Moderator: Moderafo's
Markie schreef:Met dat safe zou ik maar uitkijken. Het is en blijft internet waar iedereen zich kan aanmelden, én anders voor kan doen.
Ook heeft niet élke refo zuivere bedoelingen. Daar wordt helaas vaak té makkelijk over gedacht in mijn ogen.
nee ik was totaal niet hulpeloos, het was ook neit mijn bedoeling om eenrelatie te beginnen maar gewoon vrienden zoeken en we konden het goed met elkaar vinden. Nu doen we het rustig aan en we zijn gewoon hele goede vriendenSpons schreef:eh niet om het een en ander maar je bent pas 19 ... en dan nu al via een dating site iemand zoeken ... ben je dan niet wat hulpeloos of wil je vroeg trouwen en kinderen krijgen is het eerste wat bij mij opkomt ,
Annemieke86 schreef:Maarrehhmm.. zullen we verder gaan?ik bedoel ik heb nog geen verkering gehad via internet, heb er wel een goede vriend aan overgehouden en we bezoeken elkaar regelmatig. Heeft iemand dit ook wel ns meegemaakt?
spacy schreef:Annemieke86 schreef:Maarrehhmm.. zullen we verder gaan?ik bedoel ik heb nog geen verkering gehad via internet, heb er wel een goede vriend aan overgehouden en we bezoeken elkaar regelmatig. Heeft iemand dit ook wel ns meegemaakt?
jeps, genoeg goede vrienden deels via internet leren kennen
maar daarover gaat dit topic niet, misschien weer een idee voor een nieuw topic ?
Ja inderdaad. Ik vond hem een leuke jongen zoals ik op de foto had gezien maarja, dan heb je nog geen echt beeld van hem! Jammer genoeg lopen sommige ontmoetingen anders af.. maar nu ga ik weer off..Gershwin schreef:Alleen digitaal verliefd worden is eh, dom, zolang je iemand niet echt persoonlijk kent. Je wordt dan denk ik meer verliefd op een projectie van wie je zou willen dat de ander was, ofzo...
Napoleon schreef:Markie schreef:Met dat safe zou ik maar uitkijken. Het is en blijft internet waar iedereen zich kan aanmelden, én anders voor kan doen.
Ook heeft niet élke refo zuivere bedoelingen. Daar wordt helaas vaak té makkelijk over gedacht in mijn ogen.
yep, ik zou jou niet al te graag tegen het lijf lopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten