persoonlijkheidstest

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 apr 2006 14:36

Borkdude is ook ENFP. Hij heeft zelfs een speciale mailinglist ontdekt voor mensen die ENFP zijn.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 09 apr 2006 14:39

Flappie schreef:Ik bevind me ook onder goed gezelschap zoals Socrates, Descartes, Blaise Pascal, Collateral en Newton 8)

:mrgreen:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 apr 2006 16:50

Gershwin schreef:Overigens zie ik dat ik mij mag verheugen in het gezelschap van Jeronimuz en Rafaell, iets om trots op te zijn 8)

Ghe, die 3% vd wereldbevolking die jullie type zou zijn moeten we kennelijk met een korreltje zout nemen. :)

Overigens, is er hier niemand ENTP met mij?

Zareb
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Zareb » 09 apr 2006 17:14

Your Type is
ENTJ
Extroverted 44
Intuitive 38
Thinking 38
Judging 67

You are:
moderately expressed extrovert
moderately expressed intuitive personality
moderately expressed thinking personality
distinctively expressed judging personality

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 apr 2006 23:27

Collateral schreef:Je moet inderdaad bij iedere vraag uitkijken dat je niet kiest voor een antwoord op basis van wie je wilt zijn maar op basis van wie je bent. :)

Ze hadden wat mij betreft beter situaties kunnen noemen, zo van; Dit en dat gebeurd, wát zou jij doen in zo'n geval. In de ene sitatie reageer je anders als in een andere. Ik zou goed een discussie kunnen leiden volgens de test :shock: Iedereen die me een béétje kent, zou iets anders beweren, vermoed ik zo maar eens 8)

Collateral

Berichtdoor Collateral » 09 apr 2006 23:32

Heb je niet toevallig bij één van de letters een laag percentage? Dan zou je die letter kunnen veranderen door diens tegenpool en kijken of de omschrijving die daarbij hoort beter klopt. :)

Een aantal vragen zijn inderdaad ook per situatie verschillend te beantwoorden, vooral bij de Nederlandse test. Ik heb daar zo algemeen mogelijk geprobeerd te antwoorden.

André

Berichtdoor André » 09 apr 2006 23:34

Smurffie schreef:Ik zou goed een discussie kunnen leiden volgens de test :shock: )
Volgens de Engelse of de Nederlandse uitslag? :mrgreen:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 apr 2006 23:40

Goede vraag.. ik heb het idee dat de omschrijvingen bij de Engelse test beter zijn dan die bij de Nederlandse, die elk type meer lijkt te bejubelen dan er een evenwichtig beeld van te geven.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 apr 2006 23:49

Ik heb dus de Nl. test gedaan idd.

Of iemand de engelse even wil vertalen voor me? 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 apr 2006 23:51

Smurffie schreef:Ow: ENFJ,

E 60%
N 85%
F 65%
J 60%

ENFJ De Gever Populair en gevoelig, met uitstekende vaardigheden om met mensen om te gaan. Naar buiten toe gericht, met oprechte belangstelling voor hoe anderen denken en voelen. Houden er gewoonlijk niet van om alleen te zijn. Zij zien alles vanuit een menselijk perspectief en houden niet van onpersoonlijke analyses. Uiterst effectief in het omgaan met persoonlijke onderwerpen en het leiden van groepsdiscussies. Geïnteresseerd in het dienen van anderen en stellen het belang van anderen vermoedelijk boven dat van zichzelf. Als levenspartners passen zij goed bij type.

Hier klopt dus echt geen bal van :shock:

Oke, het vetgedrukte klopt dus niet, en de rest is afhankelijk van de situatie :)

Collateral

Berichtdoor Collateral » 10 apr 2006 00:09

Sowieso bevat jouw score niet echt uitgesproken percentages afgezien van N, dan zijn omschrijvingen wellicht al gauw overdreven of zelfs niet waar. Je zit bijvoorbeeld vrij dicht bij INFJ of ENFP.

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 10 apr 2006 00:11

ISTJ

I 80
S 60
T 55
J 70

Maar het zegt mij weinig eigenlijk...

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 10 apr 2006 00:21

Collateral schreef:Sowieso bevat jouw score niet echt uitgesproken percentages afgezien van N, dan zijn omschrijvingen wellicht al gauw overdreven of zelfs niet waar. Je zit bijvoorbeeld vrij dicht bij INFJ of ENFP.

Bovendien; Alles is positief, bij alle scores. Negatieve eigenschappen worden amper genoemd, dus ik vind die test sowieso al onvolledig.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 10 apr 2006 00:30

De Engelse verklaringen bieden wat minder hosannageroep en ook wat negatieve kanten / mogelijke karakterproblemen. Je zou toch eens Engels moeten leren dus. :P

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 10 apr 2006 00:36

Een van mijn negatieve kanten; Mijn engels is vér beneden peil, já. Om dat te weten heb ik dus geen test nodig, ook geen engelse :mrgreen:

Terug naar “Archief”