Een mooie vrouw

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 02 nov 2005 17:13

Smurffie schreef:
In elk geval, borsten hebben geen ogen.(al eerder vermeld ergens) dus mannen, dat je datmaar even onthoud

Wat bedoel je daar precies mee? Het klinkt raadselachtig.

Dat sommige jongens/mannen(gelukkig niet allemaal)die een praatje met je maken overal naar kijken, maar je niet aankijken. Gruwelijk iritant.
Duidelijk zo? :)

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 02 nov 2005 17:20

Maar dat komt omdat ze ogen en pupillen denken te zien (zegt Freud)
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Big Mac
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Big Mac » 02 nov 2005 22:13

Weet je, het allemaal persoonlijk. Wat de 1 knap vind, vind de ander lelijk. Wat 1 een mooie uistraling vind, vind de ander een verwaande/arrogante uitstraling. Hier kom je gewoon niet uit. Verschil moet er zijn, anders zou het wel erg saai worden.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Edmund Burke

Cathy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Cathy » 03 nov 2005 13:25

Struis schreef:
Laat ik m'n inbreng als vrouw dan ook maar eens geven.
Je hebt van die mannen die kijken om te kijken....ze kijken naar alle borsten/billen die langs komen. Die mannen zijn afschuwelijk.
Maar ik kom er ook tegen die kijken...verder lopen....en dan toch nog een keer kijken. Dat is leuk.

Wat is precies het verschil?

Bij de 1e groep ben je een homp vlees en bij de 2e een (interessant?) mens. :)
Samen bidden, samen zoeken,
naar het plan van onze Heer.

esra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor esra » 03 nov 2005 16:07

Javaca schreef:
Smurffie schreef:
esra schreef:
Raido schreef:
Smurffie schreef:
Ze is knap en dat viel me direct op.

Jij vínd haar knap.
Van het woord 'knap' bestaat geen definitie, omdat iedereen daar nl. weer anders over denkt. :wink:
Tja, wat een afknapper..

nog een afkanpper dan, van t woord knap bestaat wel een definitie. "meneer van Dale weet alles"

knap1 (bn.)
1 (van personen en hun uiterlijk) welgevormd => betoverend, leuk
2 met een zeer goed verstand => bevattelijk
3 bekwaam uitgevoerd, zeer kundig => hij kan er wat van, straf

dus knap kan gaan over t uiterlijk, maar ook over de intelligentie. letten mannen daar eigenlijk wel eens op???

Laat ik het zo zeggen: Als we het over 'knap' qua uiterlijk hebben, dan zijn de menigen nogal verdeeld en daar heeft meneer van Dale niets tegenin te brengen :wink:

Er bestaat inderdaad geen 'gulden standaard'...

Gelukkig maar. :D ik voldoe iig niet aan het heersende ideaal

he bah, waarom moet je dat laatste nou net zeggen. dus ik ben gevallen op 't niet heersende ideaal' . goe dat leg ik ff anders uit. je bent niet (over)heersend en je bent mijn ideaal...

zo goed. maar ff on topic, ik vind ook wat eerder gezegd werd, de lach heel belangrijk. als iemand niet kan lachen dan kijk ik toch ff anders. javaca's lachje is zeer vreemd, hij zal er patent op moeten aanvragen :wink: , maar als hij lacht dan straalt zijn hele gezicht en dan is hij zijn mooist. (dit zou ik wel niet mogen zeggen, maar t is zo)

daarom kietel ik hem waarschijnlijk ook zo vaak... :-$

en al die =P~ mannetjes die je zo na staan te staren, die zijn bah!!
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 nov 2005 16:39

Hmm...hoe mannen soms naar vrouwen kijken...puuuhhh...
En dan vaak alleen maar omdat het een vrouw is.
Ik heb vrienden die in de agrarische sector werken. En daar is het normaal dat je roept en fluit naar al het vrouwvolk dat langskomt. Of ze nou knap of niet knap is (in hun ogen dan) ze fluiten en roepen...

