Heb je (wel eens) een relatie via internet (gehad)?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Heb je (wel eens) een relatie via internet (gehad)?

Ja, via een contactsite
4
3%
Ja, via een gewone site of MSN
16
10%
Ja, via Refoweb
40
25%
Nee, maar ik zou er geen problemen mee hebben.
65
41%
Nee, ik moet er niet aan denken.
28
18%
...anders namelijk (zet je antwoord in een post)
6
4%

Totaal aantal stemmen: 159

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 09 nov 2005 21:59

eh niet om het een en ander maar je bent pas 19 ... en dan nu al via een dating site iemand zoeken ... ben je dan niet wat hulpeloos of wil je vroeg trouwen en kinderen krijgen is het eerste wat bij mij opkomt ,

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 09 nov 2005 22:01

Markie schreef:Met dat safe zou ik maar uitkijken. Het is en blijft internet waar iedereen zich kan aanmelden, én anders voor kan doen.
Ook heeft niet élke refo zuivere bedoelingen. Daar wordt helaas vaak té makkelijk over gedacht in mijn ogen.

yep, ik zou jou niet al te graag tegen het lijf lopen :mrgreen:
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 09 nov 2005 22:10

Spons schreef:eh niet om het een en ander maar je bent pas 19 ... en dan nu al via een dating site iemand zoeken ... ben je dan niet wat hulpeloos of wil je vroeg trouwen en kinderen krijgen is het eerste wat bij mij opkomt ,
nee ik was totaal niet hulpeloos, het was ook neit mijn bedoeling om eenrelatie te beginnen maar gewoon vrienden zoeken en we konden het goed met elkaar vinden. Nu doen we het rustig aan en we zijn gewoon hele goede vrienden :) ik wil ook niet vroeg trouwen en/of kinderen.. Ik was op zoek naar vriendschap! :P
Afbeelding

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 13 nov 2005 13:12

Maarrehhmm.. zullen we verder gaan? :mrgreen: ik bedoel ik heb nog geen verkering gehad via internet, heb er wel een goede vriend aan overgehouden en we bezoeken elkaar regelmatig. Heeft iemand dit ook wel ns meegemaakt?
Afbeelding

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 13 nov 2005 13:25

Annemieke86 schreef:Maarrehhmm.. zullen we verder gaan? :mrgreen: ik bedoel ik heb nog geen verkering gehad via internet, heb er wel een goede vriend aan overgehouden en we bezoeken elkaar regelmatig. Heeft iemand dit ook wel ns meegemaakt?

jeps, genoeg goede vrienden deels via internet leren kennen :)
maar daarover gaat dit topic niet, misschien weer een idee voor een nieuw topic ?
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 13 nov 2005 14:23

spacy schreef:
Annemieke86 schreef:Maarrehhmm.. zullen we verder gaan? :mrgreen: ik bedoel ik heb nog geen verkering gehad via internet, heb er wel een goede vriend aan overgehouden en we bezoeken elkaar regelmatig. Heeft iemand dit ook wel ns meegemaakt?

jeps, genoeg goede vrienden deels via internet leren kennen :)
maar daarover gaat dit topic niet, misschien weer een idee voor een nieuw topic ?

Sorry :oops:
Afbeelding

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 13 nov 2005 16:48

Hoewel... ik heb via RW inmiddels best veel zeer goede vrienden die ik inmiddels zeker elke maand zie :) dat geeft mijns inziens wel aan dat je mensen voor je ze ooit gezien hebt best aardig digitaal kan leren kennen. En dat dat bij sommigen de voorzet is voor een relatie, tja, kan gebeuren.

Alleen digitaal verliefd worden is eh, dom, zolang je iemand niet echt persoonlijk kent. Je wordt dan denk ik meer verliefd op een projectie van wie je zou willen dat de ander was, ofzo...
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 13 nov 2005 17:13

Gershwin schreef:Alleen digitaal verliefd worden is eh, dom, zolang je iemand niet echt persoonlijk kent. Je wordt dan denk ik meer verliefd op een projectie van wie je zou willen dat de ander was, ofzo...
Ja inderdaad. Ik vond hem een leuke jongen zoals ik op de foto had gezien maarja, dan heb je nog geen echt beeld van hem! Jammer genoeg lopen sommige ontmoetingen anders af.. maar nu ga ik weer off.. :oops: ehhmm... toch zijn internet relaties wel mogelijk :D waar internet dan nog wel niet goed voor is :wink:
Afbeelding

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 14 nov 2005 00:47

Napoleon schreef:
Markie schreef:Met dat safe zou ik maar uitkijken. Het is en blijft internet waar iedereen zich kan aanmelden, én anders voor kan doen.
Ook heeft niet élke refo zuivere bedoelingen. Daar wordt helaas vaak té makkelijk over gedacht in mijn ogen.

yep, ik zou jou niet al te graag tegen het lijf lopen :mrgreen:

Hehe, ja dat kan zomaar gebeuren :mrgreen: Je maakt dan ws wel een flinke smak :lol:

Terug naar “Archief”