Moderator: Moderafo's
overigens is het boek inmiddel ook in de Saambinder (het minste saambindende blad van nederland, naar verluid ) gerecenseerd. hoe?
henkie schreef:Als je nu gewoon de homepage van Refoweb bijhoudt, heb je in ieder geval nieuwnieuws
Omega schreef:overigens is het boek inmiddel ook in de Saambinder (het minste saambindende blad van nederland, naar verluid ) gerecenseerd. hoe?
We moeten in ieder geval constateren dat Pastorie Online beter ontvangen wordt door De Saambinder dan het boek van Klaas van der Zwaag
Napoleon schreef:Ik krijg heel sterk het idee bij recensies in de Saambinder dat als boeken niet door predikanten uit het bijbehorende kerkverband geschreven zijn, ze al bij voorbaat negatief gerecenseerd dienen te worden,
pol schreef:Een vrij milde recensie, Ik vond het een negatief verhaal. Ik ken dhr Karels niet maar kerkmuren zijn vlgs mij erg hoog voor hem en ik vind het ook raar dat hij als gergemmer refoweb negatief beschouwt terwijl er ook gergem dominees aktief zijn.
Hij moest zich schamen. Ik ben blij dat er nog een organisatie veel voor jongeren doet op het web. Moet hij een website oprichten en vragen gaan beantwoorden!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten