De Refowebkids deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 20 mei 2008 12:59

ik heb net de wandelwagen van quinny opgehaald hij ziet er echt als nieuw uit en hij rijdt heerlijk.
Ik wil er ook achter gaan skeeleren dus ik heb ook geen zwenkwiel maar ik vind hem wel super om achter te lopen

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 20 mei 2008 14:02

mooi zo!!! Vind het ook altijd leuk als je iets van mp kunt kopen wat ook nog eens helemaal naar je zin is 8)

Leuke foto annet!!!

Sarah heeft nu dus helemaal geen klachten meer :roll: FIjn natuurlijk maar wat het dan gistermiddag/avond weer was?
Ach ze zit nu te genieten van een speculaasje op dr bankje :mrgreen:

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 20 mei 2008 15:06

Wat betreft die Quinny...was laastst met m'n zus aan 't shoppen (ze werkt bij Babypark) en zagen we ook een Quinny...volgens haar was dat niet een geweldig goede kinderwagen, maar 't kon er wel mee door ;-)
't Is meestal een complete kinderwagen-keuring als we gaan shoppen, Bugaboo en Stocker zijn top volgnes d'r, en de rest weet ik zo niet 8)

Die Quinny loopt wel geweldig :) m'n andere zus heeft die ooit 2 weken als 'leen-kinderwagen' gehad, omdat ze de banden lek had van d'r eigen kinderwagen :?

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 20 mei 2008 17:03

De service van Quinny vind ik wel goed. Bij ons piepte de wagen met lopen, nu krijgen we dus nieuwe wielen en een nieuw remsysteem.

De Stokke vind ik helemaal niet zo veilig; als een kind wat bewegelijker wordt kiept ie heel makkelijk.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 20 mei 2008 17:18

nou en met een stokke loop je mooi voro gek!! lelijk ding!

en een lange man met een bugaboo is ook geen kijk! idem met die quini zapp, die buggies. zo mega lange man er krom achter lopen! ziet er niet uit!!

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 20 mei 2008 17:19

haha ik zeg niet datk het er mee eens ben hoor...vind haar 'toppers' oerlelijk, vind die Quinny wel erg leuk ;-) majah ik ben nog lang niet aan kinderwagens toe :P tegen die tijd zie'k wel weer;-)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 20 mei 2008 17:24

oh gertjan achter de zapp past prima hoor! Hij loopt echt niet voor gek ofzo! maar ik vind de bugaboo met wagenbak zowieso ontzettend lelijk, al is het zitgedeelte wel weer leuk. Ach wat ik nu heb is ook niet de mooiste (zitgedeelte) maar het werkt prima en loopt heerlijk, dus wat doe ik moeilijk 8)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 mei 2008 18:52

En ik heb lekker voor de toekomst al de vreselijk ouderwetse Engelse wagen van mijn mama gereserveerd. Die kreeg ze van haar ouders toen mijn zus geboren werd, en ik ben er altijd evrliefd op geweest. Dus stel dat er ooit een kindje komt hier, dan gebruik ik de degelijke, donkerblauw, geweldig mooi Engelse wagen :)
veel leuker dan al dat nieuwerwetse ;)

(whaaa, waar bemoei ik me mee :D )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 20 mei 2008 18:55

volgens mij wordt het weer helemaal in van die oude wagens je kan ze ook weer nieuw kopen. al zijn oude toch leuker door de geschiedenis die er aan vast zit!

zomaar
Mineur
Mineur

Berichtdoor zomaar » 20 mei 2008 20:04

Vind ook geweldig die oude wagens, wij gebruiken de wagen waar m'n man vroeger en zijn 8 broers en zussen ook in gelegen hebben. En m'n schoonzus heb hem ook gebruikt voor drie kids. En nu ligt onze tweede er ook weer in. In totaal al 14 kids dus die er gebruikt van hebben gemaakt, en hij ziet nog als nieuw! Voordeel is ook dat hij zo lekker groot is, hier staat hij ook gewoon in de kamer en daar ligt en slaapt ze overdag ook lekker in.
Heb ook nog wel een andere kinderwagen die je makkelijk inklapt, (want die oude wagen is niet zo makkelijk meenemen) die is van teutonia, zie dat merk hier niet meer voorbij komen, is die niet zo bekend? Wij hebben die van andere mensen gekocht.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 20 mei 2008 20:09

Zo'n ouderwetse wagen is heel leuk, alleen moet ie hier dan voor de deur blijven staan omdat ie niet door de gang past :mrgreen:

Wat ik begrepen heb is dat teutonia er een beetje uitligt omdat ze niet snel genoeg met de mode meegingen. Nu hebben Quinny en Bugaboo de markt dus een beetje overgenomen.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 20 mei 2008 20:12

zomaar
Mineur
Mineur

Berichtdoor zomaar » 20 mei 2008 20:13

Okay, ja hij is niet zo modern als je dat vergelijkt met een quinny maar ja die vind ik zelf ook niet uit zien, dan maar liever een teutonia :)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 20 mei 2008 20:16

ik vind ze leuk om te zien maar ik zou er zelf echt NOOIT mee gaan lopen absoluut mijn smaak niet :D

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 20 mei 2008 20:37

Zowww weer bijgelezen :)

Wat de kinderwagens betreft, wij hebben een buggy van Quinny. Ik gebruik m zelf niet omdat ik er toch niet achter kan lopen :( gebruik zelf wel veel de fietskar, en daar zit ze prima in. Buggy gebruiken we meestal alleen maar als we echt weggaan. Als Sophie even met mijn man naar de bakker gaat of zo, loopt ze gewoon mee aan de hand.

Ik vroeg me wel af of zo'n aanklikbuggy (weet niet hoe dat anders heet) een beetje handig is? Ik las er hier ook al over. Iemand ervaring mee?
Lijkt me wel wat als ik bijv met een vriendin met ook een kindje weg wil gaan (die kan dan de dubbele buggy duwen terwijl ik op mijn scootmobiel rijd).

Sophie heeft vandaag 2x op het potje geplast! Ben echt zoooo trots :) :) :)
Maandag plaste ze ernaast, en ging er toen op, gister ging ze erop maar deed ze niks en vandaag dus meteen 2x wel. De 2e keer liep ze al naar haar badje in de badkamer, en kwam speciaal terug om een 'pas' te doen! Ze is er alleen zelf zo trots op dat ze m het liefste bewaart (net als dr poepluiers overigens ;) ). Als ze een vieze luier heeft, komt ze het ook altijd zeggen (Mama bah) en toen het laatst zo warm was kwam ze 2x uit haar badje op een 'pas' te doen.
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

Terug naar “Archief”