Afslankpillen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Cathy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Cathy » 06 apr 2005 16:55

Jannoek schreef:Makkelijk praten als je zelf niet te dik bent en met overgewicht kampt...
Was ik maar gelukkig met mn gewicht, dan maakte het me inderdaad niet uit, maar helaas, daar ben ik niet.
En voor mn zelfvertrouwen is het niet verkeerd daar iets aan te doen, misschien word dat dan nog iets beter :roll:
Ik hoef echt niet super slank te worden (Dat is ook onhaalbaar met mijn postuur) maar als ik lekker in mn vel zit, dan vind ik het al prima...

Jannoek, als jij het bent op die foto.......dan vind ik je een prachtige vrouw! :)
Samen bidden, samen zoeken,
naar het plan van onze Heer.

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 06 apr 2005 17:03

Cathy schreef:
Jannoek schreef:Makkelijk praten als je zelf niet te dik bent en met overgewicht kampt...
Was ik maar gelukkig met mn gewicht, dan maakte het me inderdaad niet uit, maar helaas, daar ben ik niet.
En voor mn zelfvertrouwen is het niet verkeerd daar iets aan te doen, misschien word dat dan nog iets beter :roll:
Ik hoef echt niet super slank te worden (Dat is ook onhaalbaar met mijn postuur) maar als ik lekker in mn vel zit, dan vind ik het al prima...

Jannoek, als jij het bent op die foto.......dan vind ik je een prachtige vrouw! :)

Zulk soort dingen zijn zo makkelijk te zeggen zeg maar...
(niet dat ik het niet geloof ofzo, daar gaat t ff helemaal niet om...)

Maar zolang je jezelf niet mooi vindt... wil je er toch zel iets aan doen totdat je je er zelf lekker en goed bij voelt... dan kunnen 100 mensen zeggen dat je mooi bent....maar zelf voel je t t och echt anders... naja iig ik dan...

Hmmm mensen vat deze post wel goed op heh.. en niet alsof ik een compliment wat iemand krijgt af ga zitten kraken... dat is totaal mijn bedoeling niet...
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 06 apr 2005 17:55

Cathy schreef:

yes, it's me ;)
(wel 5 kilo lichter dan nu :roll: )

enneuh, verder zeg ik nu ff amen op het stuk van
Johanne, wat hier boven staat...
kweet wat je bedoeld, Johanne!

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 06 apr 2005 18:11

Jannoek schreef:
Cathy schreef:

yes, it's me ;)
(wel 5 kilo lichter dan nu :roll: )

enneuh, verder zeg ik nu ff amen op het stuk van
Johanne, wat hier boven staat...
kweet wat je bedoeld, Johanne!

Hehehe dan hebben we het maar niet over hoeveel kilo lichter ik ben op mn avatar dan nu :roll:

Woeiii je snapt me :)
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 apr 2005 19:51

Johanne schreef:
Cathy schreef:

Zulk soort dingen zijn zo makkelijk te zeggen zeg maar...
(niet dat ik het niet geloof ofzo, daar gaat t ff helemaal niet om...)

Maar zolang je jezelf niet mooi vindt... wil je er toch zel iets aan doen totdat je je er zelf lekker en goed bij voelt... dan kunnen 100 mensen zeggen dat je mooi bent....maar zelf voel je t t och echt anders... naja iig ik dan...

Hmmm mensen vat deze post wel goed op heh.. en niet alsof ik een compliment wat iemand krijgt af ga zitten kraken... dat is totaal mijn bedoeling niet...

zo is het maar net johanne!!!!!! al zeggen 100 of zelf 1000 mensen datr je moooi bent.. je eigen gevoel zegt ook zoveel..

Cathy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Cathy » 06 apr 2005 20:05

Maar waardoor laat je je 'eigen gevoel' dan beïnvloeden? Is dat 'eigen gevoel' wel zo 'eigen' ?Tja, we zitten tenslotte in 'Psychologie' :wink:
Samen bidden, samen zoeken,
naar het plan van onze Heer.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 06 apr 2005 21:34

Iedereen beweert ook altijd dat ik niet dik ben, maar als ik een galajurk aantrek, lijk ik wel zwanger :-S en dat zie ik in de spiegel, ik ben toch niet blind ofzo.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 apr 2005 21:37

Jij bent ook niet dik. :wink: Misschien heb je wel een buikje (zo goed heb ik je nu ook weer niet bekeken), maar dat is iets anders dan dik zijn. Het kan zelfs sexy zijn. :)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 06 apr 2005 21:40

Aragorn schreef:Jij bent ook niet dik. :wink: Misschien heb je wel een buikje (zo goed heb ik je nu ook weer niet bekeken), maar dat is iets anders dan dik zijn. Het kan zelfs sexy zijn. :)

Hmz, dat zal het zijn: dik zijn of een buikje hebben is niet hetzelfde! Ik zorg natuurlijk dat ik geen kleren aantrek waar mijn buikje zo goed in is te zien ;) Maarruh... ik ben niet ontevreden met mijn gewicht hoor. 68 kg is prima voor mijn lengte. Daarom ga ik ook niet lijnen (lukt me toch niet). Ik doe wel aan fitness en dan moet ik heel veel buikspieroefeningen doen. Niet dat het tot nu toe wat heeft opgeleverd, maar wie weet komt dat nog ;)
Ik hou gewoon zo van eten... yumyumyum

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 apr 2005 21:43

Hehe, ik geloof dat ik op dit gebied de komende 20 jaar geen problemen hoef te verwachten.. :P

Heeft iemand nog tips om juist wel aan te komen?

Cisca

Berichtdoor Cisca » 06 apr 2005 21:47

Vaker pannenkoeken gaan eten Aragorn :mrgreen:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 apr 2005 21:59

Ha, bedankt voor de tip! Elke dag frituur en bier voor het slapen gaan zal ook wel helpen denk ik? :)

Cisca

Berichtdoor Cisca » 06 apr 2005 22:12

Vast wel, maar, dat lijkt me echt gezond, dus niet aan te bevelen Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 apr 2005 22:29

volgens mij hadden we het hier over afslankpillen.. laten we het daar dan ook even op doorgaan....

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 apr 2005 22:30

Nah, bier is wel heel gezond hoor. :)

Anyway, iets meer ontopic: het werkt misschien ook wel om niks te eten en alleen maar bier te drinken. Daar kun je opzich op leven (sommige alcoholisten doen het), en je valt er wel goed van af.

Terug naar “Archief”