Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 17 mar 2008 22:33

-7,2 :D
Nog 2,8 kilo te gaan en dan ben ik op mijn streefgewicht.
Heb hier nog ruim vier weken de tijd voor(dan is het sporten bij bodystyling afgelopen), dus dat moet lukken! :)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 18 mar 2008 10:42

Goed gezig, bloempie.

Hoe krijg ik m'n buik weer wat platter?
Buikspieroefeningen doe ik wel, maar daar gaat het vet niet van weg.

Helpt hardlopen?

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 18 mar 2008 11:04

bloempie schreef:-7,2 :D
Heb hier nog ruim vier weken de tijd voor(dan is het sporten bij bodystyling afgelopen), dus dat moet lukken! :)

Misschien goed om wel een beetje te blijven sporten om ook op gewicht te blijven? Anders heb je kans dat het er zo weer bij komt. En sporten is gewoon gezond en lekker :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 mar 2008 11:51

vandaag - 13... tgaat hier snel :shock:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 18 mar 2008 13:15

Marnix schreef:
bloempie schreef:-7,2 :D

Misschien goed om wel een beetje te blijven sporten om ook op gewicht te blijven? Anders heb je kans dat het er zo weer bij komt. En sporten is gewoon gezond en lekker :)

Ja dat ben ik ook van plan, maar mijn contract daar is dan afgelopen. Ik ben van plan om dan twee keer per week ofzo te gaan skeeleren. En met het mooie weer dat er dan hopelijk aan komt ben ik ook wel van plan om regelmatig een stukje te fietsen met m'n zoontje.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 19 mar 2008 09:51

Goed bezig Bloempie en Trijntjejohanna!

TJ, straks herkennen de kids je niet meer terug :mrgreen:

Hier -3.8 in 2.5 week :D

Ben weer een halve kilo onder mn gewicht dat ik had toen ik trouwde maar heb toch wel een ander figuur na de kids. Denk toch echt dat ik iets van een sport moet gaan doen 8)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 19 mar 2008 10:02

Jullie zijn heldinnen :kiss:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 mar 2008 10:08

jamillah schreef:Goed bezig Bloempie en Trijntjejohanna!

TJ, straks herkennen de kids je niet meer terug :mrgreen:

Hier -3.8 in 2.5 week :D

Ben weer een halve kilo onder mn gewicht dat ik had toen ik trouwde maar heb toch wel een ander figuur na de kids. Denk toch echt dat ik iets van een sport moet gaan doen 8)

goed bezig :D

hahaha dat ze me niet meer herkennen zal nog wel meevallen... er moet nog veeeeel meer af :wink:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 mar 2008 15:05

Gisteren heb ik een half pak koekjes op (spiegeleitjes, speciale paaskoekjes met creme :yum: ) vandaag de andere helft ook maar en zojuist een grote zak Hamkaas 8) Morgen en de rest van de week wel weer iets minderen hoor.

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 19 mar 2008 17:49

Smurffie schreef:Gisteren heb ik een half pak koekjes op (spiegeleitjes, speciale paaskoekjes met creme :yum: ) vandaag de andere helft ook maar en zojuist een grote zak Hamkaas 8) Morgen en de rest van de week wel weer iets minderen hoor.

Grin, da's niks. Gisteren 4 boterhammen met kroket als avondeten en een bak rijstepap met véél bruine basterdsuiker... Heb ik mijn vetdag ook weer gehad voor de komende drie weken.

BTW, mijn riem gaat alweer op het strakste gaatje en mijn lijf krijgt al steeds meer de vorm van een driehoek (schouders breed en richting billen steeds smaller) :mrgreen:

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 19 mar 2008 19:43

MrSokkie schreef:Oei, 73 kg bij 1.93 is inderdaad wat weinig, maar zelfs 79 lijkt me weinig. Ikzelf ben 1.86 en streef naar een gewicht tussen de 80 en 85.

Vergeet niet dat je niet puur naar je gewicht moet kijken, eigenlijk is je verhouding vet- en spiermassa veel belangrijker. Spieren wegen mee, maar ik hoor maar weinig mensen die willen afvallen door spiermassa kwijt te raken.

Gewicht maakt me niet heel veel uit, maar ik heb een buikje en te weinig spieren rondom schouders/aremen/borst (vind ik zelf). Net bij boksen heb ik iemand gevraagd die zelf lifestylecoach is; hij concludeerde dat mijn lichtbollende, harde buikje vet bevat wat tussen de organen zit en dat is dus uiterst lastig kwijt te raken. Ik zou moeten gaan nadenken over kracht- en intervaltraining, en ik geef hem volgende week een voedingsschema van wat ik normaalgesproken dagelijks eet. Hoewel ik tamelijk gezond leef, zou er wel iets aan mijn eetpatroon gedaan mogen worden. Zo drink ik natuurlijk veel te veel :P
Maar van krachttraining heb ik geen enkele kennis, dus dat moet ik eerst even uitzoeken.

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 19 mar 2008 22:50

Giovannino schreef:Gewicht maakt me niet heel veel uit, maar ik heb een buikje en te weinig spieren rondom schouders/aremen/borst (vind ik zelf). Net bij boksen heb ik iemand gevraagd die zelf lifestylecoach is; hij concludeerde dat mijn lichtbollende, harde buikje vet bevat wat tussen de organen zit en dat is dus uiterst lastig kwijt te raken. Ik zou moeten gaan nadenken over kracht- en intervaltraining, en ik geef hem volgende week een voedingsschema van wat ik normaalgesproken dagelijks eet. Hoewel ik tamelijk gezond leef, zou er wel iets aan mijn eetpatroon gedaan mogen worden. Zo drink ik natuurlijk veel te veel :P
Maar van krachttraining heb ik geen enkele kennis, dus dat moet ik eerst even uitzoeken.

Klinkt goed! Succes daarmee!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 mar 2008 09:34

-14!! :D :D

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 23 mar 2008 15:03

Wat is jouw geheim, TJ?

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 23 mar 2008 23:06

Buh, de afgelopen paar dagen de hele boel de boel gelaten. Maar nu moet ik toch echt weer beter op mijn eten gaan letten. Vanavond heb ik een veel te suikerrijk toetje op, twee porties want iemand hoefde niet, en ik kreeg echt enorm last van zoveel suiker. Suiker is echt heel erg naar spul, het is dat haast iedereen er zo goed als resistent tegen is, door gewenning, anders waren er vast meer mensen die minder suiker zouden proberen te eten.

Terug naar “Archief”