Regelmatig hoofdpijn; wat doe je eraan?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 09 okt 2007 10:59

Ik heb ook als ik mijn bril tijdje niet op heb dat ik dan zere ogen krijg. En hoor wel meer over.
Leef je droom.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 okt 2007 17:12

Ik bleek -1 te hebben. Ik had nooit problemen met mijn zicht, maar wel met hoofdpijn. Toen nam ik een bril, omdat ik hoorde om me heen dat lenzen niet helpen tegen de hoofdpijn.
Maar nu ik lenzen heb heb ik ook geen hoofdpijn meer, terwijl als ik ze een dag niet in heb ik het echt merk.
Maar ik merk wel sinds ik een bril/lenzen heb dat mi zicht echt verbeterd is. Dat het eigenlijk niet geweldig was.
Nu loop ik al een week zonder lenzen, omdat ze de maand allang overschreden hebben, en ik er erge last van kreeg, en ik nog geen nieuwe heb, maar ik heb elke dag wel een beetje een zeurende hoofdpijn.

Ik hoor het wel vaker hoor, dat een bril helpt!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 09 okt 2007 17:24

Tsja, ik denk dat ik volgende week ook maar eens mijn ogen laat testen omdat ik de laatste tijd steeds hoofdpijn heb zonder reden... :?

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 okt 2007 09:49

MissF schreef:Toen nam ik een bril, omdat ik hoorde om me heen dat lenzen niet helpen tegen de hoofdpijn.

Dat lijkt me onzin, met lenzen kan je zelfs beter corrigeren dan met bril (althans bij mij wel!)

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 04 dec 2007 19:43

Ik heb laatste tijd ook vaak hoofdpijn. Heb al een nieuwe bril, maar soms is het ook heel zeurderig en andere keer paar keer steken en is het na een kwartier over. En om dan asperine ofzo in de nemen is ook weer lastig. Maar het kan elk moment ongeveer ontstaan.
Zie het denk ik nog maar even een tijdje aan..
Leef je droom.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 dec 2007 23:09

Lalage schreef:
MissF schreef:Toen nam ik een bril, omdat ik hoorde om me heen dat lenzen niet helpen tegen de hoofdpijn.

Dat lijkt me onzin, met lenzen kan je zelfs beter corrigeren dan met bril (althans bij mij wel!)

Achja, er werd gezegd dat omdat ik maar -1 heb, lenzen amper helpen, omdat je met lenzne altijd minder hebt. Of beter zeg maar. Klopt ook, met lenze heb ik maar -0,75. maargoed, das toch nog genoeg voor lenzen.
Ik hoorde ook eens dat als je cylinder hebt ofzo, lenzen niet kunnen. En het kost me idd een stuk meer om lenzen met cilinder te hebben dan de lenzen van mijn man zonder cilinder, maarja, dat is dan maar zo.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

André

Berichtdoor André » 04 dec 2007 23:16

Ik hoorde ook eens dat als je cylinder hebt ofzo, lenzen niet kunnen.
Jawel hoor, ik heb cilinder 1,5 en sterkte 0,5 dat is wel wat pas en meetwerk geweest maar het werkt goed.

Terug naar “Archief”