Ik zelf vind dat ontzettend irriant.
Maar nog vreemder is het als je in Bordeaux, waar niemand je kent, nageroepen wordt "Hey, *censuur*!"
En dat terwijl mijn vriend naast me loopt!!!!! Staan ze je dan met zo''n hele groep gassies na te staren en te kijken hoe je reageert...

Meestal als een jongen iets zegt ofzo, dan loop ik door zonder iets te zeggen of alleen gruwelijk arrogant te kijken, maar deze keer schoot ik zo gruwelijk in de lach....kommop zeg....je kent me niet eens! :D

Uhm...wat ik leuk vind aan een jongen? (oftewel: mn vriend)
Inderdaad Esra, lachjes zijn leuk ;)
En kapsels kijk ik eigenlijk ook nogal snel naar
en nu ik een vriend met knalblauw ogen heb snap ik eindelijk waarom meiden over het algemeen naar ogen van jongens kijken ;)

Zo, en nu heb ik hier weer genoeg geblaat
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 03 nov 2005 17:14

Even voor de beeldvorming, ook dames zijn niet vies van ordinair keuren van vlees...!!!! Vooral onder elkaar, even samen naar de WC ( ook al zoiets belachelijks, kan je dat niet alleen af ofzo) en dan maar kleppen over dat lekkere kontje van ondergetekende....pffff....!!!! :mrgreen:
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Struis
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Struis » 03 nov 2005 18:11

Big Mac schreef:Weet je, het allemaal persoonlijk. Wat de 1 knap vind, vind de ander lelijk. Wat 1 een mooie uistraling vind, vind de ander een verwaande/arrogante uitstraling. Hier kom je gewoon niet uit. Verschil moet er zijn, anders zou het wel erg saai worden.

He, anders doe je even genuanceerd. 'Wat de een knap vindt, vindt de ander lelijk... Hier kom je niet uit.' Je kunt het ook zien dat je er dan juist over kunt praten, uit kunt wisselen. Smaken ontwikkel je ook door te luisteren welke smaken anderen hebben.
Trouwens, het gaat mij ook om het grote geheel. Ideaaltypes, schoonheid(sideaal), menswaardig behandeld worden op uiterlijk, het belang van uiterlijk in de omgang met elkaar.

Wat mij opvalt is dat veel vrouwen met een bij benadering perfect lichaam er prat op gaan. Als er een grote zonde bestaat...
Wees 'es eerlijk...

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 03 nov 2005 18:25

hmm ik ben eens gaan stappen toen ik in de verpleging zat met 6 dames,

ja ja , echt waar , waarbij er een of en toe fotomodel werk deed, Nu ik kan j een ding vertellen zo knap als ze volgens de meerderheid is . zo arrogant als ze zijn...

WAt is knap ... tsja een vrouw moet wel borsten hebben vindt ik (ik ken er een die er amper heeft en dat vindt ik maar niks (oke persoonlijke mening ) ogen vindt ik leuk om naar te kijken , vooral donerbruine, Rood haar vindt ik mooi, maar een lach is zeker belangrijk,

leuke personen die ik leuk vindt om te zien voor zover ik ken op refoweb
is bv Evelien , Essiee, Mariekje, Gerdien, Lalage. Allemaal toch anders maar ze hebben uitstraling (nee dames niet gaan slaan ...) De een is dun, dik , blond , rood haar. het maakt niet uit, Uiterlijk is 1 ding , ze hoeven echt niet de knapste te zijn, verre van zelfs, maar uitstraling en vooral innerlijk vindt ik veel en veel belangrijker. Een ideaal beeld kan je wel hebben en vormen maar ach wat is uiterlijk als het innerlijk verrot is !

Big Mac
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Big Mac » 03 nov 2005 18:50

Spons schreef:ja ja , echt waar , waarbij er een of en toe fotomodel werk deed, Nu ik kan j een ding vertellen zo knap als ze volgens de meerderheid is . zo arrogant als ze zijn...

