http://www.afslanken.com/afslankenonline/vb-menu/st-maart-april.htm
Hier staan ook allemaal gezonde maaltijden en tussendoortjes. Misschien hebben jullie er wat aan.
Moderator: Moderafo's
Collateral schreef:Ik heb nooit gelijnd ofzo, maar dit boek lijkt me aardig om eens te lezen. De schrijver legt je geen dieet op, maar verandert (als het goed is) je denkwijze over eten, waardoor je vanzelf beter gaat eten en afvalt. Hij heeft ook een boek over roken geschreven, en dat heeft veel mensen van het roken af gebracht.
Flex187 schreef:Collateral schreef:Ik heb nooit gelijnd ofzo, maar dit boek lijkt me aardig om eens te lezen. De schrijver legt je geen dieet op, maar verandert (als het goed is) je denkwijze over eten, waardoor je vanzelf beter gaat eten en afvalt. Hij heeft ook een boek over roken geschreven, en dat heeft veel mensen van het roken af gebracht.
Hehe, toch schijnt zijn afslankmethode niet zo succesvol te zijn als zijn boek over het stoppen met roken.
Johanne schreef:Wiehaaahoeeeiiii ik ga nu echt beginnen....
.... de kipfilet enzo liggen klaaar
liefie schreef:maar weet je wat ik raar vind van dat dieet dat doe je 10 dagen en dan val je 5 kilo af en daarna dan?? dan eet je weer alles wat je anders ook eet? dan kom je net zo hard weer aan je kan beter gewoon drie maaltijden eten en gezonde tussendoortjes nemen met mate en veel meer aan beweging gaan doen dit dieet heeft volgens mij zin als je het voor altijd zo doe en niet voor 10 dagen dit lijkt mij echt ongezond maar misschien ligt dat dan wel aan mij
Memmem schreef:liefie schreef:maar weet je wat ik raar vind van dat dieet dat doe je 10 dagen en dan val je 5 kilo af en daarna dan?? dan eet je weer alles wat je anders ook eet? dan kom je net zo hard weer aan je kan beter gewoon drie maaltijden eten en gezonde tussendoortjes nemen met mate en veel meer aan beweging gaan doen dit dieet heeft volgens mij zin als je het voor altijd zo doe en niet voor 10 dagen dit lijkt mij echt ongezond maar misschien ligt dat dan wel aan mij
Als je op je gewenste gewicht bent kun/moet je ook gezond blijven eten en genoeg bewegen. Met dit dieet eet je ook alleen maar gezond eten. Zelf ben ik van plan om straks wat meer van alles te gaan eten om op gewicht te blijven. Dus ook dan geen plakken koek bij de koffie of snoep tussendoor.
Johanne schreef:Wiehaaahoeeeiiii ik ga nu echt beginnen....
.... de kipfilet enzo liggen klaaar
Koken doe ik zelf meestal, de rest van ons gezin doet op een iets alternatieve manier gewoon mee. Ook voor hen is gezond eten belangrijk.liefie schreef:nee oke maar ik denk ook dat heel veel dat niet lukt als de anderen thuis anders eten en voor jou altijd iets anders gemaakt word houd het denk ik een keer op
Sporten doe ik ook niet zoveel maar ik beweeg elke dag wel vrij veel. Verder ga ik ook wel touwtje springen zonder touw, is erg leuk en makkelijk om in huis te doen.en volgens mij doen er hier heel weinig aan sprot en zo en dat is juist zo belangrijk
Van een keer flink afvallen krijg je niet zomaar anorexia, daar is wel wat meer voor nodig. Deze mensen hebben vaak ook andere problemen.met deze dieeten moet je echt heel erg oppassen want het is heel verleidelijk om in 10 dagen 5 kilo af te vallen maar gezond is anders
zulke dieeten worden heel erg afgeraden je kan beter heel je voedingspatroon omgooien en dan langzaam aan afvallen
want die 5 kilo die er nu af gaat is heel veel lichaamsvocht en dat zit er zo weer aan als je stopt met dit dieet
ik heb een klasgenoot die nu dus anorexia heeft en daar ben ik heel erg van geschrokken
als je zie hoeveel ellende dat mee breng
echt bijna niemand is tevreden met zijn lichaam maar dat blijft zo hoor je val 5 kilo af je komt er 6 aan en dan wil je er weer 7 kwijt zo blijf je heel je leven dieeten dat is echt heel erg ongezond
ik snap dat echt niet
Memmem schreef:Koken doe ik zelf meestal, de rest van ons gezin doet op een iets alternatieve manier gewoon mee. Ook voor hen is gezond eten belangrijk.liefie schreef:nee oke maar ik denk ook dat heel veel dat niet lukt als de anderen thuis anders eten en voor jou altijd iets anders gemaakt word houd het denk ik een keer opSporten doe ik ook niet zoveel maar ik beweeg elke dag wel vrij veel. Verder ga ik ook wel touwtje springen zonder touw, is erg leuk en makkelijk om in huis te doen.en volgens mij doen er hier heel weinig aan sprot en zo en dat is juist zo belangrijkVan een keer flink afvallen krijg je niet zomaar anorexia, daar is wel wat meer voor nodig. Deze mensen hebben vaak ook andere problemen.met deze dieeten moet je echt heel erg oppassen want het is heel verleidelijk om in 10 dagen 5 kilo af te vallen maar gezond is anders
zulke dieeten worden heel erg afgeraden je kan beter heel je voedingspatroon omgooien en dan langzaam aan afvallen
want die 5 kilo die er nu af gaat is heel veel lichaamsvocht en dat zit er zo weer aan als je stopt met dit dieet
ik heb een klasgenoot die nu dus anorexia heeft en daar ben ik heel erg van geschrokken
als je zie hoeveel ellende dat mee breng
echt bijna niemand is tevreden met zijn lichaam maar dat blijft zo hoor je val 5 kilo af je komt er 6 aan en dan wil je er weer 7 kwijt zo blijf je heel je leven dieeten dat is echt heel erg ongezond
ik snap dat echt niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten