Leuke foto's!

Moderator: Moderafo's
vlinder schreef:Timo heeft net zijn flesje op , dus ik ga hem weer inbakeren en in zijn bedje leggen( kan hij weer lekker verder gaan slapen
)
En ik maak gelijk van de gelegenheid gebruik om dan ook even een uurtje te gaan liggen met mijn dochter![]()
( die is ook nog moe van het weekend
)
trijntjejohanna schreef:net nu ik dit typ, slaapt hij... ik zette muziek aan.. en hij deed zn ogen dicht.. ik muziek uit.. hij weer ogen open.. dus muziek maar weer aan.. nu hopen dat hij ff een tijdje slaapt.. vaak wordt hij na een half uur weer wakker
trijntjejohanna schreef:vlinder schreef:Timo heeft net zijn flesje op , dus ik ga hem weer inbakeren en in zijn bedje leggen( kan hij weer lekker verder gaan slapen
)
En ik maak gelijk van de gelegenheid gebruik om dan ook even een uurtje te gaan liggen met mijn dochter![]()
)
lekkerrrrrrrrr.... ik wil ook slapen
trijntjejohanna schreef:vlinder schreef:trijntjejohanna schreef:vlinder schreef:Timo heeft net zijn flesje op , dus ik ga hem weer inbakeren en in zijn bedje leggen( kan hij weer lekker verder gaan slapen
)
)
lekkerrrrrrrrr.... ik wil ook slapen
kan ik me voorstellen![]()
heeft Milan ondertussen al geslapen?
Ik heb heerlijk even een uurtje geslapen met dochterlief samen![]()
Had ik nou net even nodig
hij heeft vanmiddag een half uurtje geslapen en niet meer....
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 17 gasten