lammetje schreef:haha ja daarom vind ik sint ook zo'n onzin voor Sarah, nu nog dan hé... ze snapt er niks van dus waarom zouden we een kado geven. Ze is bijna jarig![]()
als je 7,50 per maand betaald voor een uitvaartverzekering, hoeveel wordt er dan uitgekeerd? Heb het een keertje uitgerekend, maar soms red je het daar niet eens mee.... Ligt natuurlijk wel aan welke verzerking je kiest, er zijn natuurlijk dure en goedkopere.
Gera; tis geen offtopic hoor, tgaat ook over gezin
maaruh... lammetje.. met sint kan je ook nuttige kadootjes geven.. als sarah bv een pyjama moe thebben pak je et in.. idem met sloffen of weet ik wat.... t gaat vaak om et kadootje!!
zowiezow die mega dure kadoos met verjaardagen niet nodig.. denk maar niet dat ze hir ooit een nitendo of ander duur computerspeelgeod krijgen!! et enige wat ze mogen is lego (is ook niet goedkoop, maar kan je jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren mee spelen!) of ander speelgoed in die ontwikkelingscategorie! (sorry.. categorie is verkeerd geschreven.. kweet ff niet hoe ik et moet schrijven.. me verstand zit vol met snotter