Vrijgezellen deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mohamed

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mohamed » 11 jul 2011 13:27

Noir schreef:@Mohamed: dan ga je een keer met een reis mee.. :D Hebben ze voor alle leeftijden! :)

Daar zal ik me eens in verdiepen, alhoewel alle leeftijden wel een beetje druk wordt! :mrgreen:

mohamed

Berichtdoor mohamed » 11 jul 2011 13:29

Wiepie schreef:Gras eten? :mrgreen: Nee, serieus: Van een afstandje ziet dit gras er misschien heel fris en groen uit. Je maakt het niet mee van dichtbij. Misschien bevat het gras als je het goed bekijkt wel een hoop onkruid en stinkt het? Diezelfde groep gehuwden ziet ons vandaag de dag als de 'happy single': genietend van hun vrijheid en ongebondenheid. Misschien vanaf een afstand wel als een grasveld met bloemen erin, dan wel zonder omgeven te worden door overwoekerend onkruid, maar als je goed kijkt zie je dat die knoppen ook wel eens naar beneden staan omdat ze een bepaalde voeding missen, die van 'de ander' waar ze zo naar verlangen.

Dat lijkt mij prima gras toch, of zal ik eens een bril opzetten? :shock:
Het is volgens mij maar net wat je wilt zien.

Nou dat kan geregeld worden, ik heb een kast vol dvd's en zelfs van grazend koeien! :lol:

mohamed

Berichtdoor mohamed » 11 jul 2011 13:32

Wat dachten jullie van reforeizen?

Boek bij ons spotgoedkoop uw exclusieve vakantie naar katholiek Italië!

Noir
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Noir » 11 jul 2011 13:43

Daar zal ik me eens in verdiepen, alhoewel alle leeftijden wel een beetje druk wordt! :mrgreen:[/quote]

Whaha ja sorry. Ik bedoelde natuurlijk voor allerlei soorten van leeftijden! Maar dat had je natuurlijk al begrepen! :lol:
Wat je bent, bewijst wat je kunt. Wat je ermee doet, bewijst wie je bent.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 11 jul 2011 14:03

Noir schreef:Whaha ja sorry. Ik bedoelde natuurlijk voor allerlei soorten van leeftijden! Maar dat had je natuurlijk al begrepen! :lol:

En wat nou als je het intellect van een tachtig jarige hebt maar je slechts achttien voelt?

Noir
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Noir » 11 jul 2011 14:13

quote]
En wat nou als je het intellect van een tachtig jarige hebt maar je slechts achttien voelt?[/quote]

Je bent zo oud als je je voelt zeg ik maar! Maar ja.. dan hebben mensen die 18 zijn en die zich 82 voelen miss wel een probleempje;)
Wat je bent, bewijst wat je kunt. Wat je ermee doet, bewijst wie je bent.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 11 jul 2011 14:18

Noir schreef:Je bent zo oud als je je voelt zeg ik maar! Maar ja.. dan hebben mensen die 18 zijn en die zich 82 voelen miss wel een probleempje;)

Vermits (dat is een woord wat dezulken vast gebruiken) zij niet van vakanties houden. Als je je boven de tachtig voelt breek je je heup al wanneer je over een drempel moet, dus voor hen lijkt mij thuisblijven het beste!

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 11 jul 2011 18:35

Hoho, niet zo generaliseren. Er zijn meer 80 jarigen, die nog vrolijk op vakantie gaan, dan die al stappend over de drempel een heup breken. :mrgreen:
Maar 't gaat wel wat langzamer, dus doe mij maar een reis met leeftijds genoten :D

Ik moet dit topic geloof ik maar niet meer lezen voordat ik ga slapen. Vanmiddag las ik even bij, droomde ik tijdens mijn middagslaapje dat ik met Mohamed in Italië was. :-$
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

nette
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor nette » 11 jul 2011 19:06

haha
ik denk dat je altijd naar je eigen fijne dingen kijkt
maar ik weet niet wat het is om een relatie te hebben dus weet ik de nadelen ook niet :(
het lijkt mij heerlijk een relatie te hebben

maar ik denk dat iedereen ook wel fijne dingen hebt
en je bent pas gelukkig als je tevreden zijn
wij mensen willen altijd maar meer meer meer,
maar je moet gwoon kijken naar de goeie dingen in je leven
en de fijne dingen :D
al lijkt het gras groener dan is het niet altijd zo
van een afstand ziet het er altijd anders uit dan je denkt :wink:

mohamed

Berichtdoor mohamed » 11 jul 2011 19:16

mw schreef:Hoho, niet zo generaliseren. Er zijn meer 80 jarigen, die nog vrolijk op vakantie gaan, dan die al stappend over de drempel een heup breken. :mrgreen:
Maar 't gaat wel wat langzamer, dus doe mij maar een reis met leeftijds genoten :D