Van een mooie tafel alleen kun je niet eten. Er moet inhoud zijn.

Maar wat jij zegt van als ze knap, dat ze ook arrogant zijn ..... Er zijn zulke, ja ! Die staan continue in de belangstelling, zij worden alleen beoordeeld om hun uiterlijk. En om van dat soort mannen op een afstand te houden, kan ik me voorstellen dat zij arrogant doen. Hoe zou jij je voelen dat je alleen maar gewaardeerd word omdat je er zo mega mooi uit ziet. Jij zou toch ook willen dat ze je meer waarderen om wie aan de binnenkant bent.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.

Edmund Burke

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 03 nov 2005 19:06

esra schreef:
Javaca schreef:Er bestaat inderdaad geen 'gulden standaard'...

Gelukkig maar. :D ik voldoe iig niet aan het heersende ideaal

he bah, waarom moet je dat laatste nou net zeggen. dus ik ben gevallen op 't niet heersende ideaal' . goe dat leg ik ff anders uit. je bent niet (over)heersend en je bent mijn ideaal...

zo goed. maar ff on topic, ik vind ook wat eerder gezegd werd, de lach heel belangrijk. als iemand niet kan lachen dan kijk ik toch ff anders. javaca's lachje is zeer vreemd, hij zal er patent op moeten aanvragen :wink: , maar als hij lacht dan straalt zijn hele gezicht en dan is hij zijn mooist. (dit zou ik wel niet mogen zeggen, maar t is zo)

daarom kietel ik hem waarschijnlijk ook zo vaak... :-$

en al die =P~ mannetjes die je zo na staan te staren, die zijn bah!!

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet... :-k

Verder:
Waarom denk je dat ik jou zo vaak kietel?
Jou lachje is net zo vreemd. :P

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

Tijn
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Tijn » 04 nov 2005 08:43

Dit is de mooiste vrouw en daar is niet over te discussieren!!! ;)

Afbeelding
Laat je leiden door Hem!

Cathy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Cathy » 04 nov 2005 10:14

Raido schreef:Nee, een interessante homp vlees.. dan geilen ze op je helemaal in plaats van op bepaalde onderdelen, wat is erger..

:? ....yo're the expert. :?
M'n laatste illusie aan diggelen :cry: :wink:
Samen bidden, samen zoeken,
naar het plan van onze Heer.

esra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor esra » 04 nov 2005 10:42

Tijn schreef:Dit is de mooiste vrouw en daar is niet over te discussieren!!! ;)

Afbeelding

ik zou niet durven
Afbeelding

esra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor esra » 04 nov 2005 10:47

Big Mac schreef:
Spons schreef:ja ja , echt waar , waarbij er een of en toe fotomodel werk deed, Nu ik kan j een ding vertellen zo knap als ze volgens de meerderheid is . zo arrogant als ze zijn...

Van een mooie tafel alleen kun je niet eten. Er moet inhoud zijn.

Maar wat jij zegt van als ze knap, dat ze ook arrogant zijn ..... Er zijn zulke, ja ! Die staan continue in de belangstelling, zij worden alleen beoordeeld om hun uiterlijk. En om van dat soort mannen op een afstand te houden, kan ik me voorstellen dat zij arrogant doen. Hoe zou jij je voelen dat je alleen maar gewaardeerd word omdat je er zo mega mooi uit ziet. Jij zou toch ook willen dat ze je meer waarderen om wie aan de binnenkant bent.

dat is natuurlijk waar. net als t nafluiten of straat, maar wat dacht je ervan als dat nooit wordt gedaan. als je nooit wordt nagefloten. ik heb er wat naar verlangt. dat iemand je ook echt mooi kan vinden. er zijn vaak genoeg keren geweest, dat ik werd nagefloten op straat, maar dan werd er vaak iets geroepen als lelijkerd.

dat heeft mij pas geraakt, want ik kan nog steeds niet accepteren dat javaca mij mooi vind.
Afbeelding

Terug naar “Archief”