Wij hebben elkaar ontmoet tijdens de wegwijsbeurs en daar heb ik gestaan als bengel. Omdat het erg warm was daagde ik die leuke jongen uit om het van mij over te nemen. En ja, dat deed hij. Nu hadden mijn ouders bij de bimbam dat bengelpak van 5-6 jaar geleden opgesnort en gingen een stukje nadoen. Echt, we wisten niet waar we kijken moesten toen bengel binnen kwam. Niet iedereen snapte het, maar het was erg bijdehand. Heel kort even iets verteld, toen deelde bengel de bimbam uit (elke gast kreeg er min. 1) en dat was het dan.
Ook kregen we van alle daggasten een tas met kleine cadeautjes. Elke dag van onze wittebroodsweken mochten we er eentje uitpakken. En nog een speciaal pakket voor op huwelijksreis. We hebben gruwelijk gelachen. Sommige dingen waren makkelijk te raden, bijvoorbeeld een afwaskwast. Ik zei tegen mijn man: zoek er maar 1tje uit, maar niet die afwaskwast want die weten we al. Hij groot pakket uitgezocht, opgegemaak en wat zat daar in? 6 afwaskwasten!

Vond het allemaal erg leuk. Zijn dingen die maar even duren, je wordt niet erg voor schut gezet en je hebt er lang plezier van!