MarinusCopy schreef:Wolkje schreef:niet alle therapie leidt tot zelfmoord ivm dit onderwerp! dat is wel heel zwart wit! bah.![]()
Het leid mogelijk tot zelfmoord schreef ik....soms willen ouders ook graag dat hun kind dmv therapie beter om kunnen gaan met hun gevoelens en met de reacties van de buitenwacht.
het ligt er natuurlijk wel een beetje aan watvoor instantie hebt als therapeut.
Nou, als de therapie gericht is op de verandering van de geaardheid en de ouders niet domweg te stom zijn om te snappen dat geaardheidsveranderiing ongezond is dan beschouw ik het als opzettelijke kindermishandeling vh ergste soortik neem aan dat je andere ervaringen hebt, en dat spijt me. i heb ook gezien hoe opvattingen iemand kapot kunnen maken maar scheer alsjeblieft niet alles zo over een kam.
zo ik heb gezegd
Het is gewoon lang en breed bekend dat genezing v homoseksualiteit niet mogelijk is en pogingen daartoe gevaarlijk zijn. Stug doorgaan met dat soort praktijken grenst aan het criminele. Zeker als het jongeren of kinderen betreft. Dat kan en mag ik over één kam scheren.
Zolang de wetenschappers en anderen die mening niet zijn toegedaan zou ik enige terughoudendheid in zo'n gevoelig verwachten, maar jij blijft maar arrogant anderen veroordelen en respect waar Denkertje21 om vraagt wil jij niet weten. Ik vraag me af wat jij op dit forum nog doet.
@Denkertje21: respect voor je recente postings! (mag ik toch ook wel een keer zeggen