RW-huwelijk Evelien en Timmy

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 17 okt 2008 10:58

Heerlijk, altijd doen!!!
Ik vond de huwelijksreis heerlijk ontspannen! Echt een aanrader. Ook al is het maar een paar dagen waar dan ook!
Time flies when you have none!

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 17 okt 2008 14:28

Heerlijk lijkt me dat zo'n huwelijksreis inderdaad. Waar willen jullie ongeveer heen gaan in Nederland? Als wij gaan trouwen gaan wij waarschijnlijk aan de verlate huwelijksreis ivm studie, maar goed, beter laat dan nooit. :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 okt 2008 14:32

een paar dagen in een hotel. Wij gaan die zaterdag gelijk door naar het hotel. Hebben nog niet geboekt. Ik wil zowieso de eerste nacht/dag een kamer met bubbelbad etc....

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 17 okt 2008 14:38

Dat lijkt me juist niets. Mij lijkt het me heerlijk om die eerste nacht gewoon in mijn eigen bedje te slapen en gewoon wakker worden in een deel vertrouwde omgeving.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 okt 2008 14:40

Ons huis wordt waarschijnlijk gebruikt voor familie. :mrgreen:

Maar goed, dat is ook heel erg persoonlijk. Ons feest ik s'avonds om half 10 al afgelopen. Misschien scheelt dat ook wel.

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 17 okt 2008 14:45

kirsten schreef:Dat lijkt me juist niets. Mij lijkt het me heerlijk om die eerste nacht gewoon in mijn eigen bedje te slapen en gewoon wakker worden in een deel vertrouwde omgeving.

Kirsten, hebben jullie ook al een trouwdatum? Meen me te herinneren dat je ergens iets had gezet over een appartement??

Wij gaan de eerste nacht ook heerlijk naar ons eigen huis hoor! En daar wil ik absoluut nog geen familie gelijk te logeren hebben. Eerst wil ik zelf wennen aan het huis en getrouwd zijn, en daarna mogen er logees komen. Ik hoop dat wij na ons trouwen nog wel een paar dagen weg gaan, zou dolgraag naar Parijs willen! (ben ik nog nooit geweest) Maar even kijken hoe het staat met de centjes op dat moment! ;)
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 okt 2008 15:18

omdat wij fam. ver weg hebben wonen en omdat wij er zelf toch niet zijn, mogen ze gerust in ons huis. We wonen er nu ook al wat maandjes samen.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 17 okt 2008 15:19

Evelien schreef:Ons huis wordt waarschijnlijk gebruikt voor familie. :mrgreen:

Maar goed, dat is ook heel erg persoonlijk. Ons feest ik s'avonds om half 10 al afgelopen. Misschien scheelt dat ook wel.

Oke, dan snap ik het helemaal. Lijkt me dan inderdaad geschikt om een hotelletje te pikken :mrgreen:

@88alries88: Wij hebben wel ongeveer een datum, maar nog niet precies. We willen eerst kijken hoe het met het appartement gaat voordat wij een trouwdatum prikken. Maar ik ben bang (nou ja, dat eigenlijk helemaal niet :wink: ) dat we binnenkort een datum hebben.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 17 okt 2008 15:50

kirsten schreef:Dat lijkt me juist niets. Mij lijkt het me heerlijk om die eerste nacht gewoon in mijn eigen bedje te slapen en gewoon wakker worden in een deel vertrouwde omgeving.
that's the best :yahoooo: :jaknikken: wij verbleven de eerste nacht in ons huisje samen! Ik schrok alleen gigantisch toen er "iets" naast me lag (was het niet gewend, ik gebruikte ons bed alleen een half jaar lang :mrgreen: )

daarna hebben we onze spullen gepakt en zijn 's middags vertrokken naar het ons geliefde Drenthe waar we 2 weken in een luxe vrijstaand huisje verbleven. Heerlijk! Alleen wel jammer 12 dagen regen en 2 dagen zon...
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 17 okt 2008 15:56

Wij zijn ook heerlijk naar ons eigen huis gegaan. Zijn op vrijdag getrouwd en op dinsdag vertrokken naar Egypte. Heerlijk! Jammer was alleen dat mijn man zaterdags gelijk de trouwauto weg moest brengen, dus om acht uur uit bed moest en maandagochtend zijn eigen auto om negen uur bij de garage moest zijn voor een beurt. Maar ach.... :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 okt 2008 16:12

toen wij voor het eerst tijdens een vakantie samen in 1 bed sliepen heb ik mijn vriend s'nachts uit bed gegooid. Ik was gelijk wakker. :mrgreen:

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 17 okt 2008 16:13

Evelien schreef:toen wij voor het eerst tijdens een vakantie samen in 1 bed sliepen heb ik mijn vriend s'nachts uit bed gegooid. Ik was gelijk wakker. :mrgreen:

Geweldig zulke verhalen. :mrgreen: . Hoe krijg je het voor elkaar.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 okt 2008 16:16

kirsten schreef:
Evelien schreef:toen wij voor het eerst tijdens een vakantie samen in 1 bed sliepen heb ik mijn vriend s'nachts uit bed gegooid. Ik was gelijk wakker. :mrgreen:

Geweldig zulke verhalen. :mrgreen: . Hoe krijg je het voor elkaar.

tsja. super klein bed en ik ben nogal onrustig in m'n slaap. Toen is m'n vriend maar op de grond verder gaan slapen. :mrgreen:

Dus ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan als we straks bij elkaar slapen.
Dat zal weleens de logeerbed kunnen worden (zo nu en dan) :D, ben ik bang voor.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 17 okt 2008 17:13

Wij zijn ook lekker in ons eigen bedje gekropen 's avonds. SOwieso omdat we toch alles in onze woonplaats hadden, kerk, gemeentehuis, diner, feest, alles.
En vooral omdat we dat heerlijk vonden!
We zijn de volgende dag rond de middag naar Parijs gereden. IN een luxe hotel (maar niet met bubbelbad enzo, dat hoeft voor mij allemaal niet), met eigen bad en douche en mooi uitzicht enzo. Onze auto werd netjes voorgereden :D
En gewoon een paar dagen, toen waren we Parijs wel weer zat, maar die paar dagen waren wel heerlijk!
Scheelde ook dat wij al vaker met elkaar op vakantie waren geweest, dus het was niet echt iets nieuws.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 17 okt 2008 17:41

Wij gaan op vrijdag trouwen en vertrekken pas de maandag daarna voor een korte huwelijksreis (6 dagen) naar Ameland (staat ook al in het topic over vakanties). Het leek ons ook niets om op je trouwdag 's avonds laat/'s nachts nog ergens heen te moeten reizen of de volgende ochtend vroeg je koffers te moeten pakken.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”