jamillah schreef:Acire schreef:Heel erg vet
Zijn we meteen weer ontopic

Inderdaad!
Moderator: Moderafo's
88alries88 schreef:Wow Kwebbel! Das heftig!![]()
Mmm..hier weer zat verhalen maar zal ze jullie maar niet allemaal vertellen!![]()
In ieder geval hoor ik via mn zwagers en schoonzussen (jonger dan wij) dat mn schoonmoeder vind dat wij samen geen huis in kunnen richten en dat we vooral niet moeten gaan breken/slopen voordat we het met haar hebben overlegd enz enz enz. Zij is 'de moeder van' dus zij moet zeker mee kunnen beslissen. Helaas voor haar denken wij er anders over!Zelfs de kleur tuinmeubilair moeten we eerst met haar overleggen vind ze, want donkerblauw kan echt niet en donkergroen wel. Overigens zegt ze dit niet zo rechtstreeks tegen ons, maar zit ze wel elke dag tegen de rest van het gezin te zeuren over wat wij allemaal wel en niet moeten doen. Ze is zo'n onwijze controle freak!!!!!
![]()
Voor onze bruiloft zit ze eindeloos op internetsites, heeft ze commentaar op alles wat we geregeld hebben en als we bij haar thuis zijn wil ze er continu over praten. Ach...ksnap wel dat ze het leuk vind om mee te denken en tips te geven, maar dr zijn wel grenzen aan vind ik en op deze manier hebben wij steeds het gevoel dat wij moeten strijden om onze eigen dingen te kunnen doen. Tis nooit goed!!
alsof ze het gevoeld heeftliefie schreef:Ik heb lieve schoonouders al begrijp ik ze vaak niet ze denken en hebben een veel andere opvoeding gegeven dan die ik gewend ben. Ze komen heel weinig bij ons en dat vind ik wel jammer net of ze niet geintresseerd zijn in ons leven. Mijn schoonouders hebben een hele grote moestuin en ik zei gister middag tegen mijn man ik ga even bramen kopen want je pa hebben we er niet mee gezien.
En s'avonds belde zijn ma ik kom zo even wat spullen brengen!
Bracht ze een mega bak blauwe druiven, pruimen en bramen haha mijn man en ik moesten erg lachen.
Dit was wel de eerste keer dat ze uit der eigen naar ons toe kwam!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten