pannenkoek schreef:nita schreef:@ marie rose en pannenkoek
hoe is de situatie nu??
sterkte
Ze heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen. Daar liep ze de laatste dag 5 stappen naar de wc, tussen 2 verpleegsters in.
Inmiddels zit ze sinds 22 mrt in een revalidatie centrum, en ik mag jullie meedelen dat de volgende wk naar huis mag. 8 mrt gebeurd en 4 mei naar huis.
Ze kan weer zelf lopen!!
Je kunt nog wel zien dat ze wat wankel loopt, en haar stuur moet zoeken, maar ze ging van bed, in de rolstoel, toen achter de rollator, en nu al 14 dgn zonder. traplopen en zo doe ze ook weer alleen. Fietsen heeft ze ook weer gedaan onder begeleiding, maar dat vind ze nog wel erg eng. Maar oefening baart kunst.
De dankbaarheid is groot!!
Gelooft zij God met diepst ontzag, Hij overlaat ons dag aan dag, met Zijn gunstbewijzen.
Ja, dat fietsen wat ze had gedaan ging nog erg slecht. ze was ook toen in apr/mei een keer gevallen.
ze loopt inmiddels7 km per dag. Heel goed dus. Ze hadden pas haar fiets meegenomen, naar een parkeerplaats. geprobeerd om te fietsen, en dat ging heel goed. ze zijn naar huis gegaan, en hebben een rondje van 10 km gefietst. Nu alleen het autorijden nog, maar dat mocht ze een half jaar niet doen, is wel te begrijpen. mijn pa rijdt dan maar, die werkt nog één dag per wk. Als je dit ziet is het enorm vooruit gegaan. Maar ze heeft een enorm stuk wilskracht. Altijd gezond, en toen dit. Aan haar lopen zie je het nog wel, maar het is toch bijzonder dat ze nu zoveel weer kan. In sept. hopen ze 45 jr getrouwd te zijn. Mijn pa had net iets geregeld en gezegd dat we 2 dgen vrij moesten houden, en toen kreeg mijn ma dit herseninfarct in maart. Maar het gaat echt bijzonder goed. We maken nu meer plannen voor sept. We moeten eigenlijk altijd leven bij de dag, maar met een ziekte of zo sta je er veel meer bij stil.