Moderator: Moderafo's
Gerdien B. schreef:Ik vind dat zo erg!
Het blijft wel je zoon of dochter. Alleen al uit dat respect vind ik dat je als ouders er heen hoort te gaan.
In augustus hebben we een bruiloft waarbij haar familie ook niet komt. Ze zien haar ook als afvallige. Zij gaan ook echt de hele dag niet mee.
Dat is echt verschrikkelijk!!!
Gerdien B. schreef:daar heb je opzich gelijk in.
Toc h vind ik het belangrijk dat je samen uit eindelijk naar 1 kerk kan. Het lijkt mij erg moeilijk om kinderen op te moeten voeden (als je ze mag ontvangen) , als je beide andere regels hebt over/nin het geloof.
Juist daarin is het goed om met z'n allen naar 11 kerk te gaan. Om ze een goede basis plaats te geven.
Mij lijkt het vreselijk om tussen 2 kerken in geslingerd te worden. Deze week de ene kerk en de volgende week de andere kerk.
Gerdien B. schreef:ja maar het is niet reeel om daar voor je verkering al over in te zitten. Juist de verkeringstijd is de tijd waarin je naar elkaar toegroeid. Daar komt ook het geloof bij. In die tijd kan je gaan kijken naar welke kerk bij jullie beide het beste past.
stroobeer schreef:Gerdien B. schreef:ja maar het is niet reeel om daar voor je verkering al over in te zitten. Juist de verkeringstijd is de tijd waarin je naar elkaar toegroeid. Daar komt ook het geloof bij. In die tijd kan je gaan kijken naar welke kerk bij jullie beide het beste past.
ja idd kun je kijken welke kerk het beste past bij beide, laat de een nu juist zeggen dat hij tot de enige ware kerk behoort:S
stroobeer schreef:jammer dat sommige mensen toch vinden dat zij het zijn:S. ik heb er geen eens over kunnen praten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten