heb ze gestuurd meschanzia........
leukkkkkkkkkkkk dat ik mee mag doen!!!
Moderator: Moderafo's
butterfly schreef:meschianza schreef:Ik moet er ook een krijgen, ikke: 4200503@inholland.nl
Bij deze stel ik voor dat ik met Butterfly de vrouwelijk jury vorm. Om het zo geldig mogelijk te houden. Daarnaast zijn wij geen kandidaat, aangezien wij hebben geconstateert dat wij beide zo schoon van aangezicht zijn dat het niet eerlijk is om hier aan mee te doen.
oke wie er allemaal mee wil doen moet fotoos sturen naar esthermargaretha@hotmail.com
Ik ben nu in het bezit van fotoos van de volgende refowebbers:
Mez
Ikke21
mini
Acire
Sterretje
Janneke
Liesl
Ezri
Butterfly maar die stelt zich niet als kandidaatis jury dus op haar mag je niet stemmen
Liesje
magrietjuhhh
bijna van iedereen ik ga niet alle namen opnoemen pff
ja hoor nog even en we zijn allemaal jurymeschianza schreef:Heej ik ding niet mee, ik ben ook Jury. Alleen kan ik opeens mn schoolmail niet meer op. Grumbl. Als je echt denkt een kans te maken, stuur dan een foto naar karretje19@hotmail.com
Maarten schreef:ja hoor nog even en we zijn allemaal jurymeschianza schreef:Heej ik ding niet mee, ik ben ook Jury. Alleen kan ik opeens mn schoolmail niet meer op. Grumbl. Als je echt denkt een kans te maken, stuur dan een foto naar karretje19@hotmail.comen doet er niemand meer mee. we hebben al drie mensen. But, CC en ik.
butterfly schreef:Maarten schreef:ja hoor nog even en we zijn allemaal jurymeschianza schreef:Heej ik ding niet mee, ik ben ook Jury. Alleen kan ik opeens mn schoolmail niet meer op. Grumbl. Als je echt denkt een kans te maken, stuur dan een foto naar karretje19@hotmail.comen doet er niemand meer mee. we hebben al drie mensen. But, CC en ik.
Mez opzouten jij bent een goede kandidaat voor miss dus jij mag geen jury zijn. Er mag 1 vrouw ik de jury dat ben ik de rest zijn mannen
Ikke21 schreef:en meschanzia.......ik verwacht nog een foto van jou!!
je mail account misschien vol? In totaal is het meer dan 1 MB aan foto'smeschianza schreef:Ikke21 schreef:en meschanzia.......ik verwacht nog een foto van jou!!
Nee, dat mag niet, ik mag geen Jury zijn van die griezels als maarten en butterfly. Alleen zij mogen mijn foto zien. In principe.
Ik kan trwouens niet bij je foto komen, mn mail is gecrashed, kweenie wat je gestuurd hebt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten