Daar hebben we God bij nodig idd,(ook ik

Ik zal voor je bidden!
Moderator: Moderafo's
Net hoe je het oppakt. En als het nu nog eens zo was dat ik het éven niet zag zitten, het is al zo lang zo. Endan gaat het weer een poosje beter, en stapelt alles zich op, en op een gegeven ogenblik stort ik weer in, en begin ik weer van onder af aan.André schreef:Ik bid voor je marianne, heb je ook wat hulp om je heen, of iemand om mee te praten?
Niet slapen werkt idd erg vervelend weet ik zelf, sterkte wens ik je.
Trouwens als iemand zegt het leven even niet te zien zitten is geen aanstellen, maar een roep om hulp, toch?
Misschien is het een idee om je huisarts te bellen en te vertellen dat het écht niet meer gaat zo?L'être extraterrestre schreef:Net hoe je het oppakt. En als het nu nog eens zo was dat ik het éven niet zag zitten, het is al zo lang zo. Endan gaat het weer een poosje beter, en stapelt alles zich op, en op een gegeven ogenblik stort ik weer in, en begin ik weer van onder af aan.André schreef:Ik bid voor je marianne, heb je ook wat hulp om je heen, of iemand om mee te praten?
Trouwens als iemand zegt het leven even niet te zien zitten is geen aanstellen, maar een roep om hulp, toch?
Ik sta ingeschreven bij de GGZ, die stap heb ik durven nemen, maar omdat ik zelf geen vervoer heb, moet ik eerst mijn ouders inlichten om verdere stappen te odnernemen. En ik durf en kan het gewoon niet.
Ik snap echt niet wat ik hier nog doe...
L'être extraterrestre schreef:Net hoe je het oppakt. En als het nu nog eens zo was dat ik het éven niet zag zitten, het is al zo lang zo. Endan gaat het weer een poosje beter, en stapelt alles zich op, en op een gegeven ogenblik stort ik weer in, en begin ik weer van onder af aan.André schreef:Ik bid voor je marianne, heb je ook wat hulp om je heen, of iemand om mee te praten?
Ik sta ingeschreven bij de GGZ, die stap heb ik durven nemen, maar omdat ik zelf geen vervoer heb, moet ik eerst mijn ouders inlichten om verdere stappen te odnernemen. En ik durf en kan het gewoon niet.
Ik snap echt niet wat ik hier nog doe...
Ja, dat is er.L'être extraterrestre schreef:Heb je er nog 1 voor nu?André schreef:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten