Refowebkids deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

J.A.
Sergeant
Sergeant

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor J.A. » 03 nov 2010 21:16

Leuke foto's LauraC, TJ en Haai!

Knap zeg, AiconGirl...vind het toch wel heel goed zo'n grote puzzel..dat ze er het geduld voor heeft!?

Gefeliciteerd, Petra85! Hoop dat het een fijne dag was!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 03 nov 2010 21:31

wow ag!! knap zeg! onze juul duwt de stukjes net zo lang in elkaar tot ze lijken te passen.. ze heeft hte puzzelen niet door. Heb het ook niet zovaak met haar gedaan. wij zijn meer van kleien en van lekker racen met de auto's of voetballen oid!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 03 nov 2010 21:44

Welkom Jedi!! Leuk!!

Haai wat is Sylke enorm groot geworden, ik moest ff heel goed kijken.. :mrgreen:
en Timon ook hoor.

En Manoël groeit inderdaad hoe zwaar is hij nu?

Hier bij de jongste komen ineens wel 6 tandjes door en ze geeft geen "kik"... :roll:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 03 nov 2010 21:45

Ik zag trouwens de naam Thomas langs komen, Bloempie lees je nog mee? :lol:

Jedi
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Jedi » 03 nov 2010 22:00

Echt leuke foto's LauraC. Het boekje op de onderste foto herken ik, die is er ook in een NL variant. Is Micheal nu ook weg van vliegtuigen? Lyneham is toch een RAF-basis? Dus hij moet vaak vliegtuigen horen en zien.
Ik woon vlakbij een militaire vliegbasis. De meeste militairen met gezin wonen in ons dorp. En we zijn gewend aan veel gedruis in de lucht. Joris is dol op vliegtuigen en helikopters. Hij hoort en ziet ze natuurlijk ook dagelijks. Chinooks (met een dubbele rotor), Apaches, Cougars. Maar er landen ook vaak genoeg Lockheed Hercules-C130 transportvliegtuigen op onze basis. En van tijd tot tijd een enorme Antonov. Zeker nu veel manschappen worden teruggehaald uit Afghanistan.
Als zo'n Antonov overkomt rinkelen de ruiten, en Joris weet dan niet hoe snel hij buiten moet komen om de gevleugelde reus met open mond na te gapen :) . Hij is al ernstig bezig met zijn ''toekomstige baan'', die natuurlijk in het leger ligt (familietic.....). Een paar dagen voor zijn zesde verjaardag vroeg hij nog hoelang hij moest studeren alvorens hij naar de KMA in Breda kan :mrgreen: . Ik heb gezegd dat hij eerst maar eens bevredigend door de basisschool moet vliegen.

Gaat foto's plaatsen nog steeds via imageshack? Anders ga ik 't gewoon even proberen.

Trouwens TJ.... jouw mannetjes zijn ook leukerdjes zeg.... Vindt je het leuk om een jongensmoeder te zijn?

PPM: hier wordt ook vaak gevoetbald. Soms in een onbewaakt moment IN huis, waar ik dus mordicus tegen ben. In de tuin is ruimte genoeg. Racen met auto's gebeurt wel in de woonkamer. Dolf bouwt altijd hele wegconstructies met hellingen en rare bochten, Joris knalt ze gewoon lekker op elkaar. Of hij zet ze allemaal achter elkaar, en rijdt er dan met een speelgoedtank overheen :-$ . Nou ja, wat gesloopt wordt wordt niet vervangen is de regel hier. Dus een beetje voorzichtig is hij wel. En dan niet een B-tje, maar een b-tje :mrgreen:
Deo servire vera libertas

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 03 nov 2010 22:12

@Jedi: sterker nog, Michaels papa zit in de RAF ;) Dus ja, heel veel vliegtuiggekte hier. Lyneham is een erg actieve basis, wat Michael erg leuk vindt!