En vergeet niet dat ze overal waar ze komen een plasje moeten doen! ](*,)
Ik moet dit topic geloof ik maar niet meer lezen voordat ik ga slapen. Vanmiddag las ik even bij, droomde ik tijdens mijn middagslaapje dat ik met Mohamed in Italië was. :-$

Zo erg is dat niet, maar het middagdutje vind ik wel wat verontrustend! ;)

mohamed

Berichtdoor mohamed » 11 jul 2011 19:18

nette schreef:het lijkt mij heerlijk een relatie te hebben

Als het goed zit is het dat ook.
al lijkt het gras groener dan is het niet altijd zo
van een afstand ziet het er altijd anders uit dan je denkt :wink:

Vaak is het gras nog groener dan je dacht vanaf de overkant bekeken, maar ik ben dan ook wel een ras-optimist! ;)

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 11 jul 2011 19:26

mohamed schreef:En vergeet niet dat ze overal waar ze komen een plasje moeten doen! (*,)

Als urologieverpleegkundige weet ik daar wel raad mee :mrgreen:

Zo erg is dat niet, maar het middagdutje vind ik wel wat verontrustend! ;)

Hèhè, je weet nog niets eens wat ik precies gedroomd heb.
Dat middagdutje is niet zo verontrustend hoor. Ik zeg wel dat ik 24 ben, maar niet dat ik 75 jaar ervaring heb. Middagdutje mag dan wel toch 8)
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 11 jul 2011 21:01

@Mohammed, ik begrijp wel wat je bedoeld hoor. Dan ben je een paar dagen vrij, of een week en dan wil je nog even lekker vakantie houden....., maar niet alleen.

Dan ga je met goede moed bladeren in zo'n reisgids, en check je de laatste update op internet.
Maar helaas er is geen jongerenreis meer die vertrekt...., alleen alle leeftijden :-$
Mwah om daar nou alleen mee mee te gaan, dan heb je toch de kans dat je de enige onder de 75 bent #-o

En om niet verzekerd te zijn van weer een 'zorg'vakantie of wel gewoon werk lijkt me dat niet echt een geschikt idee. Misschien is die droom van mw dan nog zo gek nog niet....., wie o wie gaat er mee naar Italie..? :mrgreen:

nette
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor nette » 11 jul 2011 21:04

waarom ga jij niet met mohammed mee christien? :wink:

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 11 jul 2011 21:08

christien schreef:@Mohammed, ik begrijp wel wat je bedoeld hoor. Dan ben je een paar dagen vrij, of een week en dan wil je nog even lekker vakantie houden....., maar niet alleen.

Dan ga je met goede moed bladeren in zo'n reisgids, en check je de laatste update op internet.
Maar helaas er is geen jongerenreis meer die vertrekt...., alleen alle leeftijden :-$
Mwah om daar nou alleen mee mee te gaan, dan heb je toch de kans dat je de enige onder de 75 bent #-o

En om niet verzekerd te zijn van weer een 'zorg'vakantie of wel gewoon werk lijkt me dat niet echt een geschikt idee. Misschien is die droom van mw dan nog zo gek nog niet....., wie o wie gaat er mee naar Italie..? :mrgreen:

Ik was altijd in de veronderstelling dat jongens sneller zelf met vrienden een reis ondernemen i.p.v. met een georganiseerde reis mee te gaan.
Veel sneller dan meiden dit doen. Ik ken voorbeelden genoeg uit mijn omgeving. Dames kiezen dan sneller voor het 'veiligere pad' waarin alles al min of meer vast gelegd is qua planning. Vandaar dat er vaak iets meer dames meegaan met deze reizen.
Laatst gewijzigd door Wiepie op 21 jan 2012 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Archief”