ziek

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 29 aug 2006 12:23

L'être extraterrestre schreef:Dankje!

Ik vind het ziekenhuis niet zo heel erg om naar toe te gaan, en ik heb wel een hele dag vrij van school. :mrgreen: :mrgreen:

maar je eerste schooldag is dan niet zo'n beste keus....

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 29 aug 2006 13:00

tweetietwee schreef:
L'être extraterrestre schreef:Dankje!

Ik vind het ziekenhuis niet zo heel erg om naar toe te gaan, en ik heb wel een hele dag vrij van school. :mrgreen: :mrgreen:

maar je eerste schooldag is dan niet zo'n beste keus....
Juist wel. Ik ben vandaag mijn rooster op wezen halen, en ik vind het geen leuke klas. Ik moet zo wennen aan alles. Ik word uitgemaakt voor arrogant, dom enz. Dus. Ze kennen me nieteens :roll: Genoeg geklaagd :wink:

Overigens moet ik vrijdagmorgen om 9 uur weer ergens zijn, dus dan kan ik weer niet naar school. Hoe blij zullen ze met me zijn :mrgreen:

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 30 aug 2006 13:55

Ik ben naar het ziekenhuis geweest, beenmergpunctie gehad, dat viel wel mee op zich, alleen nu doet het erg zeer.

Heel veel mensen deden net alsof het afschuwelijk veel pijn deed, maar het valt wel mee. Ik vind de pijn die ik nu heb in mijn heup erger dan de punctie op zich.

Volgende week woensdag is de eerste dagbehandeling, dat betekend een paar uur met een infuus in het ziekenhuis rondlopen. Dat vier woensdagen achter elkaar. Als het aanslaat, ben ik misschien voorgoed van de medicijnen af, wat betreft mijn bloedplaatjes dan. Olé :)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 30 aug 2006 14:00

zoow nou dan hopen we maar dat dat goed gaat lukken, want dat je nu vertelt is toch niet echt prettig allemaal. Ben je al naar school geweest?

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 30 aug 2006 14:00

L'être extraterrestre schreef: Als het aanslaat, ben ik misschien voorgoed van de medicijnen af, wat betreft mijn bloedplaatjes dan. Olé :)

Gaaf! :D

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 30 aug 2006 14:02

Zou top zijn..! *hoop met je mee* :D
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken, dan klopt alles."

Herman Finkers

André

Berichtdoor André » 30 aug 2006 14:10

L'être extraterrestre schreef:Als het aanslaat, ben ik misschien voorgoed van de medicijnen af, wat betreft mijn bloedplaatjes dan. Olé :)
Oké dan, ik hoop het ook, we kunnen voor je bidden.

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 30 aug 2006 14:12

Lalage schreef:zoow nou dan hopen we maar dat dat goed gaat lukken, want dat je nu vertelt is toch niet echt prettig allemaal. Ben je al naar school geweest?
Uhu, 1 dag. Ik vond het vreselijk, maar ik bedacht me dat ik pas een definitief 'oordeel' mag vellen over twee weken ofzo :wink: Dan ken ik misschien wat meer mensen.

En, iedereen onwijs bedankt voor het medeleven :)

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 30 aug 2006 14:55

Veel succes :!:

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 30 aug 2006 15:15

L'être extraterrestre schreef:Heel veel mensen deden net alsof het afschuwelijk veel pijn deed, maar het valt wel mee.
Volgende week woensdag is de eerste dagbehandeling, dat betekend een paar uur met een infuus in het ziekenhuis rondlopen. Dat vier woensdagen achter elkaar. Als het aanslaat, ben ik misschien voorgoed van de medicijnen af, wat betreft mijn bloedplaatjes dan. Olé :)

inderdaad vaak andere verhalen gehoord! maar ik zal voortaan doorvertellen dat het wel mee valt!

Heel veel sterkte alle woensdagen aan de paal, ik hoop ook dat het gaat aanslaan! (is dat dan die anti CD 20 die je krijgt??)

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 30 aug 2006 15:25

veel sterkte!
Afbeelding

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 30 aug 2006 15:36

tweetietwee schreef:
L'être extraterrestre schreef:Heel veel mensen deden net alsof het afschuwelijk veel pijn deed, maar het valt wel mee.

inderdaad vaak andere verhalen gehoord! maar ik zal voortaan doorvertellen dat het wel mee valt!

Heel veel sterkte alle woensdagen aan de paal, ik hoop ook dat het gaat aanslaan! (is dat dan die anti CD 20 die je krijgt??)
Ja, dat is Anti-CD20 wat ik krijg ja.

Nou, het is zo, ze verdoven je, en dan krijg je een naald in je bot geport. Even duwen en trekken, en hij zit. ( :mrgreen: ) Dan zuigen ze een beetje beenmerg eruit, en dat voel je wel ja. Dat is een soortgelijke scherpe pijn als ik nu heb, maar dan veel erger. Het is alleen zo kort, dat je het snel vergeet. Ontspannen schijnt ook heel belangrijk te zijn.

Ik denk dat ik, klinkt arrogant, gewoon geluk heb dat ik nuchter ben. Je kunt wel moeilijk gaan doen, maar daar schiet je niets mee op. Ik was alleen bij de arts, en hij zei, je mag het ook volgende week doen, wanneer je iemand bij je hebt. Maar ik koos er voor om het gelijk te doen. Wat heb je er aan om een week in stress te zitten. En sowieso kan ik het niet met mijn moeder vinden, dus dan erger ik me eraan als ze mee is.

Ik moest trouwens even blijven liggen totdat het gaatje dicht was, en ik kreeg gelijk de neiging om rond te gaan springen :P

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 06 sep 2006 17:33

Morgen krijg ik infuus.

Op de een of andere manier wil ik niet meer. Afgelopen week drie keer naar het ziekenhuis geweest, ik reed vandaag in de bus naar huis, en ik dacht, wat nu als ik overal mee stop? Maar ik wéét dat ik dan constant in onzekerheid loop, en mijn leven riskeer, wat ik niet mag. Maar ik ben het zo beu.

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 06 sep 2006 17:46

L'être extraterrestre schreef:Morgen krijg ik infuus.

Op de een of andere manier wil ik niet meer. Afgelopen week drie keer naar het ziekenhuis geweest, ik reed vandaag in de bus naar huis, en ik dacht, wat nu als ik overal mee stop? Maar ik wéét dat ik dan constant in onzekerheid loop, en mijn leven riskeer, wat ik niet mag. Maar ik ben het zo beu.

ik dacht dat het vandaag al was...

Heel veel sterkte morgen met de CD-tjes! Zet 'm op. Je krijgt dit heus niet zomaar hoor....
Ik vind het kanp dat je ondanks de moeilijke omstandigheden toch doorzet! Praat er met mensen en vooral met God over.

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 06 sep 2006 18:34

Dat dacht ik ook ja, ik zou gebeld worden, nou, niets gehoord, dus ik bel vanmorgen om half 9, ja, je moet om kwart over 10 hier zijn. Dus ik heel hard rennen om de bus van 9 uur te halen. Mjah, moest ik alleen die arts even zien :roll: En morgen om 9 uur moet ik er heen.

Ik zou niet weten met wie ik het er over moet hebben. Sorry :oops:

Terug naar “Archief”