Annemieke86 heeft een huis !! :D

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 21 aug 2006 22:48

Alwin schreef:Ik bedoelde dat harde werken vooral hard werken aan je relatie. Ik zeg niet dat als je jong trouwt dat je het dan financieel niet kan redden ik weet zeker dat dit wel kan.

Ik hoop voor jullie ook dat jullie het kunnen financieel gezien dat je niet alle 2 full time hoeft te werken. Dit levert anders namelijk geestelijk zo'n druk op dat het voor je relatie niet goed is.

Ik bedoelde dat werken dus vooral aan je relatie werken want er komt in zo'n periode veel op je af en dan vergeet je elkaar soms te laten merken wat je vind.

Een relatie onderhouden is altijd hard werken. Of je nu jong trouwt of al wat ouder bent.
Jong trouwen kan zelfs makkelijker zijn omdat je dan meestal makkelijker naar de ander voegt. Als je wat ouder bent voor je verkering krijgt ben je veel zelfstandiger en heb je veel meer een eigen leven geleid wat moeilijker is om op te geven.

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 22 aug 2006 08:25

rafaell schreef:
tinos schreef::mrgreen:

Ja lach maar jongen, jij bent al te laat 8) Als je nu nog een jaar verkering moet hebben dan kun je namelijk al niet meer op je twintigste trouwen 8)

Als je binnen een jaar kan trouwen kan het ook wel binnen 10 maanden, maar je hebt gelijk ik zal hard aan de slag gaan. Et tu?

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 22 aug 2006 08:34

Annemieke86 schreef:
tweetietwee schreef:
Alwin schreef:
Lalage schreef:
Alwin schreef:Het kan zeker wel zo snel maar als je nog zo jong ben en dan al zo snel trouwt zal het wel hard werken worden om je relatie goed te houden.

Ehm, jij bent toch ook jong en snel getrouwd...

Ik ben niet zo snel getrouwd hoor. Wij zijn getrouwd nadat wij ruim 2 jaar een relatie hadden. Dat is toch niet zo snel of wel??

dan pas jij wel samen met Annemieke in één topic: snel trouwen... ik zou maar hard gaan werken!
Sorry dat ik het zeg, maar dat komt voor mij persoonlijk een beetje negatief over... snel trouwen = hard werken?? Ik ben hard aan het bereken voor onze financiele plaatje en wij moeten het prima kunnen redden. We hoeven niet onze benen uit het lijf te werken maar alles zomaar kunnen kopen zit er ook niet in. Sorry als het niet zo is, maar zelf vind ik dit negatief over komen :oops: :(

geeft niet geeft niet. Met hard werken bedoelde ik ook: aan je relatie werken. Maar volgens mij heeft dat niks te maken met jong of oud, volgens mij is elk huwelijk keihard werken!

enne... Alwin, sinds wanneer levert allebei fulltime werken geestelijke stress op??? (=citaat) Wij werken samen zo'n 220% buitenshuis (omdat ik meer dan fulltime werk) en dat gaat eigenlijk wel heel lekker! Het zou mij psychische stress opleveren als ik zoals nu een dag je thuis moet zijn en iets in het huishouden moet gaan doen ofzo. Dus... dat ligt voor iedereen anders!

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 22 aug 2006 09:33

tweetietwee schreef:geeft niet geeft niet. Met hard werken bedoelde ik ook: aan je relatie werken. Maar volgens mij heeft dat niks te maken met jong of oud, volgens mij is elk huwelijk keihard werken!
oke!! GEsnopen! :wink:
Afbeelding

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 23 aug 2006 18:47

Gefeliciteerd!!!!
En ja het is wat snel misschien, maar dat zeggen ze van mij ook hoor :P Wij waren ook na 1 jaar verloofd en als vlieger eerder een vaste baan had of een goedkoper huis was het bij ons ook sneller gegaan.

Succes met verbouwen!!! en ik weet dat je niet veel van tips van anderen moet aantrekken maar ik heb echt spijt dat we niet meteen de hele keuken (en eigenlijk ook badkamer) hebben vernieuwd!! Gaan we nu echt op kort termijn doen, ga me er steeds meer aan ergeren...

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 24 aug 2006 19:10

Aragorn schreef:Ja, iedereen trouwt hier na 1 jaar verkering op z'n 20e. 8)
Bewaar me 8)

Gefeli, Annemiek, veel succes met alles :)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 27 aug 2006 10:30

Debor@ schreef:
Aragorn schreef:Ja, iedereen trouwt hier na 1 jaar verkering op z'n 20e. 8)
Bewaar me 8)

Gefeli, Annemiek, veel succes met alles :)
nou pff. Toen ik in Maarssen voor een baan ging kijken en ik had eindelijk een sollicitatiegesprek vroegen ze of ik ging trouwen. Toen ik ja zei, dachten ze meteen dat ik geen opleiding meer wilde doen :? Gelukkig zei ik meteen: "Dat ik ga trouwen wil niet zeggen dat ik ineens stop met werken. Ik wil nog graag meer diploma's halen!"

En toen.. ? Was ik aangenomen :wink:
Afbeelding

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 27 aug 2006 12:20

gelukkig! Ze kunnen ook denken dat je meteen zwanger wil worden en dat kan nog weleens ten nadele werken bij solliciteren. Wist je trouwens dat ze zulke vragen eigenlijk niet mogen stellen? Ik heb bij het solliciteren ook niet verteld dat ik wilde gaan trouwen, dat was niet relevant.

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 27 aug 2006 13:09

Lalage schreef:gelukkig! Ze kunnen ook denken dat je meteen zwanger wil worden en dat kan nog weleens ten nadele werken bij solliciteren. Wist je trouwens dat ze zulke vragen eigenlijk niet mogen stellen? Ik heb bij het solliciteren ook niet verteld dat ik wilde gaan trouwen, dat was niet relevant.
Dat wist ik niet dat ze dat niet mochten vragen!! Nou ja, het is allemaal wel goed afgelopen :wink:
Afbeelding

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 27 aug 2006 13:12

Annemieke86 schreef:
Lalage schreef:gelukkig! Ze kunnen ook denken dat je meteen zwanger wil worden en dat kan nog weleens ten nadele werken bij solliciteren. Wist je trouwens dat ze zulke vragen eigenlijk niet mogen stellen? Ik heb bij het solliciteren ook niet verteld dat ik wilde gaan trouwen, dat was niet relevant.
Dat wist ik niet dat ze dat niet mochten vragen!! Nou ja, het is allemaal wel goed afgelopen :wink:

Dat klopt idd, bij mij vroegen ze het ook, of ik eventueel een vriend had en trouwplannen. Btje jammer, die vraag, maar goed! Ik wist iig niet dat die vraag niet mochten stellen :P

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 27 aug 2006 18:35

Update: een meubelement gekocht!!!

Wat er allemaal bij zit:

- Een eettafel (echt superstoer van gebroken glas!!)
- Een salon en bijzettafel van hetzelfde model
- Een 2- en 3zits bank
- Een mooi kunststof wandkast (3 delen die uit elkaar te halen zijn) !!

Foto's volgen nog zodra we ze binnen hebben :wink:
Afbeelding

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 04 sep 2006 13:21

nou ik ben erg nieuwschierig !! waar blijven die foto's :mrgreen: :mrgreen: :wink:

Moontjuh
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Moontjuh » 04 sep 2006 14:20

mn nieuwschierig heid gaat op de loop :lol:
- 4.5 kilo
aye voel me licht worde!!!

Terug naar “Archief”