Is er visite, dan doe ik wel de deur op slot. Moet er niet aan denken dat er zomaar iemand voor m'n neus staat, terwijl ik op het toilet zit...

Moderator: Moderafo's
elvira (gast) schreef:Ik moet er zelfs weer heel erg aan wennen als we bezoek hebben....
MissF schreef:Het is ook helemaal niet dat ik me schaam voor mijn man, niet meer in ieder geval. Maar ik hou enorm van mijn eigen momentjes. Ik vind het heerlijk om soms helemaal alleen te zijn, gewoon zonder dat er iemand binnen kan lopen. Met mijn boek in bad liggen, heerlijk!
*Annet* schreef:De eerste tijd van getrouwd zijn viel mij op bepaald gebied wel tegen. Ik kwam in een totaal vreemde omgeving terecht. Mijn man ging de maandag erna om 7 uur naar zijn werk tot 20.15 uur 's avonds. Ik had geen werk, geen hobby's, kende bijna niemand. Men, ik voelde me echt eenzaam. We hebben het er nu nog wel eens over, echt makkelijk was het niet voor me. Ik heb best wel es gejankt: ik wil hier weg, bij mijn familie in de buurt wonen (schoonfamilie had ik niets mee) enz. Gelukkig had ik na een maand of wat werk voor 2 dagen per week.
Vrouw Kareltje schreef:Fijn zeg zoveel reacties. Ik heb er echt heel veel aan! Ik merk dat een stukje herkenning al zoveel doet. De tips vind ik ook heel waardevol. Ik geloof er vast in dat alles goed gaat komen!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 37 gasten