vriendin was gisteren 37 weken zwanger SPANNEND! Zij past op Nina als ik een ochtend dienst heb ben zo benieuwd of ik een keer gebeld wordt van ze kan niet komen want het is begonnen :lol:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 nov 2011 12:57

Suc6 met de laatste loodjes! Hebben jullie trouwens een vermoeden of het een jongen of meisje wordt (voor degene die het niet weten?)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 nov 2011 12:58

hihi wij gingen ook uit van 41/42 weken. Grappig is dat dan he.

S.imon is alweer 7 weken oud... wat gaat dat snel zeg. :shock:

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 09 nov 2011 12:59

liefie schreef:Suc6 met de laatste loodjes! Hebben jullie trouwens een vermoeden of het een jongen of meisje wordt (voor degene die het niet weten?)

Nee totaal niet gewoon! Heb een paar keer gedroomd dat het een jongen was (vooral in het begin van de zwangerschap) maar nu de laatste 2 keer (waarvan vannacht ook:P) weer gedroomd dat we een meisje hadden gekregen, dus nee, geen idee gewoon :P
@evelien: Ik weet nog wel dat S. er eerder was, maar hoeveel precies? 38 weken ofzo?
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 nov 2011 13:07

@Evelien ik vond het echt niet grappig toen ze tegen mij zeiden morgen gaan we inleiden (ik was echt een beetje boos had net verlof en moest nog zoveel doen :oops: :oops: ) Achteraf ben ik heel blij dat ze ingeleid hebben omdat Nina zo weinig bewoog in mijn buik dat vonden ze geen fijn idee in het ziekenhuis)
Maar ik had nog wel iets langer willen genieten van mijn verlof... Aan de andere kant was Nina al 4 maanden eer ik aan het werk moest dat was wel erg fijn.
Ja gaat hard 7 weken alweer kun je er nu wel meer van genieten? Nina is volgende week al weer 6 maanden :shock: :D

@Dippie Wij hadden echt een jongen verwacht (omdat iedereen dat zei jullie krijgen een jongen) De dag dat ik ingeleid werd zei mijn man eigenlijk zou het wel erg leuk zijn als het een meisje is want dat verwacht niemand... De verpleegster op de kraamafdeling zei nog jullie krijgen zeker te weten een meisje... En het was zo... VErschillende mensen die wij een uurtje na de bevalling belden geloofden ook niet dat we een meisje hadden :lol:
Dat dromen heb ik 1 keer gehad ik zei altijd ik hoop zo dat we een kindje krijgen met een bos zwart haar... Wat droomde ik dat we een meisje kregen met heel lang zwart haar op de beentjes :oops: :mrgreen:

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 09 nov 2011 13:13

Haha, een heerlijke droom dus :P Mijn droom van vannacht was wel echt héérlijk! Ik had een super relaxte bevalling, en kon daarna heerlijk genieten van ons meisje :-) Het grappige en realistische was ook wel dat ze dr naam had die we in ons hoofd hebben voor een meisje :-) Wel jammer dan dat je weer wakker wordt met die dikke buik hoor..
Lieffie: hoeveel eerder ben jij bevallen dan? Omdat je nog maar net verlof had? Of was je met 36 weken pas met verlof gegaan?
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 nov 2011 13:32

@Dippie Haha hopelijk is je bevalling net als in je droom :wink: Zie je er tegenop of niet? Ik zag er helemaal niet tegenop omdat ik niet wist wat ik kon verwachten.
Ik ben met 36 weken met verlof gegaan en die week erna zaten wij in Frankrijk dus maar 1 weekje echt thuis geweest voordat Nina kwam. Zondag(37 weken en 6 dagen) in het ziekenhuis geweest omdat Nina amper nog bewoog wilde eigenlijk de VK niet bellen maar mijn man zei ook als er echt iets is vergeef je je zelf dat nooit (en dat is natuurlijk ook zo)
Met 38 weken moest ik al naar de Gyn omdat ons kindje blijkbaar erg groot zou zijn (stuk of 4 groeiecho's bevestigden dat elke keer) en die zei morgen ochtend om 08.00 gaan we inleiden viel echt rauw op mijn dak. Ik had al 2cm ontsluiting nog nooit 1 wee gehad maar dat zegt blijkbaar niks.
En zo ben ik dus met 38.1 bevallen om 23.22 net op de valreep :wink:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 09 nov 2011 14:29

Hier ook nog geen geboortenieuws hoor :D Ik heb al wel een paar dagen een soort menstruatieachtige pijn in mn onderbuik. Dat ken ik ook niet van de vorige keren. Zo zie je maar, elke keer is weer anders.

Pluk01

Berichtdoor Pluk01 » 09 nov 2011 19:43

:-({|=[/quote]

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 09 nov 2011 19:44

Spannend, ajl! Laat hij maar snel komen - al is het maar om achter die naam te komen :wink:

Mijn zus staat ook op springen. Ze is ook echt niet te genieten. Zaterdag zag ik haar vanuit mijn ooghoek in de winkelstraat. Ik ben er maar met een grote boog omheen gelopen 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 09 nov 2011 19:48

Galateia schreef:Spannend, ajl! Laat hij maar snel komen - al is het maar om achter die naam te komen :wink:

Mijn zus staat ook op springen. Ze is ook echt niet te genieten. Zaterdag zag ik haar vanuit mijn ooghoek in de winkelstraat. Ik ben er maar met een grote boog omheen gelopen 8)

De naam is genoemd door in ieder geval 1 van jullie :D

Enne....je humeur moet ook slechter worden om te kunnen bevallen. Ik merk aan mijzelf ook dat ik een korter lontje heb, maar volgens mij nog niet kort genoeg. Ik voel mij nog wel redelijk goed, dus dat baart mij ook zorgen. Volgens mij zijn jouw zus en ik ongeveer tegelijk uitgerekend. Wanneer is haar uitgerekende datum?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 09 nov 2011 19:55

Volgens mij 19 november. Ergens in die richting, in elk geval.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Terug naar “Archief”