Noir schreef:@Mohamed: dan ga je een keer met een reis mee..Hebben ze voor alle leeftijden!
Daar zal ik me eens in verdiepen, alhoewel alle leeftijden wel een beetje druk wordt!

Moderator: Moderafo's
Noir schreef:@Mohamed: dan ga je een keer met een reis mee..Hebben ze voor alle leeftijden!
Wiepie schreef:Gras eten?Nee, serieus: Van een afstandje ziet dit gras er misschien heel fris en groen uit. Je maakt het niet mee van dichtbij. Misschien bevat het gras als je het goed bekijkt wel een hoop onkruid en stinkt het? Diezelfde groep gehuwden ziet ons vandaag de dag als de 'happy single': genietend van hun vrijheid en ongebondenheid. Misschien vanaf een afstand wel als een grasveld met bloemen erin, dan wel zonder omgeven te worden door overwoekerend onkruid, maar als je goed kijkt zie je dat die knoppen ook wel eens naar beneden staan omdat ze een bepaalde voeding missen, die van 'de ander' waar ze zo naar verlangen.
Het is volgens mij maar net wat je wilt zien.
Noir schreef:Whaha ja sorry. Ik bedoelde natuurlijk voor allerlei soorten van leeftijden! Maar dat had je natuurlijk al begrepen!
Noir schreef:Je bent zo oud als je je voelt zeg ik maar! Maar ja.. dan hebben mensen die 18 zijn en die zich 82 voelen miss wel een probleempje;)
mw schreef:Hoho, niet zo generaliseren. Er zijn meer 80 jarigen, die nog vrolijk op vakantie gaan, dan die al stappend over de drempel een heup breken.
Maar 't gaat wel wat langzamer, dus doe mij maar een reis met leeftijds genoten
Ik moet dit topic geloof ik maar niet meer lezen voordat ik ga slapen. Vanmiddag las ik even bij, droomde ik tijdens mijn middagslaapje dat ik met Mohamed in Italië was.
nette schreef:het lijkt mij heerlijk een relatie te hebben
al lijkt het gras groener dan is het niet altijd zo
van een afstand ziet het er altijd anders uit dan je denkt
mohamed schreef:En vergeet niet dat ze overal waar ze komen een plasje moeten doen! (*,)
Zo erg is dat niet, maar het middagdutje vind ik wel wat verontrustend!
christien schreef:@Mohammed, ik begrijp wel wat je bedoeld hoor. Dan ben je een paar dagen vrij, of een week en dan wil je nog even lekker vakantie houden....., maar niet alleen.
Dan ga je met goede moed bladeren in zo'n reisgids, en check je de laatste update op internet.
Maar helaas er is geen jongerenreis meer die vertrekt...., alleen alle leeftijden![]()
Mwah om daar nou alleen mee mee te gaan, dan heb je toch de kans dat je de enige onder de 75 bent![]()
En om niet verzekerd te zijn van weer een 'zorg'vakantie of wel gewoon werk lijkt me dat niet echt een geschikt idee. Misschien is die droom van mw dan nog zo gek nog niet....., wie o wie gaat er mee naar Italie..?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten