Humor in de psychiatrie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Ri@nne
Mineur
Mineur

Berichtdoor Ri@nne » 24 aug 2008 11:25

haha geweldig
Wij hebben van de week ook iets grappigs gedaan. Als je de fontein binnen loopt en je loopt richting groep 2 en 4 heb je aan de muur zo'n bord waarop alle artsen mw-ers enzo aan moeten geven of ze aan- of afwezig zijn.
Die lettertjes van die namen zijn losse dingen en wij hebben van de week al die namen veranderd. Er stonden nu namen als dr neuroot, dr chaos, al ver heen en meervan dat soort onzin. IEdereen kon het wel waarderen op twee mw-ers na. Wie bedoelen jullie met J? :roll:
@Pauline, is groep 4 echt zo leuk? Dat belooft wat dan... ik ga morgen beginnen op groep 4maar we heben zo gelachen van de week. Vooral nog om de gezichten van iedereen toen we alles overdag weer terug aan het doen waren :D
Musica laetitiae comes, medicina dolorum.

Pauline

Berichtdoor Pauline » 25 aug 2008 08:18

k heb je een pb gestuurd

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 25 aug 2008 21:44

@ Ri@nne: dat vind ik wel 'n leuke actie, beetje flauw als je daar niet tegen kan...

Is misschien btje off-topic, maar hoe gaat 't nu met je? Hoe'st in De Fontein?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Pauline

Berichtdoor Pauline » 29 aug 2008 21:20

ik heb eens de sleutels van een verpleegkundige gejat er heel hard mee weggerend, en ze kwam me achterna, toen ben ik buitenom gegaan, en heb me toen in het hok voor de verpleging op groep 4 opgesloten. daar liggen ook alle tijdelijke dossiers, en heel veel medicatie.
ze hadden het wel even warm toen haha.

Pauline

Berichtdoor Pauline » 29 aug 2008 21:24

vriend van me deed ook eens alsof ie er helemaal van overtuigd was dat ie zwanger was. en zo zijn ze met zn 3-en naar groep 1 - de gesloten afdeling, met nachtverpleging- gegaan, om dat te vertellen.
die wisten echt niet wat ze er mee aan moesten. ze wisten niet of dat ie het meende, en dus een psychose had, of dat het een grap was. :mrgreen:

nathalie6
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor nathalie6 » 29 aug 2008 22:55

Ri@nne schreef:haha geweldig
Wij hebben van de week ook iets grappigs gedaan. Als je de fontein binnen loopt en je loopt richting groep 2 en 4 heb je aan de muur zo'n bord waarop alle artsen mw-ers enzo aan moeten geven of ze aan- of afwezig zijn.
Die lettertjes van die namen zijn losse dingen en wij hebben van de week al die namen veranderd. Er stonden nu namen als dr neuroot, dr chaos, al ver heen en meervan dat soort onzin. IEdereen kon het wel waarderen op twee mw-ers na. Wie bedoelen jullie met J? :roll:
@Pauline, is groep 4 echt zo leuk? Dat belooft wat dan... ik ga morgen beginnen op groep 4maar we heben zo gelachen van de week. Vooral nog om de gezichten van iedereen toen we alles overdag weer terug aan het doen waren :D

oh das ook wel lachen ja! wisten jullie dat de dochten van rien ook in de psychiatrie werkt? zij is mijn pber en echt een schat van een meid!
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 aug 2008 08:54

Ik liep daar pas rond, en bedacht me dat als ik in de christelijke zorg wilde gaan werken, ik daar wel eens zou kunnen solliciteren. Maar als ik die verhalen lees, laat maar zitten :P ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Pauline

Berichtdoor Pauline » 30 aug 2008 09:08

haha..
denk wel dat je stevig in je schoenen moet staan wil je daar werken.
dr gebeurde ook wel eens hele rotte dingen. die niet alleen voor de verpleging niet leuk waren, maar ook voor ons.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 30 aug 2008 09:13

Pauline schreef:ik heb eens de sleutels van een verpleegkundige gejat er heel hard mee weggerend, en ze kwam me achterna, toen ben ik buitenom gegaan, en heb me toen in het hok voor de verpleging op groep 4 opgesloten. daar liggen ook alle tijdelijke dossiers, en heel veel medicatie.
ze hadden het wel even warm toen haha.

Whaha! Ik werk in de psychiatrie en dat soort acties zijn inderdaad heel irritant :mrgreen: Je weet dat het om te klieren is, maar je moet er wel wat mee. Grrrrrrr 8)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 aug 2008 09:15

Pauline schreef:haha..
denk wel dat je stevig in je schoenen moet staan wil je daar werken.
dr gebeurde ook wel eens hele rotte dingen. die niet alleen voor de verpleging niet leuk waren, maar ook voor ons.

Kan ik me goed voorstellen! Ik werk nu in de jeugdpsychiatrie, maar ik kijk zo af en toe eens om me heen, en ik zou het ook niet heel erg vinden om eens een paar jaar binnen een christelijke organisatie te werken, maargoed, we zien wel.

Sterkte daar iig!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Pauline

Berichtdoor Pauline » 30 aug 2008 09:28

oh weet je, het is al meer 4 jaar geleden hoor:)

Ri@nne
Mineur
Mineur

Berichtdoor Ri@nne » 01 sep 2008 21:34

Pauline schreef:oh weet je, het is al meer 4 jaar geleden hoor:)

haah maar nu worden er nog steeds zulk soort dingen uitgehaald :)
Musica laetitiae comes, medicina dolorum.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 03 sep 2008 16:11

Pauline schreef:oh weet je, het is al meer 4 jaar geleden hoor:)

o:=)

nathalie6
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor nathalie6 » 03 sep 2008 16:20

weet je ik vind door die geek dingen en de lol die je maakt je het wel vol houd. ik ben ook een poos opgenomen geweest in een algemene instelling en daar was het echt heel anders en was het op de een of andere manier veel zwaarder omdat daar gewoon niet gelachen werd
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Pauline

Berichtdoor Pauline » 07 sep 2008 14:54

het ligt denk ik ook aan de mnesen om je heen hoor, wij hadden ook zat mensen die gewoo niet lachte. tja.. ik ben gewoon niet zo. ik lach vaak te veel (als dat kan:)
dat is mijn manier van metdingen omgaan.
dan heb jij het op dat moment gewoon niet getroffen in je opname... als er neimand lacht...vervelend hoor.

Terug naar “Archief”