irritatie lenzen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Saskia
Majoor
Majoor

Re: irritatie lenzen

Berichtdoor Saskia » 03 apr 2009 12:20

Nee, ik denk dat Annet taart eet, ze is nl. jarig vandaag! :)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 04 apr 2009 20:08

Bingo Saskia!

Ik heb weer een smoes bedacht: ik heb snel traan ogen als het koud is dus dan jank ik mijn lens eruit.

@Marnix, je zal het niet geloven ( ik ben een meut, ik weet het) maar ik kreeg al de kriebels dat ik las: iets op/in je oog doen, brrr

Maar ik ga het wel vragen als ik weer es naar mevrouw Pearl ga, gewoon om het ff te proberen. Je moet alles geprobeerd hebben is mijn motto altijd, dus moet ik er nu ook maar aan geloven.
ja, dat is mijn mening dan he.....

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 04 apr 2009 20:55

Je lenzen spoelen zomaar niet weg hoor Annet!

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 05 apr 2009 11:41

Welnee Annet, die lenzen zitten juist vast op je traanvocht, dus die spoel je echt niet zomaar weg ;) Gewoon een keertje proberen inderdaad, wie weet wil je daarna nóóit meer zonder :)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 05 apr 2009 11:58

Ze drijven op je oog maar ze spoelen niet zomaar weg omdat ze bol zijn en dan krijg je een soort zuignapeffect. Als je je vinger in je lenzenbakje stopt zuigt zo'n lens zich ook aan je vinger vast :) En daar voel je niks van :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 06 apr 2009 09:31

Zelfs na een flinke jankbui zitten lenzen nog op je oog hoor, als je maar niet heel hard heen en weer gaat wrijven ;)
pobody's nerfect

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 06 apr 2009 10:26

Dus Annet...... ga een keertje proberen, er is bijna geen tegenargument om niet te gaan.

André

Berichtdoor André » 06 apr 2009 12:07

*Annet* schreef:Ik heb weer een smoes bedacht: ik heb snel traan ogen als het koud is dus dan jank ik mijn lens eruit.
Hehe, nope, volgende smoes Annet. Gewoon zachte lenzen nemen en ze de eerste keer door de 'opticien miep' op je oog laten leggen. Ik heb ze nu 15 jaar. Zelfs in een houtverwerkende werkplaats is het geen probleem.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 06 apr 2009 12:09

Volgens mij scheelt dat wel met zachte lenzen, ik heb altijd harde gehad, maar wel last van stof, zaagsel en vliegjes :?

André

Berichtdoor André » 06 apr 2009 12:16

Saskia schreef:Volgens mij scheelt dat wel met zachte lenzen, ik heb altijd harde gehad, maar wel last van stof, zaagsel en vliegjes :?
Klopt, vanwege m'n werk waren harde lenzen ook geen optie.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 09 aug 2009 10:14

Zo, ik heb toch maar een andere bril aangeschaft ipv lenzen. Het lijkt me nl echt gewoon helemaal nix. Ben blij met mijn nieuwe bril, hij is me toch hip :D

Heb een zeer bijzondere sterkte volgens de opticiën: rechts -1,75 links + 0,5 Het was: rechts -2.5 en links - 0,5
ben benieuwd hoe het over een half jaar is. ben wel vaker van - naar + gegaan en dat was toch niet optimaal.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 10 aug 2009 12:48

Brillen zijn ook hip, ik heb in huis nu ook vaak m'n bril op, omdat ik helemaal horendol wordt van m'n lezen. Om de haverklap heb ik geïrriteerde ogen, echt vervelend. Het is alleen lastig dat m'n ogen niet goed gecorrigeerd worden met een bril, dus ik zie er niet zo heel goed mee.
Ik ben bijna overstag om iets aan m'n ogen te laten doen, zo kan het eigenlijk niet meer. Maar toch is het eng :?

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 10 aug 2009 17:57

Ik ben van de week ook weer op controle geweest.. En ze zijn weer een halve punt achteruit gegaan. Ik zit nu op -4.25 en -5...
Ik vind het eigenlijk niet echt leuk meer :(
Zou ze het liefst laten laseren maar ja.. dat kostenplaatje staat me niet zo aan!
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 11 aug 2009 08:26

En ik ben nog steeds reuze blij met m'n nachtlenzen...
Moet nu weer nieuwe, dus heb ze nu een jaar.
Maar wil neit meer terug naar de bril, en over op daglenzen zou ook niets voor mij zijn.
Maar 's nachts. Heerlijk....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 11 aug 2009 08:52

Nou, ik vind laseren best nog een investering om over na te denken. Het kost in één klap een bak geld, maar de jaren erna heb je dan ook geen kosten meer aan lenzen/brillen/doekjes/vloeistof/controles etc. etc.
Laatst sprak ik iemand die ongeveer 6 jaar geleden heeft laten laseren, toen werd het net een beetje bekend.
Nog steeds nergens last van. Dat geeft de burger moed ;)
pobody's nerfect

Terug naar “Archief”