hier nog 1 met bindingsangst
voor mezelf.. vind khet niet lastig.
maar kmerk dat ik er mensen mee kwets (jongens)
eerst vind ik hem wel leuk...
maar begint hij over een vaste relatie..
wil ik hem niet meer zien, niet meer spreken, en het liefst keihard wegrennen!!
en dat is rot voor jongens...
heb nu ook zo een geval, eerst vondk hem leuk,
gaf m aand8, mee gzoend enzow..
maar kdacht das gwoon ff n losse flirt!!
en toen begon ie hoor: Je bent mijn ware!!
ik al iets meer afstand houden.. korter af in smsjes, kwou hem niet meer zien.. hield hem maar aant lijntje.. voelde me rot en durfde het niet tegen hem te zeggen, bang om hem pijn te doen!! mrgoed mijn probleem...
nu weet hij het inmiddels.. en smst hij : lief ik kan niet zonder je, ik hou van je blablabla!! we hadden ff een week g1 contact.. zijn voorstel.. hij dacht maybe ziet ze na die week in dat ze toch van me houd..
maar die week was mn beste week in die tijd dat ik hrm kende, kvoelde me zo heerlijk datk niet met hem hoefde te praten, en alles 3000x uit te leggen, omdat hij het maar niet stapte... na die week, hij glijk smsen jaah ik heb nagedacht nu weet ik cker datk niet meer zonder je wil leven!! ik.. sorry ben niet verliefd op je.. wil ook geen relatie met je.. sorry...
en dat was wel ff hard van mij datk dat smste, maar wasm gwoon zat!!
wil voorlopig g1 relatie... maybe ooit wel.. maar dan wel een boy die rustig aan doet!! en niet glijk begint over n relatie

Dank U voor het kruis Heer! dank U dat U stierf voor ons, U droeg al onze schuld en pijn, nu zijn wij vrij!!