Moderator: Moderafo's
Mortlach schreef:Galateia schreef:Maar die mythen gaan toch echt een stap verder dan de Donald Duck, hoor, ook los van de plaatjes. Die inhoud is toch echt wel een stuk heftiger! En toch vinden we mythologie vaak iets anders dan de Donald Duck, enzo. Best wel apart.
Voor mij was het altijd hoe gruwelijker, hoe liever dat ik het had. En toch ben ik groot geworden als sociaal aangepaste, evenwichtige volwassene.
gempa schreef:zeg jij
Galateia schreef:Ik vind samen 'censureren' juist wel heel goed. Sommige liedjes kunnen wel, andere liedjes kunnen niet. Zo hoop ik dat mijn kind later ook heel goed onderscheid kan maken. En als hij dan ouder is, ook kan begrijpen waarom zijn ouders sommige dingen wel en sommige dingen niet toelaatbaar vinden. Simpel. Ik vergelijk het met het kijken van tv. Wij kijken van alles, maar niet alles. En daar hebben we zo onze redenen voor. Nou, je zegt toch ook niet: helemaal geen tv meer? (Ik weet dat er refo's zijn die helemaal geen tv hebben, maar er zijn er toch ook velen met)
jans1 schreef:En ja.. Heel soms nog wel eens een sprookjes cd ook![]()
cornelia77 schreef:Ik las het volgende liedje van K3 in de discussie op de JIjdaar-lezing over popmuziek. Mijn eerste reactie was: wel een beetje overdreven om het in een poplezing over de erotiek van K3 te gaan hebben. Maar ik was echt geschokt toen ik dit las:
Het liedje: HEYAH MAMA
Hittegolf in de stad
Jongens en meisjes dansen door de straten
Lekker uitgelaten
Ik wil jou, jij wil mij
Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
Jij mag me verslinden
Doe het heel zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
Heel zachtjes
Het wordt een leuke zomer
Lieve mooie dromen
Refrein:
Heyoh
Heyah mama niyehoh
Heyah mama hiyehoh
Hehe hehehe hehe he
Refrein:
Heyoh
Heyah mama niyehoh
Heyah mama hiyehoh
Hehe hehehe hehe he
Hittegolf in m’n hart
Laat mij vanavond naar je kamer komen
In duizend hete dromen
Ik wil jou, jij wil mij
Slaap nu maar zacht en laat je ramen open
Ik kom er aangeslopen
Doe het heel zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
Heel zachtjes
Het wordt een leuke zomer
Lieve mooi dromer
En dat luisteren kinderen van 5! SHokking!
schelpje3 schreef:Terug naar K3, zucht...
Onze 3 huppelgrietjes, ik zal het netjes houden![]()
"Gertje" vult er lekker zn zakken mee.
Met die hele studio 100 trouwens
Mortlach schreef:schelpje3 schreef:Terug naar K3, zucht...
Onze 3 huppelgrietjes, ik zal het netjes houden![]()
"Gertje" vult er lekker zn zakken mee.
Met die hele studio 100 trouwens
Tja, het is een succesvol zakenman, maar dat kun je hem toch moeilijk kwalijk nemen?
schelpje3 schreef:Nou sommige dingen zijn een beetje "makkelijk" gemaakt.
Samson en Gertje was leuk, maar daarnaover-geacteerd, dat is het woord wat ik zoek.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten