Te verwerken gebeurtenissen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 19 jan 2009 16:37

Alvast een knuffel voor morgen, kwebbel!
liefs, elvira

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 19 jan 2009 19:14

Sterkte morgen Kwebbel! Gaat je vast lukken!!

*HUG en knuffel*
Wat de toekomst brengen moge........

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 19 jan 2009 19:59

Heel veel sterkte morgen! En succes natuurlijk. Ik hoop dat je handvatten krijgt aangereikt om met het verleden om te kunnen gaan.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 19 jan 2009 20:02

christien schreef:
Daphne schreef:Sterkte morgen, Kwebbel! Ik zal aan je denken!

*hug*

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 19 jan 2009 22:34

Sterkte & succes morgen, kwebbel!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 19 jan 2009 22:36

Zet 'm op!!!

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 20 jan 2009 11:38

Succes!

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 20 jan 2009 12:16

meissie88 schreef:
christien schreef:
Daphne schreef:Sterkte morgen, Kwebbel! Ik zal aan je denken!

*hug*

Ik moet morgen op intake bij de psycho. Ben benieuwd.. Het gaat nu overigens een heel stuk beter met me dan vorige week, maar ik zet toch maar door. Van mn paniekaanvallen ben ik nog niet af dus!

Riska

Berichtdoor Riska » 20 jan 2009 13:03

Zeker doen Lenny! Je komt er niet zo gauw tussen en bovendien: er zijn dingen die niet vanzelf zomaar overgaan!
Mijn gedachten zijn voortdurend bij Kwebbel, maar dat zal morgen ook naar jou toe zo zijn!
En adviezen als: iets opschrijven van wat je kwijt zou willen die aan Kwebbel waren gegeven, zijn voor jou net zo uitvoerbaar! Toch?
Houd je haaks...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 20 jan 2009 20:10

Spannend Lenny !!! Ik zal aan je denken !!!

Nou dat was t dan vandaag..... Ik zal ff wat samenvatten. Om 9.00 de afspraak dus, ik was stikzenuwachtig.
Ik heb daar een potje zitten janken daarzo om alles wat er gebeurd is, (en nog best wel heftig ook). Gelukkig is ze gelovig dus dat deed mij wel goed! Ze liet duidelijk merken dat als ik altijd een Vader heb die mij heeft geschapen en mij nooit in de steek laat, dus dat is enorm geruststellend! Natuurlijk weet je dat ook maar het is fijn om er ook over te praten....... en te delen :)
Ik moet over 2 weken weer, dit was slechts een intake. Ze raadt mij wel aan als ik nog iets kan herinneren dit gewoon op te schrijven. Verder krijg ik als goed is huiswerk mee en misschien is het beter als ik op een vrouwengroep ga, maar dat gaan we tegen die tijd bekijken.
Ik was heeeeeeeeel moe toen ik aankwam op school, het is nu wel iets gezakt. Had ook veel hoofdpijn en dat is nu ook wel weg, ik voel wel een opluchting dat het nu aan de gang is.
Verder gaan we rustig de gesprekken aan, en hopelijk kom ik er beter uit :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Riska

Berichtdoor Riska » 20 jan 2009 20:23

Ik ben zo blij dat het klikt tussen jou en haar. Dat is de basis voor een goede hulpverlening. En vooral ook dat geloof geen probleem vormt, integendeel, dat ze uit dezelfde bron put...

Dat je moe bent er is zo heel herkenbaar. Want al je emoties komen eraan te pas. Alles wat weggestopt is geweest. Dat vergt gigantisch veel van je.
Ik heb wel eens gezegd in de tijd dat ik therapie had, dat God me heeft beschermd. Want daarna moest ik de A2 op, over een heel druk stuk. En soms had ik gewoon geen gedachten, ging alles op de automatische piloot. En toch is er niks gebeurd in die tijd!

Het is goed dat je al een nieuwe afspraak hebt en zeker weten: schrijf maar op wat je te binnen schiet en neem het mee. Dat helpt echt!

Sterkte, ook in deze tussenliggende tijd... heb de hele dag aan je gedacht!

nathalie6
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor nathalie6 » 20 jan 2009 20:53

goed van je kwebbel de eerste stap is gezet!! en weet je? het is juist heel goed dat je erom kan huilen..er zijn er velen die dat niet kunnen en dat eerst nog moeten leren!! schaam je daar niet voor hoor!! er staat toch ook ergens in de bijbel ( sorry weet zo even gauw niet waar) dat God al jouw tranen in Zijn fles heeft vergaargd? psalm 56 geloof ik...

en het is echt fijn als jou hulpverlener ook een christen is dat scheelt een hoop! ik spreek uit ervaring
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 20 jan 2009 22:34

Kwebbel: fijn dat het zo goed aanvoelt! En wat Riska zegt, klopt gewoon helemaal: je hoofd zit zo vol gedachten, emoties die er opeens uitkomen... probeer je lichaam (en geest) een beetje rust te geven.
Misschien kun je de volgende keer een afspraak maken op een moment dat je niet meteen naar school/werk toe moet...

Lenny: voor jou heel veel sterkte, morgen! Het komt echt goed!

liefs, elvira

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 21 jan 2009 10:53

@Kwebbel: Fijn, dat je je opgelucht voelt dat je de stap genomen hebt!

@Lenny: Succes en sterkte vandaag!
Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 21 jan 2009 22:46

elvira (gast) schreef:Kwebbel: fijn dat het zo goed aanvoelt! En wat Riska zegt, klopt gewoon helemaal: je hoofd zit zo vol gedachten, emoties die er opeens uitkomen... probeer je lichaam (en geest) een beetje rust te geven.
Misschien kun je de volgende keer een afspraak maken op een moment dat je niet meteen naar school/werk toe moet...

Lenny: voor jou heel veel sterkte, morgen! Het komt echt goed!

liefs, elvira
Allereerst: wat lief dat jullie aan mij denken :8> de hele dag nog wel :D
De volgende x plan ik op een vrije dag dat heeft m'n begeleider ook aangeraden. Ik was er echt helemaal niet bij vandaag op m'n werk....... maar ach... ja........

Lenny, hoe was het bij jou gegaan ?????
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “Archief”