Ik dacht dat dat juist wel een beetje voorbij was.Gerdien B. schreef:net zo bizar dat protestanten en roomsen hun eigen deel hebben op een begraafplaats.
Begrijpen doe ik het niet.

Moderator: Moderafo's
Wat is dit nou toch weer voor een onzin? Die 45-jarige kerel (zou toch volwassen genoeg moeten zijn) had óf zijn netwerk normaal moeten beveiligen óf even naar die man met z'n laptop toe moeten lopen om te vertellen dat het niet op prijs wordt gesteld. Nu wordt die 28-jarige geklist vanwege de knulligheid van een amateur die niet weet wat beveiliging is. Die 45-jarige zou een vette prent moeten krijgen!Naaldwijk: computervredebreukEen 28-jarige man uit 's-Gravenzande is maandag door de politie aangehouden in verband met computervredebreuk.
De man zat in zijn auto met een laptop op schoot aan de Geestweg te internetten.
Hij maakte daarbij gebruik van de internetverbinding van een 45-jarige bewoner van een woning aan de Geestweg.
De bewoner deed aangifte waarop de man een proces-verbaal kreeg.
goshen schreef:Wat is dit nou toch weer voor een onzin? Die 45-jarige kerel (zou toch volwassen genoeg moeten zijn) had óf zijn netwerk normaal moeten beveiligen óf even naar die man met z'n laptop toe moeten lopen om te vertellen dat het niet op prijs wordt gesteld. Nu wordt die 28-jarige geklist vanwege de knulligheid van een amateur die niet weet wat beveiliging is. Die 45-jarige zou een vette prent moeten krijgen!Naaldwijk: computervredebreukEen 28-jarige man uit 's-Gravenzande is maandag door de politie aangehouden in verband met computervredebreuk.
De man zat in zijn auto met een laptop op schoot aan de Geestweg te internetten.
Hij maakte daarbij gebruik van de internetverbinding van een 45-jarige bewoner van een woning aan de Geestweg.
De bewoner deed aangifte waarop de man een proces-verbaal kreeg.
Volgens wiki (niet altijd betrouwbaar):Speedy schreef:Shake it, het is de wet! De rechter heeft dit heel duidelijk gemaakt een paar jaar terug.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Er zijn bijvoorbeeld genoeg mensen die hun draadloze netwerk bewust níet beveiligen zodat iedereen hier gebruik van kan maken.Smurffie schreef:Het is wel erg makkelijk om te zeggen: ''Moet je internet maar beveiligen.'' Kom nou, je betaalt er niet voor, het is niet jou eigendom, dus heb je er gewoon vanaf te blijven. Zo moeilijk is dat toch niet?
Hetzelfde geldt ook voor mijn nichtje van 11, die maakt om te MSN'en contact via een onbeveiligde wifi-verbinding in de flat achter hun huis. T zou een mooie zijn als de politie aan de deur staat. Hoe zou je huisgenoot het vinden als ze wordt opgepakt voor computervredebreuk?Jo'tje schreef:Ik woon trouwens in een flat, heb zelf een gewone pc dus geen draadloos internet enzo, maar mijn huisgenootje hoeft met haar laptop nooit veel moeite te doen om een netwerkje te pakken te krijgen. Er zijn zóveel mensen die het slecht beveiligd hebben.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 28 gasten