hoe weet ik het nu ?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 29 mei 2007 22:05

sofieke denkt er blijkbaar anders over. Wellicht is het dan toch wel erg verschillend per persoon 8-[

Sofieke
Mineur
Mineur

Berichtdoor Sofieke » 29 mei 2007 22:12

Smurffie schreef:sofieke denkt er blijkbaar anders over. Wellicht is het dan toch wel erg verschillend per persoon 8-[

Nou idd blijkbaar!! Maf, dat had ik stiekum niet verwacht.... :-$ :)
We can love completely, without complete understanding.....

denon
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor denon » 29 mei 2007 22:20

:?
Laatst gewijzigd door denon op 06 okt 2009 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Ch. de Vries
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Ch. de Vries » 30 mei 2007 09:35

Het kan zo zijn dat ze met dezelfde vraag zit als jij. Is hij nu gek op me of niet? Heel vaak is het wel te merken aan het gedrag van de ander. Als ze regelmatig naar je kijkt, haar hoofd wegdraait als jij naar haar kijkt, contact met je blijft houden enzovoort, dan is wel duidelijk dat ze interesse heeft in jou. Als ze inderdaad gek op je is, dan zal dat vanzelf een keer blijken (via mail ofzo). Waar het hart vol van is ...
We zijn hier allemaal met een doel!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 30 mei 2007 09:38

Ik zou gewoon eerlijk zijn. En tsja, dat kan een teleurstelling worden wellicht. Maar dit is toch ook niks?!

denon
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor denon » 03 jun 2007 18:04

h:(
Laatst gewijzigd door denon op 06 okt 2009 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 03 jun 2007 18:56

Ze had het niet in de gaten.. :| sommige vrouwen zijn ook wel van die ignorant bitches.

denon
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor denon » 03 jun 2007 19:15

?

denon
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor denon » 03 jun 2007 21:44

.

bmwijnand
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor bmwijnand » 04 jun 2007 12:10

Dat is natuurlijk helemaal niet nodig! Probeer gewoon weer op de vorige voet verder te leven! Gewoon leuke vrienden blijven en haar nu niet gaan ontwijken, want ook al wil ze niet verkering, ze kan nog wel goed met je overweg!

Footsteps
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Footsteps » 04 jun 2007 17:29

denon schreef:waar ik nog het meest van baal is dat onze vriendschap waarschijnlijk nu ook stuk is .

Hoezo is die nu ook gelijk stuk?

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 04 jun 2007 17:49

Footsteps schreef:
denon schreef:waar ik nog het meest van baal is dat onze vriendschap waarschijnlijk nu ook stuk is .

Hoezo is die nu ook gelijk stuk?

Dat zie je helaas wel vaker. Als het verhaal "relatie" over is, zie je vaak dat de vriendschap behoorlijk verkoelt of zelfs bevriest. Dat hoeft niet eens zo te worden uitgesproken, sterker nog, de intentie kan zelfs zijn van beide partijen om als goede vrienden verder te gaan, maar in de praktijk zul je zien dat dat best moeilijk is. Je zit immers met een partij die hoopt dat bij de ander de gevoelens ontstaan of terugkeren en je hebt een partij die niet veel wil ondernemen om de andere partij geen hoop te geven. Dat wringt behoorlijk.

Hé denon; Sterkte ermee man! Vrouwen zijn hele rare wezens, dat bewijzen ze keer op keer maar weer (ach, "wij mannen" kunnen er ook wat van 8) ). Weet wel een beetje wat te voelt en het is zwaar kleaute.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 04 jun 2007 17:54

denon schreef:tja , kweet het zelf ook zo niet , ze stuurt me wel smsjes en mailtjes,(die ik graag beantwoord) als ze niks met me wil zou ze dat ws ook niet doen toch?
Maar ja vrouwen zijn soms niet te snappen. :?

Dat is volgens mij in feite niet te peilen. Dat kan namelijk ook prima met karakter te maken hebben. Sommige mensen zijn gesloten en terughoudend, en anderen weer open en spontaan. Die laatsten zullen veel eerder iets bij je doen, waarvan je denkt, dat het wat bijzonders betekent, dan die eersten. (Globaal gezegd. Want de werkelijkheid is geloof ik nog wel een heel stuk complexer.) Kortom, als je over dat soort dingen gaat nadenken, wordt het erg ingewikkeld. En het vervelende van verliefd zijn is dat je het niet kan laten... :(
Voor mijzelf heb ik het nadenken over dat soort dingen daarom beperkt tot zo weinig mogelijk. Als ik onder de mensen ben ga ik er nog minder over tobben, maar ben ik gewoon open naar iedereen, en denk ik het liefst zo weinig mogelijk na. Dat bevalt mij verreweg het beste. Wat de waarheid is aangaande een bepaalde persoon voor wie ik dan gevoelig ben... het zal me een worst wezen op dat moment, als ik het even cru zeg. Er is weinig wat ik als verfrissender ervaar dan het zorgeloos onder de mensen zijn. En wat de waarheid is aangaande zo'n bijzonder persoon, dat moet de praktijk vroeg of laat dan maar eens bewijzen. Dat komt toch vanzelf wel een keer, zo denk ik dan maar. Want als het belangrijk voor mij is, dan zorg ik er wel voor dat ik het eens te weten kom. Dat gebeurt gewoon een keer.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 04 jun 2007 17:58

denon schreef:Na ja , ze heeft geen ja en ook geen nee gezegt dus tkan nog alle kanten op.
Heb ook gezegd dat ik niet direct een antwoord verwacht.
Ze had nog niet zo ver doorgedacht dat ik met dr uitging om zo wat meer in dr belangstelling te komen . Snap het zelf nu ook niet meer , we kunnen goed met elkaar opschieten , goed praten (overal over) , kdacht zelf toch echt dat er wel iets meer dan vriendschap was . Niet dus.
Ja ze wilde me wel beter leren kennen , maar ze wil al die sores niet , straks dan wordt het niks en dan zit ik met de problemen zei ze. Is het soort bindingsangst ?

Een ideaal geval om er ontspannen mee om te gaan, en niet persé zwart of wit te willen.
Alleen kan dat erg lastig zijn om het zo te benaderen als je verliefd bent. :(
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

denon
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor denon » 05 jun 2007 00:07

i.

Terug naar “Archief”