Aragorn schreef:Markie schreef:Aragorn schreef:Hoezo ervaring? Hoe weet je dat als jij meent werkelijk van iemand gehouden te hebben en vervolgens een jaar niet meer aan relaties moet denken dat automatisch ook voor alle anderen in zo'n situatie geldt?
Alsof iemand die een bepaalde situatie een keer heeft meegemaakt er gelijk alles vanaf weet en anderen dat ook altijd zo ervaren..
Wat bedoel je met hoezo ervaring? Ik plaats hier gewoon mijn ervaring. Waarvoor dat 'hoezo' snap ik niet helemaal maar zal wel aan mij liggen
Je plaatst niet alleen je ervaring, je doet aan de hand daarvan ook uitspraken over situaties die niet de jouwe zijn. Vandaar 'hoezo ervaring', omdat jouw ervaring niet die van een ander is.Dat ik 'meen' van iemand gehouden te hebben kan ikzelf beter beoordelen dan jij lijkt me trouwens. Of kun jij alleen van iemand houden denk je?
Natuurlijk niet, en omdat ik dat niet van jou kan beoordelen doe ik er dus ook geen uitspraak over. Vandaar dat dat ik zei dat je 'meent van iemand gehouden te hebben'. Of het ook echt zo is, daar weet ik namelijk niets van.Ik denk zeker niet dat mijn situatie voor iedereen geldt, maar ik zei al dat ik veel dingen die Dippie voelt herken. Goed lezen blijkt toch best moeilijk te zijn, ook voor jou.
Zoals ik hierboven al zei wist je wel meer te melden dan alleen het feit dat je er dingen in herkent.Leer dat eerst eens voor je een reactie als bovenstaande neerzet.
Ah, toch fijn dat je je post weer geheel in Markiaanse stijl afsluit, ik voel me direct thuis.
Ok, nu snap ik je beter

Alleen je laatste reactie is nou weer jammer

@Smurffie: Bedankt voor je nuttige bijdrage...