Moderator: Moderafo's
Denkertje21 schreef:Bevlogen schreef:Wat mij betreft wordt dit debat in het openbaar gevoerd. 't Is goed om daar eens met alle christenen een discussie over te voeren. Dan kunnen mensen eens nadenken over hun standpunt e.d.
Prima om het debat in het openbaar te voeren. Maar dan wel in de kring die het aangaat: de ChristenUnie. Nu gaat ze steeds landelijk met een interne partijdiscussie. Dat kan niet. Als niet-VVDlid mag ik bijvoorbeeld ook niet meepraten over hun standpunten op een partijvergadering. Dat is voor de leden, en terecht
Bovendien loopt ze het partijbestuur constant voor de voeten. Het partijbestuur heeft stappen gezet om tot een discussie te komen. Maar dan zint haar de voorzitter van zo'n commissie niet en rent ze weer naar de krant.
Bevlogen schreef: 85 procent van de achterban van de CU deelt haar mening. Zo'n belangrijke discussie hoeft dat dus niet te zijn.
zahra schreef:dit is in Iran ja, maar weet je ook de reden waarom ze opgehangen zijn..?
Ze hebben jongetjes sexueel misbruikt(als je er verdere info op naslaat) en nee dit staat niet alleen in de Iranese kranten.
Als je binnenshuis homo bent, zal geen mens er aanstoot aangeven,maar het is zowel voor hetero als homostellen verboden om in het openbaar sex te hebben.
En nog eens wat, in Iran houden ze zich niet altijd aan de juiste regels van de Sharia
En ohja, in de mooie Bijbel van jou werden mensen aangespoord om homo's te stenigen tot de dood, ga daar maar eens aandacht aan besteden
Zahra schreef:en zoals ik net al zei, een hetero vrijgezel moet zich ook kunnen inhouden op zedelijk gebied, die kunnen dat ook, dan moet een homo dat ook kunnen, of zijn die wat zwakker op dat gebied
Je hebt echt moeite met lezen he?zahra schreef:
ik vind het super hypocriet, om je zondes goed te praten
kijk ik ben ook niet heilig, ik bega ook zondes natuurlijk net als iedereen, maar omdat ik die zondes begaan heb ga ik het nog niet goedpraten, ik ga me schuldig voelen, en vraag vergeving
Iets wat God/Allah verboden heeft, moet je niet goedpraten omdat jij het er niet mee eens bent
en zoals ik net al zei, een hetero vrijgezel moet zich ook kunnen inhouden op zedelijk gebied, die kunnen dat ook, dan moet een homo dat ook kunnen, of zijn die wat zwakker op dat gebied
Zahra schreef:dikgedrukte begrijp ik niet wat je wilt zeggen, ik heb het er over dat als je niet getrouwd bent, dan moet je je ook inhouden, sex voor het huwelijk is niet toegestaan, als je getrouwd bent hoef je je natuurlijk niet in te houden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten