Nog 2,8 kilo te gaan en dan ben ik op mijn streefgewicht.
Heb hier nog ruim vier weken de tijd voor(dan is het sporten bij bodystyling afgelopen), dus dat moet lukken!

Moderator: Moderafo's
bloempie schreef:-7,2![]()
Heb hier nog ruim vier weken de tijd voor(dan is het sporten bij bodystyling afgelopen), dus dat moet lukken!
Marnix schreef:bloempie schreef:-7,2![]()
Misschien goed om wel een beetje te blijven sporten om ook op gewicht te blijven? Anders heb je kans dat het er zo weer bij komt. En sporten is gewoon gezond en lekker
jamillah schreef:Goed bezig Bloempie en Trijntjejohanna!
TJ, straks herkennen de kids je niet meer terug![]()
Hier -3.8 in 2.5 week![]()
Ben weer een halve kilo onder mn gewicht dat ik had toen ik trouwde maar heb toch wel een ander figuur na de kids. Denk toch echt dat ik iets van een sport moet gaan doen
Smurffie schreef:Gisteren heb ik een half pak koekjes op (spiegeleitjes, speciale paaskoekjes met creme) vandaag de andere helft ook maar en zojuist een grote zak Hamkaas
Morgen en de rest van de week wel weer iets minderen hoor.
MrSokkie schreef:Oei, 73 kg bij 1.93 is inderdaad wat weinig, maar zelfs 79 lijkt me weinig. Ikzelf ben 1.86 en streef naar een gewicht tussen de 80 en 85.
Vergeet niet dat je niet puur naar je gewicht moet kijken, eigenlijk is je verhouding vet- en spiermassa veel belangrijker. Spieren wegen mee, maar ik hoor maar weinig mensen die willen afvallen door spiermassa kwijt te raken.
Giovannino schreef:Gewicht maakt me niet heel veel uit, maar ik heb een buikje en te weinig spieren rondom schouders/aremen/borst (vind ik zelf). Net bij boksen heb ik iemand gevraagd die zelf lifestylecoach is; hij concludeerde dat mijn lichtbollende, harde buikje vet bevat wat tussen de organen zit en dat is dus uiterst lastig kwijt te raken. Ik zou moeten gaan nadenken over kracht- en intervaltraining, en ik geef hem volgende week een voedingsschema van wat ik normaalgesproken dagelijks eet. Hoewel ik tamelijk gezond leef, zou er wel iets aan mijn eetpatroon gedaan mogen worden. Zo drink ik natuurlijk veel te veel![]()
Maar van krachttraining heb ik geen enkele kennis, dus dat moet ik eerst even uitzoeken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten