Moderator: Moderafo's
LeChat schreef:*Annette* schreef:Indien u verhinderd bent, wilt u ons dit dan voor .. ..... laten weten?
Is dit gebruikelijk? Die kaart gaat toch niet alleen naar daggasten en bovendien lijkt mij dat je daggasten sowieso persoonlijk uitnodigt?
Er stond Kadotip met n evelopje dr achterkwebbel schreef:envelopje zeker*Annette* schreef:[...]
Kadotip
Haai schreef:Valt best mee hoor, met dat je van alles krijgt wat je niet hebben wilt. Ik vind het altijd een beetje als bedelen staan, zo'n envelopje. Als je mensen uitnodigt voor je verjaardag zeg je er toch ook niet bij voorbaat al bij wat je hebben wilt?
Evelien schreef:Haai schreef:Valt best mee hoor, met dat je van alles krijgt wat je niet hebben wilt. Ik vind het altijd een beetje als bedelen staan, zo'n envelopje. Als je mensen uitnodigt voor je verjaardag zeg je er toch ook niet bij voorbaat al bij wat je hebben wilt?
Als ze er na vragen wel!
En ik vraag meestal niks!
Soms is het handig om te weten hoeveel mensen er komen bijv. met eten enzo. Je ziet/hoort nog weleens dat iedereen na de kerkdienst mag blijven (om te feliciteren) en om te blijven voor een hapje eten! Heb je ook geen gezeur met dag gasten etc.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten