L'être extraterrestre schreef:Dankje!
Ik vind het ziekenhuis niet zo heel erg om naar toe te gaan, en ik heb wel een hele dag vrij van school.![]()
maar je eerste schooldag is dan niet zo'n beste keus....
Moderator: Moderafo's
Juist wel. Ik ben vandaag mijn rooster op wezen halen, en ik vind het geen leuke klas. Ik moet zo wennen aan alles. Ik word uitgemaakt voor arrogant, dom enz. Dus. Ze kennen me nieteenstweetietwee schreef:L'être extraterrestre schreef:Dankje!
Ik vind het ziekenhuis niet zo heel erg om naar toe te gaan, en ik heb wel een hele dag vrij van school.![]()
maar je eerste schooldag is dan niet zo'n beste keus....
Uhu, 1 dag. Ik vond het vreselijk, maar ik bedacht me dat ik pas een definitief 'oordeel' mag vellen over twee weken ofzoLalage schreef:zoow nou dan hopen we maar dat dat goed gaat lukken, want dat je nu vertelt is toch niet echt prettig allemaal. Ben je al naar school geweest?
L'être extraterrestre schreef:Heel veel mensen deden net alsof het afschuwelijk veel pijn deed, maar het valt wel mee.
Volgende week woensdag is de eerste dagbehandeling, dat betekend een paar uur met een infuus in het ziekenhuis rondlopen. Dat vier woensdagen achter elkaar. Als het aanslaat, ben ik misschien voorgoed van de medicijnen af, wat betreft mijn bloedplaatjes dan. Olé
Ja, dat is Anti-CD20 wat ik krijg ja.tweetietwee schreef:L'être extraterrestre schreef:Heel veel mensen deden net alsof het afschuwelijk veel pijn deed, maar het valt wel mee.
Volgende week woensdag is de eerste dagbehandeling, dat betekend een paar uur met een infuus in het ziekenhuis rondlopen. Dat vier woensdagen achter elkaar. Als het aanslaat, ben ik misschien voorgoed van de medicijnen af, wat betreft mijn bloedplaatjes dan. Olé
inderdaad vaak andere verhalen gehoord! maar ik zal voortaan doorvertellen dat het wel mee valt!
Heel veel sterkte alle woensdagen aan de paal, ik hoop ook dat het gaat aanslaan! (is dat dan die anti CD 20 die je krijgt??)
L'être extraterrestre schreef:Morgen krijg ik infuus.
Op de een of andere manier wil ik niet meer. Afgelopen week drie keer naar het ziekenhuis geweest, ik reed vandaag in de bus naar huis, en ik dacht, wat nu als ik overal mee stop? Maar ik wéét dat ik dan constant in onzekerheid loop, en mijn leven riskeer, wat ik niet mag. Maar ik ben het zo beu.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten