-petje af- schreef:@ paprikameisje --> het is maar goed dat je er bij zet dat jij daarvoor niet aan de pil zou gaan. Dat is dus een afweging die ieder voor zich zelf maakt!
Daarnaast heeft het volgens mij weinig met acceptatie te maken. Je kan wel accepteren dat je pijn hebt, maar daar gaat de pijn niet mee weg!
Volgens mij mag je dankbaar in je handjes knijpen dat bij jou paracetamollen wel gewoon helpen!
het is absoluut eena fweging wat je gaat doen. En jah, bij mij is de pijn dragelijk als ik een paracetamol neem, maar het is prettiger als ik een ubrifen neem of hoe zo ding heet.
Ik hou gewoon niet van zooi als medicijnen in mijn lijf en zal ook altijd dus op het randje gaan zitten van pijnbestrijding enzo.
Ik respecteer het ook van iedereen die wel de pil gebruikt omdat de menstruatie zo hevig is en zo onrgelmatig.
Aan de andere kant komt het bij mij wel eens over, dat het ook wel eens als goed excus wordt gebruikt om de pil te mogen gebruiken.
Met de laatste regel bedoel ik dus niet de mensen die een zware mensturatie hebben, begrijp mij goed!!