Mariamagdalena schreef:jo schreef:Is je man dan ook bang van haar?
Nee, mijn man vindt haar een leuke vrouw en zegt dat zij het niet zo bedoelt. Ze is heel sexy en snollerig, en ze hangt altijd bij mannen (dus ook bij mijn man) om hun nek, en streelt die mannen altijd aan de binnenkant van hun been, als ze naast je man zit. Ze probeert ook altijd te stoken tussen huwelijken. Dat lukt wel vaak, mannen denken ook vaak dat zij het niet zo bedoelt, omdat ze tegen mannen wel heel erg lief doet.
Maar ze dult geen vrouwen die er ook leuk uit zien. Alleen oude vrouwen die niet zo knap zijn, daar is ze wel aardig tegen. Zij wil altijd in het middelpunt van de mannen staan, en op een of andere manier lukt alles haar ook nog.
Echt dus zo'n vrouw die "per ongeluk" een glas rode wijn over je witte bloesje stoot, en dubbelzinnige opmerkingen maakt om je voor schut te zetten. Liefst dat iedereen mee lacht.
Echt gemeen.
Ik kan er met hem ook niet over praten, want dan krijgen we ruzie. Hij wil geen enkel negatief woord over haar horen. Echt debiel. Daarom ga ik liever niet mee daarheen, maar dan gaat hij gewoon alleen naar haar kroeg. En vele mannen met hem. De meeste vrouwen die ik ken komen daar liever niet, om haar.
- Als ik getrouwd was zou ik niet willen dat mijn man dan nog naar een cafe ging, persoonlijk vind ik dat je dan thuis moet zijn bij je vrouw en evt. kinderen!!! En als je ergens wat zou gaan drinken of ergens heen gaan, dan gezellig met z'n tweeen. Ik zou gewoon beetje jaloers zijn (beetje is wel gezond volgens mij, moet niet doorslaan natuurlijk). Doet ze dat (over benen wrijven en zo) ook bij je man???? Als dat zo is vind ik dat absoluut ontoelaatbaar! Dat mag niet, stel dat ik getrouwd was en een vent probeerde dat bij mij te flikken, dan kan hij rekenen op een stevige dreun! Wat is dat vvor een slet zeg! Ik vind dat alles bespreekbaar moet zijn, en zeker wel in een huwelijk! Praten is zo belangrijk en wederzijds begrip ook! Ik zou er niet aan moeten denken dat als ik een man had, dat hij (vooral als je getrouwd bent of in verkeringstijd) naar een cafe zou gaan. Dat zou ik niet pikken. Niet om je op te stoken hoor, maar als het goed is in je relatie wil je niet eens alleen naar een kroeg, dan ben je het liefst samen of ga je samen wat doen. Of met vrienden en zo.