Zowww weer bijgelezen
Wat de kinderwagens betreft, wij hebben een buggy van Quinny. Ik gebruik m zelf niet omdat ik er toch niet achter kan lopen

gebruik zelf wel veel de fietskar, en daar zit ze prima in. Buggy gebruiken we meestal alleen maar als we echt weggaan. Als Sophie even met mijn man naar de bakker gaat of zo, loopt ze gewoon mee aan de hand.
Ik vroeg me wel af of zo'n aanklikbuggy (weet niet hoe dat anders heet) een beetje handig is? Ik las er hier ook al over. Iemand ervaring mee?
Lijkt me wel wat als ik bijv met een vriendin met ook een kindje weg wil gaan (die kan dan de dubbele buggy duwen terwijl ik op mijn scootmobiel rijd).
Sophie heeft vandaag 2x op het potje geplast! Ben echt zoooo trots
Maandag plaste ze ernaast, en ging er toen op, gister ging ze erop maar deed ze niks en vandaag dus meteen 2x wel. De 2e keer liep ze al naar haar badje in de badkamer, en kwam speciaal terug om een 'pas' te doen! Ze is er alleen zelf zo trots op dat ze m het liefste bewaart (net als dr poepluiers overigens

). Als ze een vieze luier heeft, komt ze het ook altijd zeggen (Mama bah) en toen het laatst zo warm was kwam ze 2x uit haar badje op een 'pas' te doen.
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------