Wat fijn Nita! Ik hoop inderdaad ook dat dit doorzet, je hebt al zoveel ellende meegemaakt met alles.
@annette: dankjewel, ik laat me zeker verwennen. Hoe is t met jou?
@mw en christien: ik kreeg zomaar ineens een kaart uit Rome door de brievenbus. Haha, ik wist niet wat ik zag, wat leuk en lief!

Heel erg bedankt! Ben alleen wel nieuwsgierig hoe jullie zo aan t goeie adres kwamen
Was Rome goed te doen voor je mw?
Hier gaat het redelijk.
Na de operatie eerst heel ziek geweest, urenlang misselijk geweest en bloed overgegeven. De nacht in het ziekenhuis was een complete ramp, kon echt niet slapen met zon stom infuus. Dag erna moest ik voor vertrek perse een boterham eten, au.
Erg veel pijn gehad een paar dagen, tramadol hielp geen zier. Maar sinds eergister gebruik ik alleen nog 4x per dag 1000mg paracetamol en dat gaat redelijk. Hoewel ik niet heel veel verschil merk tussen met of zonder paracetamol. Gister iets te hard van stapel gelopen, 2 schoonzussen waren bevallen (de ene zondag en de ander gister), dus we gingen gister ons nieuwe nichtje en neefje bewonderen. Maar halverwege de avond stond ik natuurlijk te trillen op mn benen

Ik snap alweer waarom je 1 tot 2 weken rust moet houden!
Al met al nog aardig wat pijn. Geen idee hoe de keel er verder uit ziet, want ik krijg mn mond niet zover open. Daarnaast hadden ze tijdens de operatie een klem verkeerd op mn lippen gezet. Heb superdikke lippen, vol met blaren en sneetjes. Doet op dit moment meer zeer dan de keel zelf
Sorry voor t lange verhaal

Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)