Kleding enzo... (4)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Evelien » 22 mei 2012 14:55

Annette, vervelend is dat he. Ik herken ook wel, stel het ook uit. Maar nu met de zomer is toch ook echt nodig. Ik heb net even online wat geshopt.

Ik ga nu wel meer jurkjes/rokken dragen.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 22 mei 2012 19:29

Houd ook helemaal niet van shoppen, maar dat komt ws omdat ik altijd een drukke kleuter bij me heb 8-[ Ik koop meestal alles voor ons online, alleen manlief gaat echt shoppen.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 23 mei 2012 08:57

Ik ben naar de Libelle Zomerweek geweest, maar daar wil je dus echt geen kleding shoppen.. mèn wat een drukte. Ik moest nog een riem en een tas voor bij het jurkje dat ik op de bruiloft van mijn schoonzusje ga dragen. Dat is wel gelukt, maar bij de tassenstands was het al worstelen om binnen te komen. Overigens verder wel een erg leuke dag gehad, hoor, maar het mocht van mij wel iets minder druk - en dan die boodschappentrolleys :roll:

Vorige week nog 'echt' wezen shoppen in Den Bosch: leuk geslaagd, ook voor manlief (o.a. bij H&M Man, die heb je hier niet, helaas).
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 23 mei 2012 12:14

Den Bosch vinden wij ook leuk ja, om te winkelen. Of Amersfoort, ook erg leuk.
Ik vind de mode van nu wel ontzettend gaaf. Die felgekleurde broeken, met een totaal ander kleur shirtje en vestje erop. Helemaal mijn ding :D Ik heb zelf nog amper iets gekocht, voor de winter had ik al 3 nieuwe spijkerbroeken gekocht, en was jasjes. Nu vind ik de kleding van de kinderen even belangrijker. Maar zodra de verbouwing achter de rug is en het nog steeds mooi weer is, is het mijn beurt :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 24 mei 2012 07:44

Ik ben tegenwoordig helemaal verslingerd aan marktplaats shoppen. Echt helemaal leuk. Veel leuke merkkleding voor niet veel geld. Vaak zijn mensen er extra zuinig op geweest juist omdat het merkkleding is.
Vind porto azul echt een heel leuk merk voor de meiden. Maar om dat in de winkel te kopen, dat vind ik wel een beetje te gek die prijzen.
Afbeelding

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 24 mei 2012 09:54

Herkenbaar, ik vind Pom Pom casual ook zo leuk voor meisjes, maar helaas lukt het me niet om dat vaak op marktplaats te vinden. Ik probeer het ook vaak een beetje na te maken, wat me de ene keer beter lukt dan de andere keer.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 26 mei 2012 08:28

heb gisteren een leuk rokje van pom pom besteld op marktplaats. ben benieuwd als het binnen komt. Van naaien komt hier op het moment niet zo veel.
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 mei 2012 18:31

H en M heeft nu leuke dingen voor kinderen. En goedkoop, voor het geld waarvan ik een spijkerbroek voor mezelf koop heb ik voor de oudste 2 t-shirts en een polo en voor de jongste een jurkje, luierbroek, 2 korte broeken, topje en 2 leggings :) Ben er helemaal happy mee :D Laat de zomer nog maar even voortduren :)

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 27 mei 2012 11:09

Eerlijk gezegd kon ik voor E lianne niet echt wat leuks vinden bij de h&m. Voor H annah heb ik wel leuke kleding, maar voor E had ik best nog wel wat hoogzomer nodig. helaas dus, nog maar even verder kijken.
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 mei 2012 11:16

Ik kan voor meisjes meestal ook niet echt wat vinden bij de H&M, al heb ik er pas een leuk jurkje gekocht, wit met lichtblauw met spagettibandjes en roezeltje op de borst en in de zoom. Ik denk ook wel jouw smaak jpc, maar het staat nu niet meer op de site.

En voor zoonlief kan ik er jammergenoeg ook steeds minder vinden. Hij wordt echt een smal ventje en de kleding van de H&M valt wel erg wijd voor hem. Broeken lukken sowieso al niet meer en de shirts ook steeds minder.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 mei 2012 18:46

Dit soort korte broeken voor dit weer vind ik zo gaaf. En dan als het iets kouder wordt met een legging eronder.

http://www.hm.com/nl/product/99315?arti ... le=99315-D
Dit model heb ik er dus maar 2 van gekocht, maar wel hele verschillende printen.
En de 3/4 legging met roezeltje onderaan, nog geen 4 euro ofzo.

Het viel mij dus heel erg mee, de kleine meisjeskleding. Ook genoeg 'achterbuurt' spul, hoor, maar ook wel dingen helemaal in mijn smaak.
Ik dacht voor ik een dochter had, heel erg van die Jottumjurken te houden, en ik vind het schattig hoor, maar echt niet voor normale dagen, dan ga ik toch steeds vaker voor de spijkerbroeken en korte pofbroekjes met legging ofzo, en voor een feestje een heerlijke ruchesjurk, maar die draagt ze dus eigenlijk erg weinig.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 mei 2012 19:13

Grappig, ik houd juist helemaal niet van dat soort broekjes en al helemaal niet met een legging eronder. Ik heb wel wat korte broeken, maar een andere stijl :D

Jottumjurken vind ik wel erg mooi, maar iets te. C draagt momenteel wel heel veel jurken en rokken en zij zit rustig met haar kraakhelder witte jurk in de zandbak. Na een kwartier dus behoorlijk smerig, maar dat maakt niet uit. Ik vind dat er weinig makkelijke broeken voor haar te vinden zijn. Het is allemaal skinny. Zij vindt het zelf ook niet fijn.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 mei 2012 19:27

Hier wel fan van H&M, vooral de polo shirts die zitten S.imon ook erg goed. Bepaalde broeken ook wel.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 28 mei 2012 06:26

Ik koop de dure merken als porto azul in de opruiming als het 4 halen 1 betalen is en dan koop ik het vaak voor het jaar erop. Voor de rest veel h en m en hema.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 06 jun 2012 14:23

Ik moet zeggen dat H annah ook het beste die roezel dingetjes kan hebben. staat haar gewoon heel leuk. En ze mag er van mij best wel mee in de zandbak zitten hoor, ik was het wel weer. Ik ben geen moeder van: pas op, kijk uit.
Heb nu zo'n onwijs leuke jottum broek van marktplaats binnen gekregen. Wit uitlopend en dan een los half rokje er boven op ( alleen aan de achterkant op het kontje ) met allemaal roesjes. En dat staat zoooo gaaf. Ben er helemaal blij mee :D :)
Afbeelding

Terug naar “Archief”