Wullimpie schreef:Heb je er al eens wat van gezegd?
En dan bedoel ik niet met het belerende vingertje, maar gewoon eerlijk dat je je gekwetst voelt door zo´n vloek.
Wellicht dat ze het betreffende nummer kunnen vervangen.
Nee ik heb er niets van gezegd, omdat ik niet denk dat ze hem vervangen.

Een instructrice moet officieel eigenlijk speciale lessen doen om de nummers in te studeren enzo (hoewel ze misschien daar zelf ook weleens mee sjoemelen door een eigen nummer te draaien).
Maar als ze er dan een uithalen moet er een vervangend nummer komen wat niet in de officiële zumba of bodyjam zit (waardoor er een gat in de les zou vallen).
En weetje (over vloeken kan je natuurlijk een hele nieuwe discussie openen) maar ik vind een volle vloek erger dan alleen bijv: '*censuur*' (sorry maar kan het niet anders neerzetten). En het blijft altijd nog de zanger die vloekt, hoewel ik thuis zulke nummers niet door m'n "filter" laat komen.
Normaal kan je iemand aanspreken als iemand vloekt (hoewel ik dat bij onbekende mensen niet doe), maar het is een beetje moeilijk om contact te leggen met een artiest.
En diegene die de les geeft heeft het misschien niet eens door, ik zie het ook alleen maar wanneer ik de songteksten bekijk.

Het komt overigens niet vaak voor hoor (gelukkig).
Evelien schreef:Je kunt het overigens ook thuis doen (zumba les). Hoef je tenminste niet naar de sportschool.

Maar op de sportschool is het gezellig en de onderburen vinden het denk ik niet zo leuk als ik op de vloer ga dansen, haha.