Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Tsssk, wat een onzin zeg. Voor verpleging in de zwaardere hoek: agressieve verstandelijke beperking ofzo, geldt vermoedelijk de reclame 'geschikt/ongeschikt'. En wat te denken van bloederige situaties enzo.
Gershwin schreef:Wat trekt vrouwen eigenlijk in de softe man? Dat hij misschien onder de duim te houden is?
Gershwin schreef:Kijk, ik geloof dat Gio me zowaar een beetje begrijpt. Dat een man begripvol is: prima. Maar mag er alsjeblieft nog een beetje macho-gedrag in stand blijven? Wat ik te vaak gezien heb (en dan gaat het, voor de duidelijkheid, juist niet over mijn eigen relatie, want wij hebben geloof ik een prima evenwicht gevonden): mannen die, zodra ze een relatie hebben, stoppen met alle dingen die ze leuk vonden en zich geheel op de relatie storten, opeens na 2 biertjes genoeg hebben, altijd om 11 uur op bed willen liggen, niet meer van voetbal houden, hun popmuziek de deur uit doen omdat mevrouw het nie vindt kunnen, kortom: een braaf en gedwee verlengstukje worden van hun vriendin.
Giovannino schreef:@ Rosalie: wat is romantisch gedrag in jouw ogen? Deuren openhouden, stoelen aanschuiven en andere verwennerij enzo? Dat is toch ten alle tijde "mannelijk" geloof ik.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 25 gasten