Ondergewicht

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

girliegirl
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor girliegirl » 23 jul 2006 22:19

meisje88 schreef:Heey iedereen,

Haaj girliegirl, heb in een ander topic ook al ff op jouw berichtje gereageert. Maar meissie, ik denk dat je het gwoon ff heel moeilijk hebt en een btje in de knoop zit met jezelf! Weetje, ik was laatst ff op een site aan het kijken, maar miss ook wel wat voor jou.. Er staat daar nl ook veel over een eetstoornis nzo, maar ook andere dings. Maar dan kan je ook naar een forum speciaal ook over dit onderwerp, en tis christelijk:) Staan ook heel veel goeje links op..

Miss ook wat voor marina87?? --> http://young_beauties.mysites.nl

Ben je er al achter, meisje88??
Staan ook heel veel goeje links op..
Thnx voor t compliment, als je m nog niet door had, vat je hem nu wel denk ik:)
Allen die hoop vestigen op de Heer: wees sterk en houd moed. (Psalm 31: 24)

girliegirl
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor girliegirl » 28 jul 2006 11:10

Wou degenen die wat op mijn site hebben gezet in het forum/ gastenboek ff heel erg thnxen!! (http://young_beauties.mysites.nl) Doet me heel goed omdat ik het nu echt ff heel erg moeilijk heb.. Het gaat gwoon echt ff helemaal niet goed.. Ik voel me zo enrom gestresst en opgejaagd :? En ik ben zoo bang, waarvoor prcs weet ik niet eens, het is één grote knoop. Eten durf ik nauwelijks de laatste dagen, en vanaaf moet ik weer werken. Ik voel me eigenlijk heel slapjes en weet dat ik zou moeten eten, maar als ik ga eten ben ik bang de controle te verliezen omdat ik zo'n honger heb en teveel te eten.. En dan voel ik me nog slechter en wil ik het eruit gooien: ben ik dus nog verder van huis..

Ik zie erg op tegen vanaaf, wat zullen ze nu weer zeggen als ik niet wil eten?? Ik zou dat ik van die angst af was! Het is zoo naar.. :cry: Ik wil gewoon weer kunnen genieten, maar ik weet niet goed meer hoe dat voelt..

En ik ben weer afgevallen.. niet veel hor..
Allen die hoop vestigen op de Heer: wees sterk en houd moed. (Psalm 31: 24)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 31 jul 2006 16:09

Voor het eerst van mijn leven heb ik geen ondergewicht meer voorlopig :wink: En ik hoop dat er wat aanblijft zitten ook na januari :-$

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 31 jul 2006 18:42

vaak lbijven er wel kilo's hangen.. maar jah.. als ik naar je moeder kijk!! heb ik daaro ookde twijfels over!!

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 05 aug 2006 17:45

Weet iemand van jullie een goeie site waar je je bmi kan berekenen?
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 05 aug 2006 17:55

Andréa B. schreef:Weet iemand van jullie een goeie site waar je je bmi kan berekenen?

gewicht in kilo's delen door (lengte maal lengte in meters). meer dan het windowsrekenmachinetje heb je niet nodig.

In mijn geval: 88.0 kg delen door (1.86x1.86) = 88.0/3.46 = 25,4

tikje te hoog nog voor mij, maar ben er aan aan het werk.

hier kun je je bmi laten uitrekenen op de site van de hartstichting

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 05 aug 2006 18:04

Hmz, dan kom ik op 19,3.

Geen idee of dat goed is eigenlijk :) 57 kilo, 1,72 lang.

*edit; volgens de meter mag ik tot 75 kilo wegen, pas daarna ben ik aan de zware kant. 75 kilo, ammenooitniet :shock:

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 05 aug 2006 18:20

Ik kwam pasgeleden met die berekening op een BMI van 15,7 :shock:
Nu ik weer iets aangekomen ben zit mijn BMI op 16,4 nog altijd ernstig ondergewicht dus maar dat zal altijd wel zo blijven denk ik.

Met mijn lengte (ik ben even van 1.66 uitgegaan) mag ik volgens die meter 70,5 kg wegen en dan heb ik nog een normaal gewicht...like...wow...no way, dan ben ik echt een tonnetje om te zien denk ik :roll:
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 05 aug 2006 18:27

Leilah schreef:Ik kwam pasgeleden met die berekening op een BMI van 15,7 :shock:
Nu ik weer iets aangekomen ben zit mijn BMI op 16,4 nog altijd ernstig ondergewicht dus maar dat zal altijd wel zo blijven denk ik.

Gewoon paar maanden flink aan de hamburgers, pizza en roomijs. :mrgreen:

Ik heb zelf ongeveer 8 jaar geleden tegen de ondergewichtgrens aangezeten (voor mij 65 kg) en geloof me, dat zag er ook niet echt gezond uit hoor.

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 05 aug 2006 18:28

MrSokkie schreef:
Leilah schreef:Ik kwam pasgeleden met die berekening op een BMI van 15,7 :shock:

Gewoon paar maanden flink aan de hamburgers, pizza en roomijs. :mrgreen:

hehe dat heeft geen zin, ik heb nogal een kleine maag en laten we zeggen...een eetstoornis zeg maar dus neen, dat ga ik niet eten. ;)
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 05 aug 2006 18:32

Leilah schreef:hehe dat heeft geen zin, ik heb nogal een kleine maag en laten we zeggen...een eetstoornis zeg maar dus neen, dat ga ik niet eten. ;)

Een maag rekt wel uit hoor, maar goed, ik kan me wel voorstellen dat je dat toch niet wil, zeker niet als er een stoornis op de loer ligt.

Wil ik een BMI van 16 krijgen moet ik afvallen tot 54kg :shock: Lijkt me ook niet echt een goed idee.

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 05 aug 2006 22:22

MrSokkie schreef:
Leilah schreef:hehe dat heeft geen zin, ik heb nogal een kleine maag en laten we zeggen...een eetstoornis zeg maar dus neen, dat ga ik niet eten. ;)

Een maag rekt wel uit hoor, maar goed, ik kan me wel voorstellen dat je dat toch niet wil, zeker niet als er een stoornis op de loer ligt.

Wil ik een BMI van 16 krijgen moet ik afvallen tot 54kg :shock: Lijkt me ook niet echt een goed idee.
Ik tot 48.

Ik zit nu op de bmi van 20. Ik wil 55 kilo gaan wegen ofzo, maar dat lukt niet. Mijn moeder ging preken toen ik over een dieet begon...

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 05 aug 2006 22:26

Tsja, ik zit op een bmi van 18...

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

Charlotte
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Charlotte » 05 aug 2006 22:32

17... :? :wink:

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 06 aug 2006 06:19

L'être extraterrestre schreef:Ik zit nu op de bmi van 20. Ik wil 55 kilo gaan wegen ofzo, maar dat lukt niet. Mijn moeder ging preken toen ik over een dieet begon...

En hoe lang ben je? Een BMI van 20 is heel mooi hoor. Je wilt jezelf toch niet het ondergewichtsgebied in diëten?

Terug naar “Archief”