Jedi
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Jedi » 03 nov 2010 22:25

Hier een foto van mijn zoons, gemaakt in juni dit jaar. Ze hielden toen een slakkenrace in de tuin :lol:

http://img294.imageshack.us/img294/925/ ... ferees.jpg

De grootste is dus Dolf (voluit Rudolf), mijn rustige zoon. En de jongste is dus Joris (soms drakendoder en draak tegelijkertijd :mrgreen: ), mijn heerlijke babbelkous en stuiterbal. Al wat herkenning in die beschrijving, Laura? :lol:

Jedi
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Jedi » 03 nov 2010 22:32

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 03 nov 2010 22:38

[quote="Jedi" Al wat herkenning in die beschrijving, Laura? :lol:[/quote]
Geen idee waar je het over hebt :mrgreen: Vanmiddag bij de psz was hij zo ondeugend...ik schaamde me een beetje. Weet niet waar ik goed aan doe...thuis houden of doorbijten en erop vertrouwen dat ze 'm aankunnen en dat hij het vanzelf leert :-k

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 03 nov 2010 22:40

Leuk Jedi!!
Laatst gewijzigd door liefje op 14 nov 2010 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 03 nov 2010 22:40

LauraC schreef:[quote="Jedi" Al wat herkenning in die beschrijving, Laura? :lol:

Geen idee waar je het over hebt :mrgreen: Vanmiddag bij de psz was hij zo ondeugend...ik schaamde me een beetje. Weet niet waar ik goed aan doe...thuis houden of doorbijten en erop vertrouwen dat ze 'm aankunnen en dat hij het vanzelf leert :-k[/quote]

Doorgaan!!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 03 nov 2010 22:43

Galateia schreef:
AikonGirl schreef:Vandaag heeft ze voor het eerst een puzzel helemaal zelf gemaakt, van 49 stukjes.
'k Was helemaal trots.

49?! Zo hallo, dat is knap!

Idd knap! Timon is ook van het puzzelen de laatste tijd, maar 49 stukjes redt ie toch nog niet :) Het is natuurlijk ook wel erg lastig als zusjelief niet weet hoe snel ze alle stukjes weer los moet halen en weggooien. Het is hier dus de laatste tijd geregeld ruzie tussen broer en zus :mrgreen:

@Jedi: Timon en Pumbaa horen we vaker :lol: Bij de keuze van de naam hebben we eerlijk gezegd geen moment aan die Timon gedacht 8-[
Leuke foto trouwens van je kids!
edit: en van jezelf :wink:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 03 nov 2010 22:47

Wat een dametje is Danique al zeg! Brilletje staat errug wijs, leuk!

Heeft hier trouwens iemand ervaring met trainingsbroekjes (oa te koop bij de Hema)? Timon doet nu af en toe een plasje op het potje, maar hij heeft er een vreselijke hekel aan om zonder luier rond te lopen. Vroeg me af of zo'n broekje misschien wat is, maar ben even benieuwd naar ervaringen.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 03 nov 2010 22:49

Haai schreef:Wat een dametje is Danique al zeg! Brilletje staat errug wijs, leuk!

Heeft hier trouwens iemand ervaring met trainingsbroekjes (oa te koop bij de Hema)? Timon doet nu af en toe een plasje op het potje, maar hij heeft er een vreselijke hekel aan om zonder luier rond te lopen. Vroeg me af of zo'n broekje misschien wat is, maar ben even benieuwd naar ervaringen.

Is dat er zo een met badstof binnenkant en plastic buitenkant? Wij hebben er 2 van (als het die zijn) en Michael vindt het niks. De beetjes zijn erg strak voor 'm en als je het elastiek doorknipt voor wat meer beenruimte valt al het 'bruine spul' eruit ;). Ik heb gewoon een heel zwikkie onderbroeken gekocht en als we thuis zijn is het spijkerbroek uit, onderbroek aan en plassen maar.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 03 nov 2010 22:59

Probleem is dat Timon niet alleen een onderbroek aan wil :-k Daarom dacht ik dat zo'n broekje misschien een alternatief was. Te strak om z'n benen zal het niet zo snel zijn denk ik, Timon heeft nl. formaat spillebeen :mrgreen:

Terug naar “Archief”