Hmm, dan moet die bodem toch maar omhoog. Maar niet helemaal omhoog, dat vind ik een raar gezicht. Sowieso zitten er maar halve spijlen in, de onderkant is helemaal dicht. Volgens mij het voor het kindje veel warmer om dan lekker onderin te liggen, maargoed, als het moet, moet het. Met de box lijkt het me ook handiger. Die hebben we wel helemaal nieuw als cadeau gehad, en heeft wel een middenstand.
Ik zal mijn wederhelft dan maar aan het werk zetten

We hebben wel een nieuw matrasje, de oude heeft mijn moeder al weggegooid toen mijn zusje eruit was gegroeid. Dat vind ik ook wel zo fris eigenlijk.
Pff, wat is werken ‚n zwanger zijn vermoeiend zeg. Ik had een week vrij, helemaal blij dat ik weer kon werken vandaag, maar het valt enorm tegen. Ik ben helemaal kapot. Om elf uur al. En het was erg heftig, waarbij ik me dus helemaal afgezonderd heb, omdat ik geen zin heb in trappen in mijn buik enzo. Maar dan voel ik me zo schuldig, omdat ik mijn collega's 'in de steek laat'. Maar aan de andere kant roept mijn gevoel continu: blijf van mijn kindje af! Dus blijf ik maar liever uit de buurt.
Nog een paar diensten, dan zit het erop, en ik ben blij toe. Dan ga ik wel daarna nog naar vergaderingen enzo, want helemaal thuis zitten lijkt me ook niks, maar iig niet meer op de groep. Pff, ik lijk wel een oud wijf
Ik slaap trouwens gewoon op mijn buik. Niet meer helemaal zoals eerst, maar een beetje schuin. Linkerzij schijnt beter te zijn, maar ik slaap liever lekker dan pers‚ op mijn linkerzij hoor. Dus als ik op mijn buik wil slapen doe ik dat gewoon (dat kan trouwens totaal geen kwaad, zegt men

), en op mijn rechterzij ook. Al is het dan wel eens zo dat het kindje dan boos wordt, omdat het vaak met het ruggetje die kant op ligt, en in mijn idee dan een beetje gedwongen wordt de andere kant op te gaan liggen. Dan gaat het tekeer

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...